Ваше місто Вінниця?

    Незвичайний "Буфет" на берегах Тернопільського озера (на правах реклами)

    01 березня 2012
    80
    8088 переглядів
    Незвичайний "Буфет" на берегах

    Нове концептуальне кафе відкрилося днями у Тернополі. Назва його вражаюче проста і ностальгічна – «Буфет».

    Ідеолог та один з власників закладу Роман Хорзов згадує: «Коли ми починали –у нас не було нічого, крім ідеї. Тепер ідей ще більше. Ми почали з Луцька – і усі нові ідеї та доробки реалізували у тернопільському «Буфеті». Спочатку були лише ескізи, накидані нашим другом-художником. Старі речі для оформлення залу стягували у друзів, знайомих, вишукували у себе та купували через інтернет-аукціони.» У назві і висловлена уся концепція нового закладу – інтер’єр закладу повертає відвідувачів у солодкі ностальгічні спогади про найкращі сторони ретро-буття. Атмосфера закладу у стилі «бути як удома».


    На вікнах висять картаті зелено-червоні занавіски, які би стали гордістю кожної гарної господині, що хазяйнувала у 70-х роках. Стіни рясніють зображеннями сторінок старих газет, зокрема «Вільного життя». Пробігаєш поглядом по темах, про які тоді писали – так, дійсно, ці газети – це справжнісінький раритет – і у стилі, і у темах, і у одязі… Тихо шурхоче платівка: справжнісінький апарат «Вега» - старий, потертий, але цілком робочий, тихенько шкрябає голкою і видобуває добре знайомі мелодії із платівок. Лунає Висоцький та Тріо Мареничів, Modern Talking та Sisi Catch, яскраві ритми рок-н-ролу від Елвіса Преслі та Чака Беррі. Можна навіть принести свою платівку – і у «Буфеті» зазвучать ваші улюблені ритми. На стіні екран – на ньому беззвучно блимають кадри чорно-білих «наших» фільмів. З рамок фото, що розвішані та розставлені усюди, дивляться знайомі обличчя – Блохін отримує якусь нагороду, Надія Румянцева смакує здоровенним бутербродом, посміхається Нікулін… На стелі абсолютно природно і органічно виглядають дивом прилаштовані гітара та чайники. Світильники з добре знайомих пляшок кефіру заливають приміщення м’яким приглушеним світлом.


    Присідаємо за столик. Тут загалом є близько 50 посадкових місць, столики на 3 і 6 чоловік. Столики з фарбованого у сірувато-свинцеве дерево, під склом на поверхні якого листки із журналу «Перець» із цікавими історіями, жартівливими порадами та оригінальними жартами. Меню – всього два листки – але тут є все і для всіх. «Буфет» буде цікавим і по стилю, і по цінах усім: і студентам, і солідним бізнесменам, і творчим людям, і офісним працівникам, представникам старшого покоління. Одні прийдуть сюди, щоб помилуватись інтер’єром, інші –щоб поринути у теплу атмосферу, бачену лише у фільмах, ще інші – щоб згадати цю атмосферу, яку так дбайливо створювали у своєму домі чи якою насолоджувались в улюбленому закладі. А от не менш важливим є і можливість смачно і недорого поїсти –тут є і млинці з усілякими начинками (15 грн), і чебуреки 9 видів (від 11 грн), і кілька видів пельменів та вареників. Звісно можна замовити і шашлик з білої риби чи смачнючу нарізку, але «родзинка» саме у традиційних стравах побуту тих ретро-часів. .

    «Ми хочемо, щоб смачно було не лише вашому шлунку, але і вашим очам» - каже Роман Хорзов, власник закладу. – «Саме тому ми з моїм партнером, Андрієм Котищуком, хотіли, аби в меню було стільки видів наче простих і звичних страв – таких як вареники і чебуреки –щоб аж очі розбігались, щоб хотілось щоразу спробувати щось нове, і щоб не залишатись при цьому розчарованим. Тому нас і є у нас пельмені звичайні, з грибами, сибірські, так звані «бабусині» - одні з них трикутні, інші завбільшки як жіночий кулачок, ще інші з вусиками. А щодо цінової політики – то у нас ціни доступні були, є і будуть. Вражаюча доступність –це не рекламний хід, який згодом зміниться стрибком ціни догори, коли уже буде сформована аудиторія». В меню традиційно є компот і безліч видів чаю у величезній кружці, об яку так зручно грітися у холодний день. Усі замовлення подають у розкішному червоному посуді у веселий білий горошок доброзичливі офіціанти із веселими написами на спині «Кавченко», «Саленко», «Пельмешко».
    Це заклад, побувавши у якому один раз, будеш туди повертатися знову і знову. Повертатися, аби знову посмакувати смачнючими наїдками, аби розчинитись у затишному настрої закладу, аби розважитись. Розважитись? Саме так, адже це концептуальне кафе і тут можна не лише поїсти. Роман Хорзов каже: «Основною ідеєю, що керувала нами у створенні «Буфету», було бажання створити заклад, цілковито несхожий на інші. Несхожим у меню, несхожим у інтер’єрі, несхожим у акційних пропозиціях. Це нудно, коли основною акцією закладу є «купи пиріжок і отримай в подарунок ложечку». Так, звісно, у нас є пропозиція «50% знижки на закуску до пива», «принеси стару річ – і отримай у подарунок бокал пива», «пивні ставки у футбольні дні», але це далеко не основне. У найближчих планах змагання між відвідувачами закладу –лото, комп’ютерні танчики, брюнетки проти блондинок. Деталей розповідати не буду – просто хочеться, щоб тернополяни приходили до нас частіше і потрапивши на один з цих заходів, залюбки розважились і повернулись в дитинство…»


    Ну от, ми прищепили акуратною прищепкою гроші за сьогоднішній обід, забрали флаєрок-знижку для наступних відвідин, і поспішили по своїх справах у шумне місто ХХІ століття. Але ми неодмінно повернемся у цей тихий куточок, де панують добрі спогади і нездійснені мрії. Повернемось ще не раз, особливо частими гостями будемо тут навесні, коли відкриють літній майданчик із видом на озеро. Повернемось –і ніколи не пошкодуємо про це.
    Спробуйте і ви. Адреса: вул.Старий Ринок 3, біля готелю «Тернопіль», за кілька кроків від озера.

     

    Читають зараз: 1
    (80)
    Коментарі
    Anonimus
    В Люцьку вже давно такий буфет є!
    соломія
    Забанити то кафе треба, дуже багато шкоди жильцям будинку принесло і владі все це до сраки
    соломія
    Через це "Незвичайне кафе" чуть не згоів будинок, бо власники цього кафе робили між собою розборки. Збитки в квартирах були великі - від тріснутих вікон, поплавлених склапакетів і холодильників до смардючого чаду який не відмивався місяцями. Писалося і оббивалися пороги де тільки можна було, шановна преса приходила на місце події. Безправя і беззаконня. Як може БУФЕТ працювате до 23 ночі коли в будинку живіть люди, чи тут теж не треба з людьми рахуватися.
    Anonimus
    Колись був буфет на місці "Нашої кухні"як він називався?Офіцерська столова?
    Стася
    не знаю, що було тут "до" - була ще дуже маленькою, але в "буфет " точно піду - бо це як-не-як щось оригінальне і не схоже на 85% інших закладів в нашому місті. якби там справді зависали творчі люди, які колись водилися в "козі" - в мене було би свято. "коза" вже збичилась, там 12-13-річні гамнярі ходять курити. або село приходить "на гулєнки". попса і тільки. якщо хоч би з "буфетом" того не станеться я буду найщасливішою людиною в місті..отак.
    Філько
    обговорюємо - хто з якого села!
    Anonimus
    ті, що мінусують і так завзято доводять , що вони тернополяни , нехай визначають хто з якого села , може земляки знайдуться )))))))
    nn
    РЕАЛЬНО КОРІННІ ТЕРНОПОЛЯНИ-ЦЕ ТІ ЛЮДИ ЯКІ ЖИВУТЬ НА ЗАРАШНЬОМУ МАСИВІ НОВИЙ СВІТ В СТАРИХ ДО ВОЄННИХ БУДИНКАХ І ТАКОЖ ЧАСТКОВО В СТАРОМУ ПАРКУ. ВСІ ХТО ЖИВЕ-В ЦЕНТРІ ,НА БАМІ,СХІДНОМУ І ІНШ. МАСИВАХ СЮДИ ПРИЇХАЛИ У РІЗНИЙ ЧАС. ЦЕНТЕР-ЦЕ В ОСНОВНОМУ РУСКІ(ВИЗВОЛИТЕЛІ) СХІДНЙ,БАМ,ДРУЖБА-ЖИТЕЛІ НАВКОЛИШНІХ СІЛ. бЛИЖНІЙ НОВИЙ СВІТ-РУСКІ З ІВАНОВА (ХБК,КОМБАЙНОВИЙ)
    Філько
    довоєнних будинків в тернополі раз-два - і амба. Не дарма ж Тернопіль другим сталінградом називали :-Р так що, таваріші, краще б розказали, хто був в сій кнайпі, і чи варто туди взагалі ходити. Покидаємося какашками якось іншим разом
    соломія
    Не ходіть туда люди, бо проти волі жильців цю чеберечницю відкрили, а кілька років від їхнього пожару люди мали велики збитки і знаєте що всім - владі, власникам було до сраки
    Anonimus
    ну не раз і два , а трохи є ))))) і меблі старовинні теж лишились , так що можу позичити тій кнайпі кілька кріселок ))))))))))) але вони вартують як сучасні італійські , та й цегли польської маю півгаража .
    Anonimus
    +++++++++++++++++++++++++++ я про те саме
    Sms
    Скільки ж яду та зазрощів в наших людей. Ота тупа жаба так і тисне, так і тисне. Відкриють щось нове і цікаве, нє наше Тернопільське бидло все спотворить перекрутить. Заклад хороший, атмосфера приємна. Офіціанти не спорчені :) Процвітання закладу!
    nn
    В любому ЗАКЛАДІ ХАРЧУВАННЯ НА ПЕРШОМУ МІСТІ СТОЇТь 1.КУХНЯ,!!!!!!!!!! 2,ОБСЛУГА!!!!!!!! а вже ДИЗАЙН на ТРЕТЬОМУ... І ВЛАСНИК ЗАВЖДИ МАЄ БУТИ НА МІСТІ ЩОБ ,БУВ ПОРЯДОК У ВСЬОМУ!!! БО ЇДЛО -це НЕ ШМОТКИ ПРОДАВАТИ!!!! А внас як ВІДКРИВАЮТЬ КАБАКИ,ЗРОБИЛИ ДИЗАЙН КРУТИЙ а НА КУХНЮ понабирали СТУДЕНТІВ ,на закупи також якихось левих людей,а самі НА ЛИЖАХ КАТАЮТЬСЯ!!! А РЕАЛЬНО В НИХ В БАРІ ПОВНИЙ БЕЗЛАД- ПО КУХНІ,ПО ОБСЛУЗІ ,по ЧИСТОТІ і ншому...
    Anonimus
    ну певно! їсти можна і в хліву!)
    Anonimus
    Хай надають документи про введення в експлуатацію даного приміщення. Проектну документацію, всі технічні умови, та ряд інших документів.
    василь
    спалити нахир, а що ще робити докажеш комусь, а назаграниці наші лдю по у.. томущо вас тут дохрина і засрали тут всьо, в італійця гавно смачніше , ніж та їда що входить і виходить з вашихх морд. такі реалій бл...
    пеКа
    20minut.ua - тільки саме актуальне
    Anonimus
    Василь, що ти таке пив?
    Валентина
    Боже, ну чому ми всі такі злі і озлоблені?.. І так зле, і так не добре.
    соломія
    бо вам треба жити в тому будинку, пережити великий пожар а зараз насолоджуватися смородами від безконечного смаження чебуреків і буяння до 23 год ночі. Ось чому ми озлоблені бо це трагедія а не озлоба
    Люся
    Зробилиби там справді кафе-морозиво для дітей. І не жарили би там смердючі чебуреки. І всім би було добре.
    Anonimus
    це той супер-буфет , що колись "Гадюшніком" називався ??? Хоча гості з найближчих сіл мало про це знають . Там один час був притон для алкашів , що страшно було проходити. На рахунок незвичного інтер"єру, яким можна когось здивувати в Тернополі, - це велике перебільшення, є в нас Шинок, Коза ,Ретро, Старий млин ... Так що тернополян ретро-стиль вже давно не дивує. Напевно цей новий генделик розрахований на жителів навколишніх сіл , які полюбляють робити "вилазки" до міста цілим колгоспом. На вихідні приїхали , захопили дитячий майданчик на цілий день , а поки дітки бавляться дорослі згадують совок в сусідньому кафе .... Місце і справді непогане , але можна було зробити щось пристойне , а не відроджувати совковий гадюшнік. Не піду туди , бо мало що змінилось , ще й такий акцент на це зробили.
    Anonimus
    Коли читаю коменти про "селян","колгоспників" і т.д.-це просто явно демонструє скриті комплекси неповноцінності самих коментуючих.Тернопіль-не таке вже велике місто.і по суті всі його жителі родом з сіл-чи приміських,чи іншоземних.І взагалі,я на відміну від декого,пам*ятаю і інші часи того генделику.До речі_там було смачнюще морозиво.Таке смачне,як на мене,боло ще в воєнторгівському "Огоньку"
    соломія
    Не по смачнююющщому морозиву визначається наше щастя1 не дивлячись на багаточмсленні прохання і мольби , не дивлячись на великий пожар кілька років тому, яке це кафе зробило для людей його ввлада всетаки дозволила відкрити знову. Ви мрієте про смачнюще морозиво як дитина прочупа чупс, а я мріє про тихий спокійний вечур, про який я можек забути назавжди бо ЦЕЙ БУФЕТ буянить до 23 год вечора. Трагедій ф більш нічого
    Орест
    Справа в тому що кожен підсвинок що народився в тернополі або кутківцях вважає себе "мєсним чуваком" і вже давно забув що його мама з татом до того як приїхати з глухого села на ХБК швеєю чи токарем на комбайновий ніразу не бачили вживу театр, і не чули про культуру. І тепер ці "круті пацанюри" обзивають всіх "колгоспниками" вважаючи що вони силь\ні міщпни насправді будучи тупим бидлом з общаги що на БАМі.
    Anonimus
    згоден , якраз таких і маю на увазі . Корінні тернополяни до ХБК нічого не мають . Вже й Березовиця стала відноситись до Тернополя. Через пару років березовицькі бики себе теж тернополянами будуть рахувати .
    Anonimus
    НЕ тіште себе корінні-місцеві Тернопіль був і є село
    Anonimus
    то ті тернополяни , що на бамі живуть )))))))
    ziggitarius
    Морозиво в "Сніжинці", гарячі канапки в кафетерії "Універсаму", пельмені в кафе "Казка", вареники в "Зоряному Ключику", ігротєка в комсомольському, діскатєка на островку а-а-а-а-а-а-а!!! мама раді мєня абратно(((((((((((
    Anonimus
    Супер! Підтримую! Класно, коли є люди, яким можна сказати: "А пам"ятаеш ?"
    Anonimus
    я теж пам'ятаю морозиво в "Огоньку" , а також багато інших кафешок, які залишаться тільки в спогадах . На рахунок того , хто там які комплекси має , не погоджуюсь , корінні тернополяни переважно живуть в центрі , на новому світі , на дружбі і східному. . А решту добудували для вихідців з села , часом обурює , що люди , не маючи культури спілкування , намагаються виховувати когось. Літом в парк не можливо вийти з дитиною , особливо в неділю, хоть бери виїзжай з міста. Не маю нічого проти села та сільських жителів , але нехай себе поводять пристойно .
    Anonimus
    На рахунок корінних тернополян-можу ох як багато розказати,бо по роботі знаю,хто живе в центрі.Так,там є дехто з місцевих,але мало,і зовсім не у будинках сталінської забудови центру.Там жили так звані "освободітелі"-люди ,які приїхали після війни ,в основному,"заслужені".Хто простіший-розселяли в інших місцях.
    Anonimus
    "корінні" тернополяни - це ті, що після війни встановлювали рад.владу у Тернополі (і їх нащадки) і в більшості своїй російськомовні?
    Філько
    як мова корелюється зі степінню корінності? може тоді варто полякомовних жителів корінними тернополянами величати? До войни ж сі землі наче під польшею були? :-)
    nn
    КОРІННІ ТЕРНОПЛЯНИ ЦЕ ТІ ЩО ЖИВУТЬ ТУТ І ЇХ ПРЕДКИ ТУТ ЖИЛИ. А ПІСЛЯ ВІЙНИ ВСІ МІСТА НА УКРАЇНІ БУЛИ РУСКОМОВНІ ТОМУЩО -БУЛИ РАДЯНСЬКІ СОЛДАТИ,ТОМУЩО УКРАЇНСЬКА МОВА БУЛА МОВОЮ БАНДЕРІВЦІВ. І ПРО ЦЕ МОЖНА ГОВОРИТИ ДОВГО І БАГАТО . Я САМ КОРІННИЙ ТЕРНОПОЛЯНИН І ПАМЯТАЮ ЧАСТКОВО ТІ ЧАСИ... І ТИХ ЗНАХАБНІЛИХ КДБІСТІВ ЯКІ ВЖЕ ВІД СТАРОСТІ ПОМЕРЛИ,І НЕНАВИДІЛИ ВСЕ УКРАЇНСЬКЕ. СЮДА НА ЗАХІД КИДАЛИ ВІЙСЬКА (НКВД)ПО (БОРОТЬБІ ПРОТИ УПА. І ПОТІМ ТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІ ТУТ ОСЕЛИЛИСЬ. І ЇХНІ НАЩАДКИ ХОДЯТЬ ПОМІЖ НАМИ .А ЇХ ДІДИ ВБИВАЛИ НАШИХ РІДНИХ!!!!!!!!!!!
    соломія
    Свята правда!коли ми купили квартири в старої КГБ то в неї в підлозі був сховок і завалений книжками типу КАк бороться с украинским подпольем
    [удалено]
    [удалено]
    Anonimus
    цікаво, по селах, в Івано-Франківську, Львові українську мову не вважали бандерівською, а у ТЕрнополі - так? Просто місцеве населення не бажає вчитися толарантності, нвприклад, в чернівчан, де повноправними жителями міста вважають людей, які проживають на цій території, не залежно від національності і мовної приналежності. Вже, як у Москві - "понаехали тут", цирк та й годі!
    Anonimus
    ви хочете мені сказати , що я російськомовний ? Та невже ? А ви де живете в Дичкові, чи на Алясці ? Моя прабаба побудувала в Тернополі будинок ще в 1900 році з польської цегли , який до речі стоїть і досі , хоча ми там рідко живемо. Мій дід був українцем і народився в Тернополі в 1908 році . Якісь ще питання будуть на рахунок "нащадків радянських окупантів" ??? Так я все життя живу в центрі і не хочу звідси їхати , бо так звик жити. А гості міста могли би ( не побоюсь повторитися ) поводити себе пристойніше і не залишати купи сміття після відвідин Тернополя. Повірте мені на слово , в моєму дворі так і буває , тому знаю , що говорю. Ще й двір на стоянку для своїх жигулів і ланосів перетворили.
    Anonimus
    Згідно Вікіпедії,на початок 20 сторіччя в Тернополі жило близько 27 тисяч населення.Фест велике місто було!І більшість мешканців-євреї і поляки.Я знаю в центрі тільки декілька старих будинків і корінних тернополян в них(якщо вони ще там живуть)І то їх в радянські часи добре потіснили ,забравши їх обійстя під будівництво.
    Anonimus
    тобі адресу дати , чи документи з архіву ? Не сміши гусей , так жили жиди та поляки , але були і корінні тернополяни , місто коли було засноване ? То що , хто тоді мав весь цей час тут жити ? Якщо тіснили , то не означає , що витіснили .
    Anonimus
    і ще одне , ти не вікіпедію читай , а діда-прадіда спитай як воно було . Чи твій дід корови пасе на селі, тому ти такий тут розумний ?
    Anonimus
    Мої діди померли .Обидва.Один був прорабом-завод будував.Інший-товарознавець.Але пасти корови-невже це таке приниження???Ти молока не п*єш,м*яса не їси???І знаєш,чому я так ставлюся до таких нелюбителів селян?Колись у маршрутці довелось стати свідком того,як два алконавти років 40 після зробленого їм зауваження почали мову про те-що "панаєхалі тут",селяни,колгоспники,жити корінним тернополянам не дають.Ото кожен раз,як хтось так висловлюється-у мене ті уроди перед очима.
    Anonimus
    молоко п"ю , м"ясо їм , але не треба змішувати святе з грішним. Ти то сам звідки , що так зачепило ? Є багато людей,які виросли в селі , але це не вплинуло на їхній рівень культури . Що не можна сказати про сучасну молодь. Часом їду в маршрутці і чую ,як два бики ( інакше не скажеш ) один одному розказують ,як він вчора приїхав з дому, привіз продукти "на хату" та пішов в Ріверпул , а там таку "тьолоЧку" підцепив .... Слухати противно. Говорити навіть толком не навчився. А та кобіта, певно, така сама як він. От вам і корінні тернополяни. На рахунок панаєхалі тут , нічого не маю проти ,якщо ті, що панаєхалі, поводять себе пристойно. До речі , про алканавтів , то якраз і є нащадки тих , що в 50ті роки були послані сюда партією відбудовувати Тернопіль. Не всі тернополяни мають таку культуру. Дивує одне , що люди з самого забитого села прагнуть будь що купити хату в Тернополі та жити тут . Невже вдома так погано ?
    Anonimus
    то все-таки села сі не цураєш? а то склалось враження, що однією "хімією" живеш?
    Anonimus
    а прабабка твоя де до 1900 року жила, чи не з села приїхала? а прадід? а всі сестри, брати дідові, твої також лише з корінними тернополянами одружені? а, прошу пана, за сиром та за бараболями на ринок ходите, чи принципово нічо з села не їсте? :)
    Стас
    Надальчик вже набрався на радіо Ера.Слава вже навіть до москалів дійщла.І це в перший день посту.
    БМП
    Мешканцям будинку треба писати в - прокуратуру, санстанцію, сбу, міліцію, і повірте ті перевірки їх так дістануть що вони в кінці-кінців, зроблять добру витяжку.
    Люся
    Дякую за підтримку. Ми пишемо. На даний момент чекаємо офіційних відповідей на наші заяви.
    Anonimus
    На колишній вулиці Ченяховського в будинку, де зараз розташований магазин "Барвінок" були в мешканців проблеми з вентиляцією (сильний шум), ще тоді це був магазин від "Ровекса". Люди добилися змін.
    Anonimus
    є ще гаряча лінія уряду і туди подзвоніть,може щось поможе
    Коте
    До Олександра: мешканцям будинку співчуваю. а от на ранунок НАЦІОНАЛЬНОГО ,,,, всі дуже великі націонадїлісти- що ж ви порозлазились по Італіях-Росіях-задниці їм лижите ,працюйте в Україні ,раз такі національні всі .....
    Олександр
    А до чого тут про "порозлазились" ? ... чи то тільки одна мисля в голові крутиться ?
    Люся
    Автор, а більше власник гарно нахвалює свій Буфет. А насправді, власники дуже непорядні люди. Своє кафе вони відкрили в жилому будинку і систему вентиляції пустили в каналізаційні шахти людей, які мешкають над їх установою. Наша квартира знаходиться над приміщенням кафе. З того часу, як вони відкрилися - жити в наших квартирах стало неможливо, «аромат» пережареної олії переслідує нас з самого ранку до ночі, тому що власник не подумав про належну вентиляцію. Якщо ви хотіли відкрити справді щось цікаве, то протрібно було зробити ЯКІСНИЙ РЕМОНТ з належною ізоляцією і вивести свою вентиляцію зовні, так звану примусову вентиляцію. Звичайне питання : ви б хотіли жити в умовах, коли у вашому помешкані де хочеться затишку і відпочинку, цілодобово смердить чебуреками, ранок у ванній починається із ароматів пережареної олії і все провонялось смородом кухні від кафе? А Ви, „шановні власники” замість того, щоб витрачати гроші на хабарі перевіряючим вас установам, краще витратьте ці гроші на якісну вентиляцію! Хто стикався зі схожою проблемою порадьте як з ними боротися. Буду вдячна за підтримку.
    соломія
    Ви кажите власники хороші люди! Ха! Це ті хто поніс відповідальність за підпал своєї чебуречної і ми чуть діти не задихнулися від чаду.. Я думаю що ви ще памятаєте полопані вікна, поплавлені холодильника, і т.д. І що ці хороші люди зробили? Ха! Кафе гуде до 23 год ноча а нам що смертним людям робити Га! В нас не має права на спокійний вечур і відпочинок Га1Беззаконня! Безкультурря! Трагедія!! Це трагедія всіх нас!
    Anonimus
    якраз і пахне Вам через те, що ви пробили вентиляційні шахти і пустили туди інші комунікації. Якби ремонти всі проводили з дотриманням всіх технічних регламентів - нікому нічого б не пахло. А от кафе якраз не може пускати вентиляцію в інші, крім вентиляційних, шахти бо жодна інстанція не дозволить такому кафе відкритись!
    Робін Гуд
    "Систему вентиляції пустили в вентиляційні шахти ЛЮСЯ!Спустисьна Землю.Вентиляцію в каналізацію може підєднати тільки ДУРЕНЬ.
    Робін Гуд
    Перпрошую-систему вентиляції пусти в каналізацію майже НЕМОЖЛИВО
    Спєц
    Згоден з "Робін Гуд". Якби вони підключили вентиляцію в каналізаційні шахти, то сморід би їм затягував у їхню систему витяжки (хіба би витяжні вентилятори працювали цілодобово, що теж сумнівно). Оскільки в старих будинках каналізацію робили з чавунних труб, то навряд чи вони врізались в чавунну трубу., це абсурд. Скоріш димовидалення з кухнонних плиток під'єднали до існуючих внутрібудинкових об'єднаних вент.каналів. В нових будинках проектують окремі вент. канали на кожну квартиру, в старих будинках є об'єднані. В любому випадку витяжна вентиляція, згідно сучасних норм, у закладах громадського харчування, повинна виводитись назовні.
    Anonimus
    Чому знову все робиться через заднє місце?Є більш цивілізованіші способи
    Люся
    Ви такі розумні...бо це не вас стосується. Каналізаційна шахта-це шахта в стіні з 1 по 5 поверх, де проходять трубі каналізації та води.
    пеКа
    >систему вентиляції пустили в каналізаційні шахти людей >каналізаційні шахти а септик пустили ПО ВЕНТИЛЯЦІЇ
    Anonimus
    Які це такі "каналізаційні шахти"? ))
    Олександр
    Для тих,хто на підводі - "каналізаційні шахти", то такій простір, де проходять труби водо-каналізаційних систем
    Лісник Ігор
    ого !. та ви шо .а як далі бути . знову писанина , справ захисту і так далі , Ну чому у нас завжди так?
    Олександр
    "У нас так завжди" тому, що до виходків та повітрянно-каналізаційних систем ставились як до другорядних.
    Олександр
    Хочу ще додати до свого попереднього коментаря таке питання : А НАВІЩО ТА, ТАКА ПРИМЕТИВНА МАСТРУБАЦІЯ НАВКОЛО ЗДОХШОГО СОВКА ? Невже розуму невистачило на щось більш розумніше та національне ?
    Anonimus
    Ніхто нікого не змушує відвідувати цей заклад.А що до НАЦІОНАЛЬНОЇ КУХНІ,слідуючи вашій логіці,мешканці Тернополя повинні вживати тільки дану їжу.А СОВОК це задум власників Буфету.Станьте на місце своїх батьків.(як це було)
    Anonimus
    ну і до тої теми - в них пельмені з вусиками. нічого не нагадує? совковий гумовий виріб №2 з аптеки?
    Олександр
    А чи все так гладко у них з мешканцями будинку, під которими вони "смажать " свою їжу ?
    соломія
    Та це ВЕЛИКА ТРАГЕДІЯ длянас і що куди тільки не зверталися, що не робили - це одна трагедія
    Іоан
    а що.......задумка непогана, як на фото інтерєр слабенько, а вживу зайду обовязково подивлюсь....там давно потрібно було щось робити....а влітку виставлять мабуть ще й столики + прикольний вид на озеро....думаю що задумка цікава і в майбутньому буде прибуткова......Єдине прохання до власників - щоб ваша кафешка незабичилась тримайте марку :)
    Anonimus
    а ще ідея відновити кафе "Поплавок" на протилежному боці озера, тоді нікому не будуть перешкоджати запахи від смаження
    Anonimus
    Молодці!!!!!
    Anonimus
    всьо в гарошок. молодь абязательно будет. всьо так ретро шо нема ради.
    Пані
    це більш ніж нагадує київську мережу вареничних "Побєда", одна з яких - на столичному залізничному вокзалі
    123
    Це на місці "гадючника"? А з Луцька, то інтер'єр як в мережі піццерій Фелічіта Гранд Персони має відношення до самої мережі, чи то тільки плагіат???
    Anonimus
    треба не такі телевізори, а старі, чорно-білі з програмою "Час", і горілку з-під поли
    Доктор ЗЛО
    ГАДЮШНИК знову в ефірі!
    Anonimus
    Гадюшник - не то слово, якби ви знали якої якості продукти вони закупляють, жах. Найгірше та найдешевше найсмердючіше, але в смороді цигаркового диму відвідувачі і так нічого не побачать і не почують. Все так задумано.
    Ще 12

    Читайте також

    Тернополян кличуть на роботу до міліції
    вчора 19:38
    Правоохоронці проводять набір на службу до органів внутрішніх справ чоловіків до 25 років та юнаків призовного віку
    Військові з Тернопільщини дякують благодійникам
    вчора 19:30
    Подяку за матеріальну допомогу, моральну підтримку та молитву висловлюють своїм землякам бійці третього взводу другої роти Тернопільського батальйону оборони.
    Люди не вірять, що Володя загинув, а Андрія хоронила майбутня дружина
    вчора 15:50
    Тіло вбитого в зоні АТО тернополянина Володимира Гарматія досі не знайшли. Тому у рідному селі не втрачають надію побачити його живим. А Андрія Чабана, який загинув двома днями раніше, в останню путь проводжали друзі, батьки і наречена, з якою планував одружитись у вересні
    Тернополян, які вербували в лави бойовиків, взяли під варту
    вчора 15:05
    Прокуратура повідомила про підозру тернополянам-вербувальникам. Обох братів взяли під варту. Нагадаємо, тернополяни вербували людей в лави бойовиків для "ДНР" та "ЛНР". За це обіцяли 8000 грн у місяць і премії.
    У пожежі на Тернопільщині загинула людина
    вчора 13:56
    Горів житловий будинок у с. Нараїв Бережанського району 27 липня о 17.33.
    БТР для армії ремонтують на Тернопільщині
    вчора 13:01
    1
    Бронетранспортер доводять до ладу на Чортківщині. Ремонт обійдеться у 5000 грн.
    Спека відключила мережу "Вконтактє"
    вчора 10:09
    В соціальній мережі "Вконтактє", яка налічує майже 175 тисяч тернополян, 27 липня, стався збій через спеку.
    У Тернопіль приїхало дві сім’ї з Донецька
    вчора 10:06
    1
    Із Донецька на Тернопільщину 27 липня прибули дві сім’ї: троє дорослих та троє неповнолітніх дітей.
    Тернополяни відвезли допомогу під Лисичанськ
    вчора 09:59
    1
    Бійцям 24 мотострілкової бригади передали продовольство, медикаменти, спорядження, які вдалося зібрати завдяки небайдужим тернополянам.
    У Тернополі відзначили річницю хрещення Київської Русі
    вчора 09:27
    З нагоди Дня Хрещення Київської Русі у Тернополі представники усіх конфесій молились за мир і освячували воду.
    Сьогодні, 28 липня: День хрещення Київської Русі
    вчора 08:59
    Сьогодні День хрещення Київської Русі, день народження гамбургера. А ще купа визначних подій та найзірковіших іменинників 28 липня.
    Як до війни людьми торгували
    2 дні тому
    У будинку розпусти в Парижі, Нью Йорку чи Буенос-Айресі могла опинитися красива жінка до війни через торговців “живим товаром”. Викрадали й дітей – гарненьких замовляли бездітні мільйонери. Але найчастіше заробітчан обдурювали на гроші.

    Найчастіше коментують

    Кого покличуть служити? Поставте питання (БУДЕ ПРЯМА ТРАНСЛЯЦІЯ)
    2 дні тому
    13
    22 липня Верховна Рада підтримала Указ Президента про часткову мобілізацію. “За” проголосували 232 народних депутати.
    Моя хата скраю, я нічого не знаю!
    2 дні тому
    10
    Багато новин пов’язаних з військовими діями на сході нашої країни висвітлює дана газета, З однієї сторони це добре (потрібно завжди бути в курсі останніх подій), а ось з другої я просто дивуюсь невже наші тернополяни не розуміють, шо відбувається. Деколи після їхніх коментарів просто хочеться довго матюкатись, і зразу, згадується прислів’я моя хата скраю, я нічого не знаю!!! І до речі саме такими нас малює пресса рф.
    В парку Загребелля – стихійне сміттєзвалище: РЕАКЦІЯ ВЛАДИ!
    3 дні тому
    5
    Близько місяця тому було опубліковано статтю «В парку Загребелля – стихійне сміттєзвалище» - http://te.20minut.ua/Vid-Chytachiv/v-parku-zagrebellya--stihiyne-smittezvalische-10404568.html, суть якої полягала у виявленні стихійного сміттєзвалища, яке зробили невідомі «особи», викинувши своє будівельне сміття при вході до парку Загребелля зі сторони вулиці Бережанська (навпроти зупинки «магазин Карпати») та зверненні до місцевої влади, інших підприємств, установ, організацій, в тому числі, які здійснюють нагляд та контроль в природоохоронній сфері з метою ліквідації даного стихійного сміттєзвалища.
    Фото дня: Пам'ятник Горбачевському обсіли абітурієнти з батьками
    вчора 13:01
    3
    Вступні іспити для випускників коледжу тривають в Тернопільському національному медуніверситеті 28 липня.
    Як правильно займатися спортом після 50?
    3 дні тому
    3
    Заняття спортом корисні в будь-якому віці. Адже в здоровому тілі – здоровий дух. Людмила Сребранець почала займатися спортом у 73 роки. Раніше, каже вона, на себе постійно не вистачало часу.
    Купувала сирок із зеленню, а отримала із пліснявою
    3 дні тому
    3
    У супермаркеті "Барвінок", що на вул. Лучаківського, 26 липня, тернополянка придбала зіпсований плавлений сирок. Тернополяни не вперше скаржаться на мережу цих супермаркетів.
    Тернополян вербували воювати на боці терористів
    2 дні тому
    3
    Вербувальники пропонували жителям Тернопілля оплату 1500 доларів США на місяць за участь у незаконних збройних формуваннях, а також винагороду за кожного вбитого українського військового, знищену техніку та блокпости.
    За час АТО в Україні загинуло щонаймеше 1129 мирних жителів - ООН
    вчора 12:02
    2
    Від початку проведення АТО (середина квітня) по 26 липня в Україні загинули мінімум 1129 мирних жителів, ще 3442 людини отримали поранення.
    Чи правді невинна завідуюча в днз?
    вчора 13:11
    2
    Нещодавно була написана стаття про завідуючу в днз №9 та про її невиновність, проте це зовсім не так.
    Українські ЗМІ не меше пропагандистські аніж російські
    вчора 09:31
    1
    Неправда щодо ситуація в Україні, якою годують населення росії, страшна. Люди переконані, що в нашій державі бігають бандерівці і карателі, які гвалтують, розстрілюють, знущаються і гноблять... Та наші ЗМІ також грішать неправдою і це також біда.

    Найчастіше читають

    Кого покличуть служити? Поставте питання (БУДЕ ПРЯМА ТРАНСЛЯЦІЯ)
    2 дні тому
    13
    22 липня Верховна Рада підтримала Указ Президента про часткову мобілізацію. “За” проголосували 232 народних депутати.
    Люди не вірять, що Володя загинув, а Андрія хоронила майбутня дружина
    вчора 15:50
    Тіло вбитого в зоні АТО тернополянина Володимира Гарматія досі не знайшли. Тому у рідному селі не втрачають надію побачити його живим. А Андрія Чабана, який загинув двома днями раніше, в останню путь проводжали друзі, батьки і наречена, з якою планував одружитись у вересні
    На сході під час АТО загинув житель Тернопільщини
    2 дні тому
    1
    У зоні проведення Антитерористичної операції на сході України в бою з терористами загинув житель Тернопільщини Андрій Чабан.
    Моя хата скраю, я нічого не знаю!
    2 дні тому
    10
    Багато новин пов’язаних з військовими діями на сході нашої країни висвітлює дана газета, З однієї сторони це добре (потрібно завжди бути в курсі останніх подій), а ось з другої я просто дивуюсь невже наші тернополяни не розуміють, шо відбувається. Деколи після їхніх коментарів просто хочеться довго матюкатись, і зразу, згадується прислів’я моя хата скраю, я нічого не знаю!!! І до речі саме такими нас малює пресса рф.
    Маленькі дівчата шукають господаря
    2 дні тому
    Дві дівчинки, яким місяць, шукають господарів. Вони грайливі, чистенькі, їдять самостійно, люблять дуже гратися, в туалет ходять на тряпочку....одна з них любить дивитися телевізор))
    Тернополян вербували воювати на боці терористів
    2 дні тому
    3
    Вербувальники пропонували жителям Тернопілля оплату 1500 доларів США на місяць за участь у незаконних збройних формуваннях, а також винагороду за кожного вбитого українського військового, знищену техніку та блокпости.
    У аварії в Тернополі – двоє травмованих жінок
    вчора 10:13
    Двоє людей травмувалися у аварії в Тернополі 27 липня. Ця ДТП трапилася близько 2.00 на перехресті вулиць Богдана Хмельницького-Руська.
    "Людина нібито не літає... А крила має"
    3 дні тому
    1
    Вчора, 25 червня, в Арт-кафе "БункерМуз" відбувся показ нової колекції під назвою "Вільні люди" молодого тернопільського дизайнера Катерини Тимочко.
    У банці з кукурудзою - дротик
    2 дні тому
    Купила консервовану кукурудзу у Сільпо на Дружбі. Відкрила, щоб приготувати салат і разом з кукурудзою з банки висипалось сміття і дротик.
    Як школяр із Тернопільщини набрав максимальну кількість балів на ЗНО
    2 дні тому
    Аж 599,5 балів з трьох предметів набрав випускник Чортківської школи Віктор Міщанчук. Цьому він завдячує вчителям, які дали йому солідну базу знань. До оцінювання з української мови та хімії хлопець готувався протягом року, а до біології – чотири.
    Найчастіше коментують
    Дивитись всі >
    Найчастіше читають
    Дивитись всі >

    Від Читачів

    Дивитись всі >

    БЛОГИ

    Всі блоги >

    RIA

    Як вплине катастрофа Боїнга-777 на ситуацію на Сході України?
    • - це стане початком Третьої Світової війни
    • - світова спільнота втрутиться і ми швидко подолаємо тероризм
    • - все обмежиться черговими санкціями і на тому усе
    • - Росія зазнає сильного економічного тиску і перестане підтримувати терористів
    • - ніяк, поки вони розслідують катастрофу - ми завершимо АТО
    • - ніяк, світ обмежиться гучними заявами
    • - важко відповісти
    Голосувати
    Як вплине катастрофа Боїнга-777 на ситуацію на Сході України?
    - це стане початком Третьої Світової війни
    6.81%
     
    - світова спільнота втрутиться і ми швидко подолаємо тероризм
    8.59%
     
    - все обмежиться черговими санкціями і на тому усе
    19.11%
     
    - Росія зазнає сильного економічного тиску і перестане підтримувати терористів
    4.59%
     
    - ніяк, поки вони розслідують катастрофу - ми завершимо АТО
    8.44%
     
    - ніяк, світ обмежиться гучними заявами
    45.19%
     
    - важко відповісти
    7.26%
     
    Всього голосів: 675

    Погода

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Розсилка новин

    Аналітика і публіцистика

    За що і скільки грошей беруть у тернопільських дитячих садках?

    За що і скільки грошей беруть у тернопільських дитячих садках?
    Хоча держава й гарантує право дитини на здобуття безкоштовної дошкільної освіти, садочки нині для багатьох є дорогим задоволенням.

    На Тернопіллі газу вистачить навіть на експорт

    На Тернопіллі газу вистачить навіть на експорт
    Близько трьох трильйонів кубічних метрів сланцевого газу може бути у родовищі Олеська площа, що на Галичині. Таких обсягів вистачить на десятки років не...

    Зарплати й витрати - живемо на межі

    Зарплати й витрати - живемо на межі
    Мінімальна зарплата, як і прожитковий мінімум, щороку зростають. За останніх вісім років вони збільшились втричі.

    Тарифи на комунальні послуги зросли на 10-56%, найбільше подорожчав газ

    Тарифи на комунальні послуги зросли на 10-56%, найбільше подорожчав газ
    Анонсоване владою зростання вартості комунальних послуг таки відбулося. Уже помітно зросли тарифи на газ, електроенергію, опалення та воду.

    Інфографіка

    На Тернопіллі газу вистачить навіть на експорт

    На Тернопіллі газу вистачить навіть на експорт
    Близько трьох трильйонів кубічних метрів сланцевого газу може бути у родовищі Олеська площа, що на Галичині. Таких обсягів вистачить на десятки років не...

    Де у Тернополі можна плавати автомобілем

    Де у Тернополі можна плавати автомобілем
    Аномальна злива - і Тернопіль плаває у воді. Комунальники кажуть, що для повного вирішення проблеми підтоплень потрібно будувати нові водостічні колектори...

    Бої на сході України (КАРТА)

    Бої на сході України (КАРТА)
    Дивіться зону активних бойових дій на сході України.

    Зарплати й витрати - живемо на межі

    Зарплати й витрати - живемо на межі
    Мінімальна зарплата, як і прожитковий мінімум, щороку зростають. За останніх вісім років вони збільшились втричі.

    Ми у соц. мережах