В редакцію "20 хвилин" читачі неодноразово зверталися зі скаргами стосовно погіршення якості мережі "Київстар". Люди скаржаться, що при вихідних чи вхідних дзвінках абонент може бути не в мережі, але телефон абонента при цьому включений.
- Чому на вулицях С.Будного, Протасевича та Карпенка завжди пропадає мережа? А останнім часом так взагалі якість обсуговування ніяка, - каже тернополянин Петро Семинишин. - Я звертався у відділ звернень "Київстару" зі скаргами та проханнями щось змінити, але ні відповіді, ні пояснень я не отримав. За що люди платять гроші? Нехай зроблять нормальну мережу.
Як пояснили у компанії "Київстар", у Тернополі минулого тижня проводили роботи із удосконалення та розвитку мережі, з метою запровадження послуг зв’язку 3G.
- Щоб встановити на базових станціях нове, сучасне обладнання, деякі з цих станцій доводилось відключати на короткий термін, - коментує провідний спеціаліст із зв’язків з громадськістю "Київстар" Ірина Леліченко. - Тому в окремих районах міста періодично могли виникати нетривалі складнощі із зв’язком.
Наразі роботи із заміни обладнання завершено. За словами пані Ірини, була суттєво збільшена ємність каналів зв’язку і відучора (30 червня) в Тернополі у тестовому режимі працює мережа 3G. Після налаштування нової мережі послуги швидкісної передачі даних будуть доступні усім тернополянам.
- Сподіваємось, що вже на цьому тижні наші абоненти у Тернополі помітять, що якість зв’язку відновлена на тому ж високому рівні, до якого вони звикли, - каже Ірина Леліченко. - Ми приносимо свої вибачення нашим шановним клієнтам за незручності.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер