Скажімо, вивчитися на бренд-менджера чи фахівця зі східної літератури. У цьому переконаний відвідувач соціального медіа-кафе Ігор Рудко. 25-річний тернополянин “завітав” у CafeteRIA через Інтернет. Себто спілкувався із журналістом “20 хвилин” у соціальній мережі.
- І-нет кишить неймовірно цікавими освітніми веб-курсами як для технарів, так і для гуманітаріїв, - розповідає Ігор. - Достатньо мати бажання і трохи наполегливості та, не відходячи від комп'ютера, можна солідно збагатити свої знання. Найголовніше, усе це — безкоштовно.
Не всі мають час і, головне, немалі фінанси, аби одержувати традиційну університецьку освіту — зокрема додаткову, вважає Ігор Рудко. Ба більше, співрозмовник акцентує, що сучасна вітчизняна вища школа перетворилася на звичайний бізнес, відійшовши від належної передачі знань.
Тож чимало людей, зацікавлених у накопиченні потрібних знань, шукають альтернативу в Інтернеті. Так, серед українців останім часом набула популярності програма Coursera. Це - проект у сфері онлайн-освіти. Його засновниками є професори Стенфордського університету Ендрю Нг і Дафной Келлер. За інформацією “Вікіпедії”, корисутвачам вищезгаданого ресурсу пропонують взяти участь у повноцінних освітніх безкоштовних курсах із відеолекціями, текстовими конспектами, домашніми завданнями та підсумковими іспитами.
Крім Coursera українські веб-користувачі все частіше вдаються до аналогічних освітніх програм. Приміром, до “Юдасіті”, “Академія Хана" та Edex.
До речі, уже цьогоріч запрацював й “Університет онлайн” від Київського національного університету ім. Т.Шевченка.
- Там наразі в доступі є лише курс "Бренд-менеджмент", - каже відвідувач медіа-кафе. - Навчальна програма, як анонсувалося, складається із відео-лекцій викладачів вишу та інтерактивних тестів. Я, на жаль, надто пізно про все це дізнався, щоб зареєструватися. Та, як казав, в Інтеренті є безліч подібних штук. Головне — бажання навчатися!
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер