Ноїв Ковчег: у Тернополі отруюють собак

    113
    3297 переглядів
    Ноїв Ковчег: у Тернополі отрую

    Системне отруєння тварин в Тернополі триває вже протягом шести місяців на масивах Новий Світ, "Сонячний", Дружба, в районі центрального ринку.

    Крім цього, "працює" машина зеленого кольору, яка забирає собак не тільки безпритульних, а і тих, які мають господарів. Тому ГО "Ноїв Ковчег" просить очевидців такого записувати номер авто і максимально створювати шум, не давати забирати тварин цим вбивцям.

    До слова, спецавтомобіль собак масово не збирає, спецавто виїзджає по скаргах на покуси і в місця скупчення людей, щоб не допустити неадекватної поведінки собак. Факт збирання собак на вулиці є протизаконним і підпадає під кримінальну відповідальність.

    "Ноїв Ковчег" просить усіх, хто став свідком злочинів негайно телефонувати в міліцію, міську раду та в ГО "Ноїв ковчег". 

    Необхідні контакти:

    ‎067.354-01-23 Олег Гром Голова ТОГО "Ноїв ковчег"
    1580 - Довідка Тернопільської міської ради
    Міліція Тернопіль 102

    ВОЛКОВ Сергій Борисович – начальник управління муніципальної поліції, тел. 25-08-62, 091-352-7060 ,
    Коваль Іван Васильович - начальник управління, надзвичайних ситуацій тел. 52-44-09 ,

    Управління житлово-комунального господарства,благоустрою та екології
    Болєщук В.М. (Начальник управління) - 52-58-48
    Лесів М.Ф. (Заступник начальника управління) – 52-06-79

    Соколовський О.І. (Заступник начальника управління – начальник відділу благоустрою та екології) - 25-46-85. 

    Читають зараз: 1
    (113)
    Коментарі
    Anonimus 25.03.2013 14:51
    • Спам
    • Поскаржитися
    Гуляючи з сином, якому рік і 4 місяці, сьогодні о 13 годині біля Театру, а точніше на сходах до входу в театр, там же пригрілися дві великі собаки... Прийшля паняночка, вона ж блондинка і захисниця собачок порозкидала кістки відкрила Віскас для котів і тикала ним офігевшим собакам під ніс зі словами:"Ну що, не добрий?" Для мене це було дико..Теарт, розсипаний корм і кілограм кісток...Дитина це дійство спостерігала..Нарешті блондинка не втерпіла і відразу на підвищеному тоні почала повчати, що стояти біля собаки коли вона їсть не можна, що потім я буду жалітись в міську раду, на те що собаки кидаються і кусать (відстань у нас була безпечна) На моє здивоване - а чому Ви порозкидали біля театру кістки, а не відвели собак в одне місце, блондинка перейшла на вереск березневого кота - Я рада, що ви прибираєте!!!!... Через 10 хвилин прийшли ще дві пані в норці і кинули їх курячі ніжки.... Склалось враження, що Ноїв ковчег - це організація людей, у яких немає проблем і так званий захист собачок - це їхнє хоббі. Потім за кавою розповідають одна одній, яку добру справу сьогодні зробили!!!
    тернополянин 22.05.2012 08:55
    • Спам
    • Поскаржитися
    ГІВНО-ОРГАНІЗАЦІЯ НОЇВ КОВЧЕГ вже заєбала. Ходять і тілько воняють багато. Бачте їм собачку жалко. А те що ці бродячі пси ведуть себе агресивно і неадекватно і в любий момент можуть покусати на це очі закривають
    Anonimus 25.04.2012 21:22
    • Спам
    • Поскаржитися
    бля шо ви спорте! канєшно шо правельно роблять а кому не подобається чи шкода їх нехай собі до дому заберає!
    Тор 04.02.2012 17:11
    • Спам
    • Поскаржитися
    правильно роблять,а знаєте чому,тому що бродячі собаки все більше і більше нападають на звичайних людей,дітей,неодноразово був свідком такого,відстріл необхідна міра від того щоб не додати ще одну масову епідемію до нації як сказ!!!а ці добродії які готові лизати яйця "тваринкам" нехай їх і забирають додому,годують,миють,вигулюють..
    дворняга 26.01.2012 12:07
    • Спам
    • Поскаржитися
    первая помощь при отравлении--------------------------сульфокамфокаин (1 кубик) подкожно (в холку) - продается в человеческих аптеках -витамин В6 (пиридоксина гидрохлорид) - 6 - 10 кубов (в зависимости от веса собаки) внутримышечно (в заднюю лапу).Продается в человеческих аптеках -6-10 таблеток активированного угля раздробить, смешать с водой и влить в рот шприцом - Натрия хлорид (физраствор) на 200 мл физраствора добавляем 1 ампулу фуросемида + 1 ампула аскорбиновой кислоты, взбалтываем и все 200 мл большим шприцом (20 кубовым) вводим подкожно. Всю банку. (продается всё в человеческих аптеках). Если нет возможности ввести так много, то берем 100 мл физраствора. Это самая важная капельница - она выводит токсины из крови Вышеперечисленные пункты обязательны для первой помощи собаке!!!Дальше колим следующее: - Смешать:тиосульфат натрия 3 куба + натрия хлорид 10 кубов (все взбалтываем и вводим подкожно) - все в человеческих аптеках - тиотриазолин 1,5 кубика внутримышечно (также в человеческих аптеках) - катозал 2 куба подкожно (ветпрепарат) - капельница с дюфолайтом: 50 мл натрия хлорида (физраствор)+ 5 кубов дюфолайт (ветпрепарат) взбалтываем и вводим подкожно (холка). -мидокалм по 1 кубу внутримышечно 2 раза в день Все уколы делать в перчатках. Срочно везти собаку в ветбольницу. Если что-то не понятно, спрашивайте! Каждый из тех, кому не безразлична судьба собак должен иметь первый набор помощи. От того, насколько быстро отравленной собаке окажут эту помощь зависит её жизнь! Если вы не умеете колоть уколы то пора начать. Это очень важно. При первой возможности запаситесь этими препаратами!!!
    Гість 27.01.2012 01:15
    • Спам
    • Поскаржитися
    ну так хотіла я би бачити ту людину яка буде носити цей набір першої допомоги, відстежувати чи не отрулили бодай собачку, щоб надати їй першу невідкладну допомогу. на рахунок мене вибачайте, я не настільки відважна щоб вмираючу бездомну собаку колоти хтозначим. В разі чого хто мее потім рятуватиме, тим більше медицина зараз не з дешевих
    Anonimus 26.01.2012 13:15
    • Спам
    • Поскаржитися
    Для того, щоб не знайшовся "ентузіаст", який буде псути результати праці гицля, обробку пацієнтів ізоніазидом найкраще проводити пізно ввечері або рано вранці, коли прибацані зоофіли солодко сплять і бачать сни про вулиці набиті бездомними собачками. Крім того, пси в той час голодніші і швидше з'їдають приманки
    дворняга 27.01.2012 11:28
    • Спам
    • Поскаржитися
    люди друг друга убивают гораздо чаще. чем собаки вас кусают. Так давайте уничтожать себе подобных за аварии, за сбитых машинами. за убитых в парках, ограбленных и просто побитых людьми же... Давайте их будем травить ядами за все те преступления, которые они совершают. Нет, ну вы же против смертной казни... А почему. Собакам вы же предписываете смертную казнь. так давайте и себе подобных за злодеяния ее убирать не будем...
    дворняга 26.01.2012 16:31
    • Спам
    • Поскаржитися
    Не вы дали жизнь этим несчастным существам, и не вам, деревенской быдломассе, их убивать. Сверху видно все, и подыхать будете в жутких мучениях. Спросите любого батюшку, который перед смертью причащает людей (хотя вы к ним не относитесь), он вам расскажет.
    Anonimus 27.01.2012 10:30
    • Спам
    • Поскаржитися
    Воно ще й навчилося писати. Російською. З помилками)) Пишіть ще,буде веселіше. А я тим часом піду пару приманок підготую.
    дворняга 27.01.2012 11:57
    • Спам
    • Поскаржитися
    И когда у тебя в семье случится горе и ты и такие мрази как ты взвоеш за что,Господи -тогда вспомни,а за то что убил ни в чем неповинное и беззащитное животное... ЗАПОМНИТЕ МОИ СЛОВА-вЫ их скоро вспомните
    Anonimus 27.01.2012 12:35
    • Спам
    • Поскаржитися
    Урра, воно пише далі. Ну, підкинемо дров грішникові: З книти Откровення: "І знаджує тих, що живуть на землі, знаменнями, котрі дано йому чинити перед звіром, кажучи тим, що живуть на землі - зробити образ звіра, який має рану від меча і живий. Дано йому надати дух в образ звіра, щоб і говорив образ звіра і діяв так, аби, скільки їх не поклоняться образові звіра, були повбивані. І заподіює всім, малим і великим, і багатим і вбогим, і свобідним і невільникам, щоб дано було їм клейно на руку їхню праву або на чола їхні" Поклоняйтеся і далі песикам. І пишіть ще, чим далі тим веселіше. Доречі, приманки вже готові. чекаємо тільки поки ізик розчиниться. Так песикам більше смакує
    дворняга 27.01.2012 13:51
    • Спам
    • Поскаржитися
    Как правило у людей склонных к садизму нарушена психика. Соответственно к психиатору и на учет.
    Anonimus 27.01.2012 14:42
    • Спам
    • Поскаржитися
    Пишіть ще і не забудьте песиків погодувати, проявіть "гуманізм"!. Звикнуть до годувачів - швидше будуть приманки з ізиком гамати.
    дворняга 27.01.2012 13:36
    • Спам
    • Поскаржитися
    дрова тебе будут подкидывать в аду чтоб ярче горел
    дворняга 27.01.2012 11:07
    • Спам
    • Поскаржитися
    Я был бы не против, чтобы ты поволялся в конвульсиях.. Елки-палки, может Богу за это помолиться? Чтобы ты пережил все на себе!
    [удалено] 26.01.2012 15:41
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    Anonimus 25.01.2012 16:20
    • Спам
    • Поскаржитися
    нашо їх труїти ? може просто не тре їх заводити дома а потім як непотріб викидати ? це живе створіння! якби наша влада виділила гроші на якийсь притулок для тих собак чи хотяб на стералізацію ,то би люди не бушували ! і в деяких випадках вині самі люди бо ставляться до собак ,як до скотини якоїсь,а вбивати собак це не вихід !
    моя думка 27.01.2012 15:44
    • Спам
    • Поскаржитися
    ПІДТРИМУЮ
    Букмекер 25.01.2012 14:21
    • Спам
    • Поскаржитися
    яких злочинів ?!!! прокинься , ту нечисть давно тре вичистити в місті
    maxim 23.01.2012 15:22
    • Спам
    • Поскаржитися
    сам маю собаку....яка живе дома...не рахунок реплік про "слабих і наркоманів" промовчу я на таких людей незвертаю увагу...........але ситуація в Тернополі з бродячими собаками ненормальна..дійсно....навіть цю отравлену собаку в центрі про яку писали "20 хв "..бачив як вона і ще три собаки нападала на людей і кидалась на машини...це було коло травматології...бачив як собака кидалась на лбюдей коло жд...і потім коло памятника Пушкіну.............но розкидати таку сильну отруту як зараз !!!!!по всіх газонах в дворах......мяко кажучи невідповідально.......забирати собак з міста треба однозначно...доречі така ситуації і в Києві..отрута розкидана в дворах ..в посадках......так дешевше ..готуємся до Євро 2012
    Костік 23.01.2012 13:16
    • Спам
    • Поскаржитися
    Дібілоіди. В тернополі це ще пів біди, в донецьку коли труїли собак то від того труєння кілька років тому загинула дитина, їй закортіло скоштувати те що лежало в пісочниці. Взагалі то, вбивати треба не собак, а тих хто їх виганяє треба садити на довічне увязнення, і нехай працює, щоб було за що стерелізувати та утримувати, бездомних. Але якщо труїти собак то чого не труїте бомжів які крадуть одяг із сушок, сцать у підїздах та напиваючись співають голосних пісень... Як людина що мала двох собак скажу тільки собаки що мають господарів нападають на людей, безпритульні собаки які не бігають за сукою в зграї, дивляться на людей як на джерело їжі, але не як на ворога. І задумайтесь кого з вас кусав одинокий безпритульний пес, який не був у зграї і чим він різниться від бомжа?
    Anonimus 24.01.2012 13:23
    • Спам
    • Поскаржитися
    Не знаходиш РІЗНИЦІ між людиною і бродячою собакою??? Ти також в дитинстві брав до рота і їв всякі коричневі вязкі вонючі предмети з пісочниці? / - / В місті бродячі собаки повинні централізовано відловлюватись і усиплятись або відстрілюватись. Хочуть зоолюби собачок: скидаються СВОЇМИ грошима на притулок за містом і ТАМ тих собак тримають (без повернення собак в місто). Ніяких виділень їм бюджетних грошей - краще на ліки в людські лікарні гроші тратити, чим на кусючих розносників інфекцій.
    Костік 24.01.2012 13:38
    • Спам
    • Поскаржитися
    Люди то такі самі тварини, тільки трохи злійші.
    Anonimus 24.01.2012 21:02
    • Спам
    • Поскаржитися
    І не встидно вам бути твариною?))
    777 22.01.2012 23:03
    • Спам
    • Поскаржитися
    всіх бездомних собак та котів потрібно постріляти або потруїти раз і на завжди щоб вони не розмножувались , не заражували один одного ,а потім людей сказом! Після цього коли їх майже не буде хай собі Ноїв ковчег що хоче най робить хоч годує , хоче стерилізує хоть додому собі заберуть! Но Тернопіль має бути містом для людей а не для псів. А всяким ГУМАНІСТАМ я би радив не ПИЗд ІТИ багато, ви всі фраєра поки сказ не вхопили чи за сраку нічо не вкусило!!!! ЗВІЛЬНИ ТЕРНОПІЛЬ ВІД ОКУПАНТІВ
    Anonimus 23.01.2012 13:21
    • Спам
    • Поскаржитися
    а коти чим мішають - вони на людей не кидаютТільки весною сигналізують, що прийшла весна. А в тому, що сказ розповсюдився - винна влада, яка вкрала гроші, які роками направлялися на боротьбу зі сказом. В лісах проводився відстріл лисиць, розкидалася їжа з протисказними вакцинами, проводився і відстріл спеціальними "усипляючими" засобами ранками бродячих собак. Згадайте, хто пам"ятає СРСР -ні проблеми сказу, ні бродячих тварин не було. А тепер влада при джипах і вишиванках - а люди з проблемами сказу і агресії собак, і не лише бездомних, але й домашніх...
    АГА 23.01.2012 01:36
    • Спам
    • Поскаржитися
    Влада займись бездомними псами а потім за домашніх , най господарі своїх улюбленців навчаться культури і невигулюють собак на дитячих площадках, парках та вулицях ! ви подивіться як ви засираєте місто де серед білого дня на тротуарі ваший песик кладе купу а ви гордо тим тішитись шо тварина звільнилась на вулиці ане ввас дома ! навчіться прибирати за своїми тваринками ато тільки те і робите шо гавкаєте а як до культури то ви непривчені ! відстріл з транквілізаторами цілком гуманний спосіп !
    дворняга 26.01.2012 12:31
    • Спам
    • Поскаржитися
    слушай АГА- тебе руки и ноги еще не ломали ???????????????????
    Anonimus 22.01.2012 18:31
    • Спам
    • Поскаржитися
    Как я делаю это… Привет, зоофилка! А у нас с тобой много общего. Не находишь? Я Женщина. Ты, вроде, тоже. И мы обе эгоистки. Ты, идя на поводу своего эго, сделала всё, чтобы расплодить бродячих собак. Ты любишь собак? Я - тоже. Своих, в которых душу вложила. А всех подряд любить не обязана. Ты кормишь бродячих? Представь себе, я тоже! Собственно и лечим мы их обе. Каждая по-своему. Да мы с тобой почти сестрички! Давай пропустим ответ на вопрос – почему мы это делаем? Ты это делаешь по своим причинам, а я … И вот тут я тебя разочарую. Ты, как эгоистка, решила – быть бродячим стаям на улицах. Я, как истинная эгоистка, отвечаю тебе – ни фига! Пока ты гонялась за мужчиной своей мечты –– догхантером, выслеживая его по ночам, появилась Я. Причем, в каждом городе. Представляешь? Не мачо, не герой- охотник, а маленькая хрупкая женщина, у которой нет шанса отбиться от объекта твоего обожания, решила взять инициативу в свои ручки. Что я испытываю при этом? Наверное, тоже, что и ты, когда их кормишь и спасаешь! Огромное удовольствие! И пусть обломается твой психолог, выдумывая мне диагноз! Передай ему, что еще я испытываю удовольствие, когда разделываю курицу в предвкушении удивить близких вкусным ужином! Представляешь? Отвлеклась. Прости. Ближе к теме. Конечно, я не бегаю по ночам, выискивая блоховозов. Я это делаю днем, в присутствии огромного количества людей. Насторожилась? Правильно сделала! Да! Мной тщательно изучена мат. часть. Но я ведь женщина! И импровизирую! Ну, дорогая, теперь включай фантазию. Сижу я в кафе с мужчиной, ем стейк. Для тебя специально поясняю, что стейк – это такой кусок плохо прожаренного мяса. Как оказалось, собакам тоже очень нравится. Смотрю в окно, а там помоечный блоховоз решил облаять мамочку с ребенком в коляске. Отрезаю ножичком треть стейка. Делаю парочку косых продольных надрезов. Достаю из сумочки заранее приготовленный волшебный порошок из 10 таблеток изониазида и 1 таблетки метоклопрамида. Высыпаю в надрезы. Поливаю соком. Мой визави ничего не заметил! Дело остается за малым. Прошу своего мужчину вынести кусочек стейка миленькой, бедной, голодной собачке. Ведь ее так жалко! Давай ее накормим! При этом делаю умильные просящие наивные глазки. Научилась у твоих блоховозов. Ты права! Работает безотказно! Всё! Дело сделано! И накормлен и пролечен. Лови дальше. Дома выпала свободная минутка. Достала заранее приготовленные ингредиенты. Мне понадобились свиные кишки, фарш свино- говяжий, лекарство, кетгут и насадка на мясорубку, позволяющая делать колбаски. Фарш смешала с лекарством. Не переживай, не ошиблась! Вышло ровно 10 колбасок по 10 см длиной, причем в каждой оказалась нужная доза. Упаковала их аккуратно в лоточки, закрыла пленкой и поехала в магазин. За продуктами. Точно зная, что возле магазина дикая стая с лаем кидается на людей. Как думаешь, что покажут камеры наружного наблюдения? Вот захожу в магазин. Вот покупаю колбаски. Вот скармливаю две упаковки бедным голодным бабаськам. Как тебе такой коленкор? Одна бабка даже наехала, что собак к магазину приваживаю. Пришлось пристыдить. - Женщина! Ну как вы так можете! Они ведь такие же люди, как и мы, только в других рубашках! Посмотрите в их глазки! Животных любить надо! Лови еще. Ты прикормила во дворе стаю. Стая стала охранять двор. Ты, когда их привадила, почему не спросила, а мне оно надо? Кто знает, что у твоих шавок на уме? Да, мы обе эгоистки, и я не намерена в угоду твоей блажи каждый раз бояться поскользнуться на собачьем дерьме. Я хочу нравиться мужчинам, а не бродячим собакам. Я не хочу каждый раз на высоких каблуках пробираться домой как по минному полю. И убегать от собак на каблуках очень неудобно. Недели три я их подкармливала. Называла ласковыми словами. Выносила вкусности и отдавала тебе, чтобы ты сама их распределяла. А потом они получили уже ставшую для них привычной ежедневную утреннюю порцию лечебной каши… Запомни, подружка, одно. Если выберу цель – не отступлю. Буду играть, врать, притворяться, даже всплакну вместе с тобой потом о невинно убиенных собачках, буду ругать живодеров, но не отступлю. Женщины терпеливые. Они умеют ждать. Ставка - Твой эгоизм против Моего. Хочешь еще? Гуляла по городу. Увидела, как пацаненок (для тебя поясню - это человеческий ребенок) долго копался у себя по карманам, перевернул ранец, пытаясь собрать денег на пирожок с мясом. Насобирал. Купил. Успел откусить только раз. Подбежал блоховоз и отобрал у ребенка пирожок. Мальчишку трясло от страха и обиды. Не собиралась, но купила два. Один, после долгих уговоров с моей стороны, достался Кириллу. Мы с ним познакомились. И долго общались. Половину второго съела сама. А вторую половину мы с Кириллом общим решением отдали собачке. Ведь ей очень плохо живется. У нее, в отличие от нас, нет денег, чтобы купить пирожок. Болтая с Кириллом, незаметно успела впихнуть в половину пирожка 10 таблеток изониазида + 1 таблетку метоклопрамида. Будет, блохастая знать, как пирожки отбирать! И помни, подружка! Я ни одному твоему блоховозу не позволю обижать детей! И так будет! И да. Я ведь тебе не сказала самого главного. Я могу оказаться кем угодно. Не обязательно врагом. Твоей сестрой, подружкой, просто знакомой. Мы ведь с тобой, возможно, даже дружим. Возможно, я та, с кем ты делишься самым сокровенным в жизни… Я женщина. Поэтому – мудрая, хитрая, циничная, изворотливая. И импровизирую.
    моя думка 27.01.2012 15:39
    • Спам
    • Поскаржитися
    Жінка із фанатичною ненавистю до тварин, як а вважає себе ефектною та неперевершеною у ролі "мудрой и циничной" вбивці. Ти викликаєш у мене ненависть, усмішку і співчуття. Яка ж ти "сногсшибательна" і гостророзумна у своїх вчинках! Ото добре зробила - отруїла собачку. А вона потім піде і здохне прямо під дверима твого під`їзду. За що ти називаєш захисників тварин егоїстами? логіка?ці люди витрачають значно більше свого часу, ніж ти, на те, щоб жити стало краще
    дворняга 26.01.2012 16:40
    • Спам
    • Поскаржитися
    Не вы дали жизнь этим несчастным существам, и не вам, деревенской быдломассе, их убивать. Сверху видно все, и подыхать будете в жутких мучениях. Спросите любого батюшку, который перед смертью причащает людей (хотя вы к ним не относитесь), он вам расскажет.
    [удалено] 26.01.2012 16:32
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    [удалено] 26.01.2012 15:41
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    дворняга 26.01.2012 14:28
    • Спам
    • Поскаржитися
    женщина -дибил-с головой все в порядке
    [удалено] 26.01.2012 14:16
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    [удалено] 26.01.2012 13:29
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    [удалено] 26.01.2012 12:59
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    тернополянка 22.01.2012 18:37
    • Спам
    • Поскаржитися
    так багато, та ще й російською, пів дня то треба читати, шоб зрозуміти:(
    тернополянка 22.01.2012 18:28
    • Спам
    • Поскаржитися
    оце так, а ми тут рівняємось на Європу, клянемо нашу владу, бідкаємось на життя. Прочитаю ці коменти і думаю, маємо те, на що заслуговуємо… Проблему зробили самі люди, а відповідальності на себе брати не хочуть. У світі давно цивілізовано вирішують проблему безпритульних тварин, а в нас кожен думає про себе. Тваринолюбителі бурмутять щось про сумні очі і друга людини, ненависники тварин твердять, що тих собак треба стріляти, але, таке враження, ніхто і не думав аналізувати і вирішувати це все глобально. “Навіть сто собачих життів не варті й кпаплини людської краві чи сресів які переносять діти коли до них просто наближається бродяча собака”. Хто ви??? Господь Бог, щоб вирішувати хто чиєї крові вартий? Людина найрозумніша істота, і мала би бути добрим господарем, на подарованій Богом землі, а що маємо? Одні пищать: “Ой, в мене стрес, біля мене пройшов бездомний пес”, інші кажуть “собака кращий за людину”, таке враження, що сходимо з розуму всі. 1. Запровадити паспорти на тварин. Так, дуууууууже складно, потребує часу, коштів. 2. Штрафувати власників тварин за: відсутність документів на тварину, неадекватне поводження тварини на вулиці, агресію щодо людей, вигул у невстановлених місцях, жорстоке поводження. 3 Кошти від штрафів використовувати на утримання тварин, що через господарів-ідіотів опинились на вулицях. 4. ідеально, щоб кожен господар перед тим, як отримати документи на тварину проходив тест, на психічну адекватність. 5. Якщо зафіксовані факти викидання тварини на вулицю – штрафувати космічною 5. агресивних безпритульних тварин усипляти. Тоді б тварин заводили лише ті, хто цього дійсно хоче. Малоймовірно, що людина, яка оформить документи, пройде тести захоче викинути тварину на вулицю. якщо все ж захоче позбутись тварини – заплатить величезний штраф. Цивілізовано, без крові і фанатизму. Але цього мають хотіти і захисники тварин, і ті, хто от в коментах філософствує про псів, і господарі. Судячи з отаких відгуків, ніхто цього не хоче.
    GF 25.01.2012 10:53
    • Спам
    • Поскаржитися
    рівняємось на Ївропу ..та ні всі розуміють що далеко................................... Вами непогано придумано але в нас гроші виділені на це все будуть ,перепрошую, бадяжитись нашими державними мужами( і якщо все зробити як ви описали непогані суми).................штрафи будуть іти незрозуміло куди...........контроллючі органи будуть закривати очі , звичайно при позолоченій руці, отже ситуація патова. як Вам ідея включити в обовязки патрульних міліціянтів ловити бездомних псів , дресерувати а потім ходити з ними і пси будуть суспільно корисні)))))))))))))
    АГА 22.01.2012 20:22
    • Спам
    • Поскаржитися
    до тернополянки ! ти подивись як твої прибічники собак клянуть та пишуть шо би вбивали людей і різали і живцем закопували за те шо хтось висловив свою думку в якій незгідний з вашими псами які кусають людей без ніяких причин ! перш ніш казати на когось нелюди подивись на себе в дзеркало і відкрий очі ! Людина це людина а пес це тварина ! але тобі то ніколи незрозуміти .
    Anonimus 23.01.2012 13:14
    • Спам
    • Поскаржитися
    є такі люди, що й до тварини не дотягують.
    АГА 24.01.2012 18:41
    • Спам
    • Поскаржитися
    це ти про себе так зря (((
    Критик 22.01.2012 19:18
    • Спам
    • Поскаржитися
    Розумні думки. От тільки в нас так - не вийде. Бо в нас вже є "гуманізм" і програма ВСП (відлов-стерилізація-повернення). А те, що собак почали травити - закономірний наслідок прийняття дурнуватих непродуманих "тваринозахисних" законів, які не дають нормально працювати санітарним службам міста.
    Критик 22.01.2012 16:47
    • Спам
    • Поскаржитися
    По перше, не зелена машина а Чорний Джип з догхантерами і бомбезними калашами. То знає кожен проливаючий гіркі сльози над долею долею бродячих тварин "зоолюб". По-друге, не розкрита тема того, чому наші тернопільські "захисники" так переживають через зменшення поголів'я вуличних шкідників. Тому-що ті, ліквідовуючи cобаче поголів'я не дають "гуманним зоолюбам" проводити над псами масові вівісекцій (ой, стерилізації): http://te.20minut.ua/news/%D0%A1%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%B8-%D1%83-%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96-%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D1%83%D1%82%D1%8C-%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BB%D1%8F-%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9-10212330.html Тим часом псиносрач триває...
    Anonimus 22.01.2012 18:03
    • Спам
    • Поскаржитися
    тссс, не пали кантору!!!
    Anonimus 22.01.2012 14:27
    • Спам
    • Поскаржитися
    Чому бідні - бо дурні,чому дурні - бо бідні. Морально убогі.
    АГА 22.01.2012 16:41
    • Спам
    • Поскаржитися
    чому дурне ? тому шо ти дурне тай крапка !
    Андрушка 22.01.2012 10:56
    • Спам
    • Поскаржитися
    О клас!!! А коли на східному будуть? А то ці песики на зупинці 15 школи проходу не дають...
    простота 22.01.2012 00:22
    • Спам
    • Поскаржитися
    звірі звичайно це чудово,але в задумі бога було.аби вони жили в природі,вільно.і це вже не законо,що хтось за своїм бажаням їх тримає в квартирах!а хто подумає про дітей!!!!!!!!!!!!!!як дитині в 1 класі самій іти до дому по тому ж таки бамі?оні друзі........НЕРЕАЛЬНО!знаю одного хлопчика,який почав заїкатись,бо нанього просто собака кинувся(дитині 2,3 така дитина явно нічого поганого йом не зробила,а вже поплатилась..............хай би вже побудували той готель їм чи що...............на мій погляд стоїть питання,або діти.або пси!!!!!!!!!!!!!!!!!!діти-це наше майбутне!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ага 22.01.2012 01:24
    • Спам
    • Поскаржитися
    тварини які захищають так тих собак людей за людей невважають ! а діти їм насрати , їм тільки псів подавай і вони будуть їх як дітей бавити і в дупу цілувати
    ТЗЛ 21.01.2012 20:14
    • Спам
    • Поскаржитися
    Товариство захисту людей просить всіх жертв нападу бродячих собак і свідків цього МАКСИМАЛЬНО НЕ СТВОРЮВАТИ ШУМ І НЕ ТЕЛЕФОНУВАТИ в міліцію і міську раду, бо цим займатись вони не будуть.
    optik 21.01.2012 19:25
    • Спам
    • Поскаржитися
    УШЛЬОПКИ ДОВБАНІ! МЕНЕ ПОКУСАЛИ 2 ПСИ БЕЗДОМНИХ. З ТРАВМПУНКТУ НАПРАВИЛИ НА 2 ТИЖНІ В ЛІКАРНЮ. ВЛЕТІВ НА 450 ГРН. ДОВЕДИ,НОЇВ КОВЧЕГ,ЩО ВОНИ НЕ СКАЖЕННІ. МОЖЕ ТИ ПЕСОЛЮБ МЕНІ ВІДШКОДУЄШ 450 ГРН. І ТЕ ЩО 2 ТИЖНЯ Я БУВ БЕЗ РОБОТИ?
    [удалено] 28.01.2012 18:36
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    дворняга 26.01.2012 12:27
    • Спам
    • Поскаржитися
    жалко что тебя в детсве не уронили с балкона
    АГА 21.01.2012 19:49
    • Спам
    • Поскаржитися
    там в ноїв ковчег тільки гавкають люди ! ніхто з тих дурнів які так бідкаються за собаками небуде тобі виплачувати вони краще ті гроші на статті кинуть шоб мати де гавкати
    Anonimus 21.01.2012 17:47
    • Спам
    • Поскаржитися
    я не проти собак але погоджуюсь з коментарями на вулиці не повині бігати безпритульні собаки..........хто з волонтерів або з тих шо жопу рвуть за псів прошу дуже ЗАБИРАЙТЕ ЇХ ДО ХАТИ СВОЄЇ І ТРИМАЙТЕ .........ГОДУЙТЕ ....КУСАЙТЕСЯ ШО ХОЧЕТЕ РОБІТЬ. А для других ввести податок чи штраф для тих хто тримає псів дома або збирається тримати шоб потім як виросте телятко не виганяли на двір.Добре думайте перш ніж взяти до хати
    тіпок 21.01.2012 10:40
    • Спам
    • Поскаржитися
    ось, до речі їх сайт, кому цікаво краще познайомитися з їх діяльністю: noivkovcheg. com. ua/
    Наталя 21.01.2012 11:30
    • Спам
    • Поскаржитися
    На сайті не повністю висвітлюється інформація про кількість забраних з міста бездомних собак і відповідно пристроєних у нових господарів. Повірте, роботи так багато, що не вистачає часу сидіти на сайті і описувати з якої вулиці і кого пристроїли, де забрали цуценят, щоб не виросли на вулиці і не лякали і так перестрашених тернополян. Невже люди такі дурні, і не розуміють, що якщо на якійсь вулиці живе три собаки, і їх усіх стерилізувати, то їх і залишитись лише троє, а інакше за пів року ця стая може складатися уже з 15 собак. А тим людям, які бояться по вулиці ходити, пораджу звернутися до психіатра, може поможе їм, а то їхні мами, ще з самого дитинства їм говорили, що собака їх неодмінно зажере, от і повиростали перестрашеними людьми.
    Anonimus 21.01.2012 13:07
    • Спам
    • Поскаржитися
    До Наталі Ви скажете, що ми боїмося собак, а отже нам до психіатра. Ми у відповідь скажемо, що у вас "хворобливий потяг до тварин" - зоофілія, і вам тим більше до психіатра. Але це проблеми не вирішує. Ми лише гавкаємося півроку на цьому сайті, а толку ніякого. У вас, представники ноєвого ковчега, не складається враження, що ви намагаєтеся вичерпати відром море? Три собаки, про які ви згадуєте, будучи стерилізованими, ще житимуть років 15, тримаючи свою територію "під контролем". Агресію у них ніхто не відніме, як і можливість захворіти сказом. Для чого нам це на вулицях? Займіться проблемою не на рівні ВИЧЕРПУВАННЯ МОРЯ, а на рівні нашої тупої влади. Пікетуйте, звернення пишіть, ДОМАГАЙТЕСЯ ЧОГОСЬ, раз вам це так болить А те, що ви кашою погодуєте 20 песиків, проблеми у місті не знімає. І те, що люди самотужки розпочали звільняти себе від небезпеки - це нормально, а не протизаконно.
    тіпок 21.01.2012 15:15
    • Спам
    • Поскаржитися
    Ви знаєте, частково погоджуся з чим коментарем. Подивіться, тут, в коментях захисники творин поводяться досить агресивно, чим ще більше налаштовують проти себе і всоєї діяльності, яка насправді є доброю, змініть тон на доброзичливий... Ви тільки подумайте що ви пишете: "... пораджу звернутися до психіатра". Тепер уявіть собі дитину малу, якій пес майже її росту, і ще з якоїсь причини поводиться агресивно - це не зрушить їй психіку ??? В моєму дворі є собака, безпритульна яку підгодовує дехто, вона багато людей вже покусала. Цього літа вона покусала 3-ЛІТНЮ ДИТИНУ!!! І собі дальше бігає ... А дитина що має радуватися від того? Уявіть себе на її місці! Вас кусає тварина БІЛЬША за вас? Тому тут ви не праві. Тепер про спільне - УСІ хочуть щоб собак на вулицях НЕ було (захисники тварин і їх симпатики - хочуть, щоб вони мали господарів чи норм. притулки; інші мещканці - їм все-рівно як, але щоб не було собак на вулицях). ГО - може запропонувати якісь заходи, і якщо вони будуть РЕАЛЬНИМИ - я впевнений - їх підтримають більшість мешканців міста. І от Ви пишете, що НЕ МАЄ часу сидіти в ІНТЕРНЕТІ ... а от і дарма - саме звідси можна і інформувати громадськість і збирати прихильників і спонсорів. Якщо ви дійсно хочете щось зробити добре - думайте ГЛОБАЛЬНІШЕ, а люди вас підтримають, я надіюся.
    Гість 27.01.2012 00:44
    • Спам
    • Поскаржитися
    це не тілки 3-х річна дитина не має з чого радуватися як на неї накинеться бідна безпритульна собачка, а і для дорослих смішного і веселого мало. може тода давайте ізолюємо дітей, людей у Тернополі у психбудинки щоб собачкам було де бігати.
    Anonimus 26.01.2012 22:08
    • Спам
    • Поскаржитися
    Та ви подивіться на свого худосочного Грома і його зачмирену сімейку-бродять по Східному-от кого лікувати треба!!!Певно всіх глистів від собак визбирали))))
    Anonimus 21.01.2012 12:31
    • Спам
    • Поскаржитися
    Ви дійсно вважаєте, що забравши декількох собак з вулиці насправді вирішить проблему безпритульних собак в місті? Ви ж тільки розгрібаєте наслідки, а причинами того, що собаки стають безпритульними так і ніхто не займається, а тому вони і далі бігатимуть вулицями міста.
    тіпОК 21.01.2012 10:29
    • Спам
    • Поскаржитися
    В мене запитання для ГО "Ноїв Ковчег", які, я так розумію є ініціаторами даної статті. Однозначно, що так бути НЕ МОЖЕ, по вулицях вже реально старшно ходити, особливо в часи, коли собаки збудженні. Але і жорстоко знищувати - не правильно і не добре. ЩО ВИ ПРОПОНУЄТЕ? Для того, щоб ОСТАТОЧНО вирішити цю проблему? Може ви виступали з ініціативими ввести ВЕЛИЧЕЗНИЙ податок на власників тварин і дотримання суворойого його дотримання? Які справжні ВАШІ ініціативи, бо прихистивни ПАРУ собак (на рівні міста - це мізер), цим ви проблеми не вирішуєте, хоча і початок робите добрий. То які виші пропозиції на РІВНІ МІСТА? Ваш притулок, є справа, беззаперечно ДОБРА. І вам подяка за неї... Але ... на що перетвористь наше місто через через деякий час - на місто собак? Який РЕАЛЬНИЙ вихід запропонує ГО "Ноїв Ковчег" і ініціює його реалізацію ?
    АГА 21.01.2012 09:21
    • Спам
    • Поскаржитися
    СТАВИМ ПЛЮС ЯКЩО ВИ ЗА ТЕ ЩОБ БЕЗДОМНИХ ПСІВ ВИКОРІНИЛИ З МІСТА !
    Anonimus 20.01.2012 23:57
    • Спам
    • Поскаржитися
    Труїти цен підло , але для тернополян це норма. Я от що скажу ;зібрав би я оцих всіх ТРУЙЩИКІВ собак в одну яму і зарив би живцем. Якщо б мою собаку отруїли ,лічно мордяку навалив би любому "добродію".
    Anonimus 21.01.2012 08:37
    • Спам
    • Поскаржитися
    Та хто боїться такого оленя, як ти. Так би роздали, що б потім самого у травматології місяць складали, умнік.
    Anonimus 21.01.2012 09:40
    • Спам
    • Поскаржитися
    о, перший появився. Ну давай,підора!!!
    Anonimus 20.01.2012 23:08
    • Спам
    • Поскаржитися
    "Білий Бім Чорне Вухо" Щеня шотландського сеттера народився з неправильним забарвленням - замість чорного він був білим з рудим крапом, тільки вухо і одна лапа чорні. Незважаючи на племінну шлюб, Біма взяв до себе немолодий письменник Іван Іванович, який захоплюється полюванням і люблячий природу. Але після того як господар ліг у лікарню, Бім виявився бездомним. Він змінив кілька господарів і, майже знайшовши бажану мету, загинув, ставши невинною жертвою зради і наклепу ... «Это слово к маленьким людям, которые будут потом взрослыми, слово к взрослым, которые не забыли, что были когда-то детьми». » — Слова автора книги Гавриила Николаевича Троепольского ко всем читателям «Белый Бим Черное ухо». Цьому собаці стоть пам'ятник на центральній площі Воронежа В Японії в 1932 після публікації в одній з найбільших газет Токіо статті «Відданий старий пес чекає повернення свого господаря, який помер сім років тому». Історія підкорила серця японців, і на станцію Сібуя стали приїжджати зацікавлені з метою подивитися на пса. Хатіко приходив на станцію протягом дев'яти років аж до своєї смерті 8 березня 1935. Мертвого Хатіко знайшли на вулиці, неподалік від станції. Він помер від філярій серця, а в його шлунку було знайдено кілька паличок від якіторі. Звістка про смерть знаменитого собаки рознеслася досить швидко, і в країні був оголошений день жалоби! Кістки Хаті були поховані на токійському кладовищі Аояма, поруч з могилою його колишнього господаря. А зі шкіри зробили опудало, яке до цих пір зберігається в Національному музеї науки.
    АГА 21.01.2012 09:20
    • Спам
    • Поскаржитися
    ДО Гість: Ім'я не вказано 20/01/2012 23:08 ТИ СЕБЕ ЗБОКУ ПОЧИТАЙ ЙОЛУП ! ПЛЕМЕНИЙ ПЕС , ШЛЮБ , ШО ТИ МЕЛЕШ ТИ ХОТЬ ДУМАЄШ, ЧИ ТО ПЕС ПИШЕ ?
    Гість 27.01.2012 00:37
    • Спам
    • Поскаржитися
    перекладено гуглтранслейт і то не факт
    Anonimus 20.01.2012 23:12
    • Спам
    • Поскаржитися
    Вибачаюсь за помилки
    Anonimus 20.01.2012 23:28
    • Спам
    • Поскаржитися
    Не переживай, це просто з помилкою був сперматозоїд з твоїм генотипом.
    Anonimus 20.01.2012 22:35
    • Спам
    • Поскаржитися
    НІКОМУ не приходить в голову, що це просто пару бродячих собак поздихали від всякої ЗАРАЗИ І ГЛИСТІВ, які вони самі ж успішно переносили? Ті пси ж бігають по всьому місті де їм заманеться, їдять по мусорниках протухлі відходи, і взагалі невідомо де бігають цілими зграями, склад яких постійно міняється. Маємо ідеальне середовище для рознесення інфекцій. А "зелений автомобіль" це напевно ЗВИЧАЙНІСІНЬКИЙ МУСОРОВОЗ, або щось комусь привиділось "зелене" після цілого місяця пиятики. Якщо таки бродяча собака вмерла і труп забрали (щоб не смерділо під підїздом), то що всім дзвонити в міліцію і кричати щоб тушку повернули НАЗАД під будинок. Чому не написали, ДЕ подавати скаргу, щоб приїхало "спецавто" і забрало НАЗАВЖДИ псів з дврів, а то ті бродячі скотини вже всіх дістали!!! "Факт збирання собак на вулиці є протизаконним і підпадає під кримінальну відповідальність." --порвало
    дракон 24.01.2012 10:38
    • Спам
    • Поскаржитися
    І тебе придурку щоб забрали, бо вже смердиш в розводиш інфекцію і заразу
    Anonimus 20.01.2012 22:47
    • Спам
    • Поскаржитися
    Собакак набагато чистіша за людину незважаючи на те що живе на вулиці, а щоб не було зарази гадити потрібно в цпеціально відведеному для цього місці
    [удалено] 20.01.2012 23:03
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    Anonimus 20.01.2012 23:30
    • Спам
    • Поскаржитися
    Річ не йде про чистоту кому які запахи подобаються, а про особисту гігієну щоб заразу не розносити, всі епідемії людства рознесли і створили не собаки, щурі, птахи, свині і тд. хоч на них і списують а самі люди, а крайніх знаходять зажди коли не стане на дворі собак, крайніми зроблять фонарні стовби головне щоб було чим відмазатись
    Anonimus 20.01.2012 22:24
    • Спам
    • Поскаржитися
    Собаки розумні тварини, і просто так вони ні на кого не кидаються. Бидло по районах набагато частіше на людей кидається і нічо, а собак травлять.
    Anonimus 20.01.2012 22:33
    • Спам
    • Поскаржитися
    марі 20.01.2012 21:55
    • Спам
    • Поскаржитися
    Звичайно проблема з безпритулними собаками є, але нам потрібно також показати що ми є люди. собаки не винні що наодились на дворі і без господарів, а через дибілів, які в них кидають недопалками чи копають ногами ще й бояться людей. хіба ж це гуманне ставлення? тим більше гріх великий. Винна влада яка не стерелізує бездомних і не слідкує за хазяїнами домашніх собак.
    SHAME ON YOU 20.01.2012 20:17
    • Спам
    • Поскаржитися
    dalbajobu blia ,bezprosvitna kraiina ,shame on you ,takux lujdej jak vu treba travutu ,a ne sobak . stavatu vonu tyt blia vmijyt tilku +i -
    Іспанець нині 20.01.2012 20:30
    • Спам
    • Поскаржитися
    Ой,далеко ще вам до Європи,брати галичани,певно років сто а може двіста...
    Anonimus 20.01.2012 21:27
    • Спам
    • Поскаржитися
    Звичайно, що нам ще далеко до Європи. В нас по вулицях бігають купи бездомних собак і з роками їх тільки більшає, хоча і розповідають про притулки і програми стерилізації, в нас організації любителів тварин не вимагають від влади законодавчо закріпити відповідальність господарів за тварин, яких вони тримають вдома, в нас немає навіть банальної реєстрації домашніх тварин, зате є повно любителів собак, які забувають, що піклуватись і дивитись за своїми улюбленцями потрібно не лише вдома, але й на вулиці: в Тернополі ви не побачете, щоб хтось прибрав випорожнення за своїм псом, зате дуже часто ви зустрінете собак, які собі вільно гасають по парку без нагляду свого господаря, бо їхні господарі забули, що вигулювати собак потрібно на повідку, а якщо так хочеться собаці побігати, то чомусь не йдуть на спеціальні місця для вигулу, чомусь господарі собак не добиваються від влади, щоб ті місця для вигулу були нормально облаштовані, а лише ниють, що вони погані і занедбані, зрештою і самі любителі собак не збираються разом і елементарно не облаштують такі місця. І так нам ще далеко до Європи, бо в переважної більшості наших любителів собак немає елементарної відповідальності за свого улюбленця і розуміння, що собака- це не іграшка, а жива істота, про яку треба дбати і виховувати.
    дракон 24.01.2012 10:36
    • Спам
    • Поскаржитися
    Абсолютно згідна. Безвідповідальність за своїх улюбленців в нас якщо і карається, то дуже не показово. І собака зовсім невинна, що господар нею не займається. Характер собаки багато залежить від обстановки вдома. Який господар, така і собака.
    бабуся 25.01.2012 22:11
    • Спам
    • Поскаржитися
    Я Вас повністю підтримую. Але ось така ситуація. Мій син (пияк) звідкись приніс песика (дівчинку). Гуляти з нею не ходить, не доглядає за нею. Все скинув на мої плечі. У нас уже живе дві тварини (кішка і кіт) і те писеня ну ніяк не вписується. Тим більше я не вмію його навчити ходити в туалет( З котами набагато простіше.). Ото пройдуть морози і напевно требуде десь подіти ту сучку. Вона ще маленька, а як виросте то буде добрий пес. Де ми подінемось з нею в 2-х кімнатній квартирі . Добре було б якби хтось її забрав. З задоволенням віддам в хороші руки, бо шкода тваринки. А пиякові все рівно чи їла вона, чи погуляла. Правда породи її не знаю, бо не розуміюсь на породах.
    Anonimus 20.01.2012 20:41
    • Спам
    • Поскаржитися
    Хто сказав, що нам потрібно до Європи? Що там хорошого?
    Anonimus 25.01.2012 21:22
    • Спам
    • Поскаржитися
    культура
    20.01.2012 20:44
    • Спам
    • Поскаржитися
    ахаха ну то сиди тут в жопі
    АГА 21.01.2012 09:16
    • Спам
    • Поскаржитися
    в собачій жопі )))
    20.01.2012 20:34
    • Спам
    • Поскаржитися
    100%згідна
    Anonimus 20.01.2012 19:16
    • Спам
    • Поскаржитися
    сішно виглдає - вверху телефони тої організації яка кричить гвавт, а внизу тих, хто собак травить)
    Anonimus 20.01.2012 18:53
    • Спам
    • Поскаржитися
    собак потрібно троїти бо їх у стільки шо перейти ринком страшно ідеш і дивишся за собакоюшоб не кинулась на тебе а хто мае домашню собаку хай хуляе на поводку і ніхто її троїте не буде пора знишити їх хоч трохи собаки це не іграшка .
    Anonimus 20.01.2012 18:46
    • Спам
    • Поскаржитися
    Дибіли це люди винн що собаки бездомні а то побавилися і викинули а вони тепер бідні мучаться
    Anonimus 20.01.2012 18:14
    • Спам
    • Поскаржитися
    "Вбивці", "кримінальну відповідальність", кого ви цими байками хочете настрашити? Труять - і правильно роблять. Я знаю номер машини і власника, передам йому від вас привіт, правильною дорогою крокує!
    дракон 24.01.2012 10:29
    • Спам
    • Поскаржитися
    Обовязково передай йому привіт! Безкарність в нас не проходить, ми не міліція, ми звичайні люди з іншою точкою зору. Сьогодні отруюють собак, завтра - людей.
    Anonimus 20.01.2012 18:31
    • Спам
    • Поскаржитися
    Серед білого дня по алясці страшно ходити. Люблю собак, але нащо нам такого з ними гіморою, як наша дурнувата влада наробила своїми законами? Вже тут багато про це говорилося. Висновок може бути єдиний - місто-для людей, а не для зграй бродячих собак!
    333 20.01.2012 17:22
    • Спам
    • Поскаржитися
    респект ОРГАНІЗАЦІЇ !!!
    Anonimus 20.01.2012 17:17
    • Спам
    • Поскаржитися
    Яке нарешті? В вас є собака дома? Вони трують не контрольвоано!!!!!!,в результаті чого гинуть домашні собаки, які гуляють навіть на поводку. Тієї отрути достатньо понюхати собаці, і це призводить в 80% випадків до смерті. Не офіційно від такого тільки в Тернополі загинуло більше 10 домашніх улюбленців. А якщо з собакою вийти в парк на бамі? там є місце де її можна спустити, але який результат буде? собака побачить щось цікаве в траві і запашне, як мінімум обнюхає, а завтра моя дворічна дитина отримає травму на все життя бо долбо.. і виродки яких носить ця земля вирішили бездомних собак травити, а отруять мою собаку яка виконує щей роль няньки для дитини???!!!! Розповсюджуйте цю статью. Мені страшно собаку виводити на вулицю після такого.
    1 23.01.2012 15:21
    • Спам
    • Поскаржитися
    маєш собаку води на поводку а не випускай вдвір щоб страла де попало
    Гість 27.01.2012 00:29
    • Спам
    • Поскаржитися
    цілком підтримую. в нас в Тернополі багато випадків покусаних не тільки бродячими псами але і "домашніми улюбленцями" Багато людей які тримають собак досить безвідповідально ставляться до цього, навіть намордники не одівають при вигулі, вибачте негуманно. На мене одного разу накинусвя собака якого привязали біля магазину, бо в магазин не пускають. вигулювала його старша жіночка, і аж ніяк не думаю що це була її ініціатива завести дома такого велткого собаку. Так вибігши з магазину вона ледве заспокоїла собаку який відірвав поводок і гарчав на мене. Це ще добре що відбулося тільки переляком!!!
    АГА 20.01.2012 17:36
    • Спам
    • Поскаржитися
    собак дома нетримають люди ! лише покидьки та наркомани і жінки які немають чоловіка ! собака є тварина і має жити коло будинку ане яйці полизати і спати біля людини ! а тварини які на ринку 15 квітня то тре труїти ато кидаються на машини і на людей зранку ! невіриш йди подивись !
    Аня 21.01.2012 11:15
    • Спам
    • Поскаржитися
    Такого дурня земля довго точно носити не буде. Я тих псів знаю, і не кидаються вони ні на кого, не треба тут брехати.
    Anonimus 20.01.2012 23:49
    • Спам
    • Поскаржитися
    Ні хуясє,ти завернув!!! Ти напевно постійний клієнт психо - невр. диспансера ,ну або гомік.
    Anonimus 22.01.2012 17:03
    • Спам
    • Поскаржитися
    кожен так обзиває як його болить
    [удалено] 21.01.2012 09:15
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    людина 20.01.2012 22:50
    • Спам
    • Поскаржитися
    ага ! ти собі вилижи, бо бо певне ні про що в цьому світі більше не думаєш і не мдбаєш
    [удалено] 20.01.2012 20:20
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    Anonimus 20.01.2012 19:55
    • Спам
    • Поскаржитися
    Тобто всі люди, у яких вдома є собака - покидьки та наркомани?! Ви взагалі думаєте головою, перш ніж таке писати?! Собаки бувають щирішими, розумнішими і чеснішими за декотрих людей! Ми їх приручили і ми покликані піклуватись про них! Я знаю із власного досвіду і досвіду багатьох знайомих, що здорова собака ніколи не нападе просто так! А скажених собак у Тернополі на вулицях не зустрінеш. Не довіряйте нелюдам, що кидають камінням в пса, а потім називають його "бешеним"!
    АГА 20.01.2012 17:01
    • Спам
    • Поскаржитися
    нарешті труять ! добре шо їздить машина , на бам би частіше заїжала на ринки там море бешених собак
    дворняга 26.01.2012 12:08
    • Спам
    • Поскаржитися
    первая помощь при отравлении--------------------------------------------------------------------сульфокамфокаин (1 кубик) подкожно (в холку) - продается в человеческих аптеках -витамин В6 (пиридоксина гидрохлорид) - 6 - 10 кубов (в зависимости от веса собаки) внутримышечно (в заднюю лапу).Продается в человеческих аптеках -6-10 таблеток активированного угля раздробить, смешать с водой и влить в рот шприцом - Натрия хлорид (физраствор) на 200 мл физраствора добавляем 1 ампулу фуросемида + 1 ампула аскорбиновой кислоты, взбалтываем и все 200 мл большим шприцом (20 кубовым) вводим подкожно. Всю банку. (продается всё в человеческих аптеках). Если нет возможности ввести так много, то берем 100 мл физраствора. Это самая важная капельница - она выводит токсины из крови Вышеперечисленные пункты обязательны для первой помощи собаке!!!Дальше колим следующее: - Смешать:тиосульфат натрия 3 куба + натрия хлорид 10 кубов (все взбалтываем и вводим подкожно) - все в человеческих аптеках - тиотриазолин 1,5 кубика внутримышечно (также в человеческих аптеках) - катозал 2 куба подкожно (ветпрепарат) - капельница с дюфолайтом: 50 мл натрия хлорида (физраствор)+ 5 кубов дюфолайт (ветпрепарат) взбалтываем и вводим подкожно (холка). -мидокалм по 1 кубу внутримышечно 2 раза в день Все уколы делать в перчатках. Срочно везти собаку в ветбольницу. Если что-то не понятно, спрашивайте! Каждый из тех, кому не безразлична судьба собак должен иметь первый набор помощи. От того, насколько быстро отравленной собаке окажут эту помощь зависит её жизнь! Если вы не умеете колоть уколы то пора начать. Это очень важно. При первой возможности запаситесь этими препаратами!!!
    1 23.01.2012 15:20
    • Спам
    • Поскаржитися
    підтримую
    Anonimus 20.01.2012 20:55
    • Спам
    • Поскаржитися
    щеб про Східний не забули, так само табуни бігають собачі, реально кидаються на людей.
    Anonimus 20.01.2012 20:07
    • Спам
    • Поскаржитися
    xvore
    Anonimus 20.01.2012 19:48
    • Спам
    • Поскаржитися
    Таких як ти "бешених" краще би труїли!!!
    ой 20.01.2012 17:21
    • Спам
    • Поскаржитися
    на ринку всі нормальні собаки і зовсім не "бешені". П. с. знущання над тваринами карається законом.
    Anonimus 20.01.2012 21:26
    • Спам
    • Поскаржитися
    ТИ ТУПИЙ "ОЙ"!!! Хоптян людину забив на дорозі, а ти за якихось псів скавулиш! Хто б там за кабиздохами побивався!
    Anonimus 22.01.2012 17:01
    • Спам
    • Поскаржитися
    та краще за собаками ніж за такими як ти побиватись
    Доктор ЗЛО 23.01.2012 21:18
    • Спам
    • Поскаржитися
    За смердючими псами плачся, йолуп!
    Anonimus 20.01.2012 16:54
    • Спам
    • Поскаржитися
    А що за організація цим займається???
    Anonimus 20.01.2012 22:11
    • Спам
    • Поскаржитися
    Ті, хто отруює чи вбиває собак ведуть себе, як ТЕРОРИСТИ! В них логіка: не подобається або образив хтось - вбиває багато невинних людей. Так само і вони: вкусив його чи когось із знайомих собака - він вбиває всіх підряд, винних і невинних. А завтра йому наступлять на ногу в тролейбусі - він спалить цілий тролейбус разом із людьми; його потомка хтось образить в садочку - він підірве садік разом із невинними дітьми! Тому, що ТЕРОРИСТ є ТЕРОРИСТ. Не варто підпалювати цілий будинок, якщо в його дворі тобі дали по писку, так само, не варто труїти всіх собак, якщо один з них причинив тобі кривду. Навіть по дописах видно, скільки серед нас є ТЕРОРИСТІВ, готових вбити невинних. І не важливо, людей чи собак!
    [удалено] 23.01.2012 15:19
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    [удалено] 21.01.2012 10:46
    • Спам
    • Поскаржитися
    [удалено]
    Ще 24

    Найчастіше коментують

    Лікар вимагала 2500 грн за пологи
    3 дні тому
    17
    Лікарку з Борщівчини, яка вимагала у пацієнтки 2500 грн винагороди, зловили на гарячому міліціонери.
    Сьогодні у Тернополі знову не буде гарячої води!
    3 дні тому
    5
    У зв’язку з позаплановим ремонтом газового обладнання у п'ятницю, 29 серпня, у Тернополі буде припинено подачу гарячої води. Про це на сайті міськради повідомили після обіду.
    Батьки обурені «аншлагом» у перших класах
    вчора 16:00
    5
    Батьки тернопільських школярів нарікають на переповнені класи, бо за таких умов вчителі не зможуть приділити увагу всім дітям. Педагоги погоджуються, тим паче, що урок в 1 класі триває 35 хв. Чиновники запевняють, що відкриватимуть класи, як буде потреба
    Шестиденка – не страшна, якщо правильно організувати навчання і відпочинок
    вчора 19:58
    5
    Через перехід школярів Тернопільщини на шестиденне навчання на сполох б’ють як деякі школярі, так і деякі батьки. Дорослі хвилюються, що шестиденка може позначитись на здоров’ї школярі. Психологи ж кажуть, якщо буде дотримано трьох умов, хвилюватись нема чого
    Скільки грошей «закатають» у дороги? (ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ)
    2 дні тому
    4
    Говоритимемо про дороги, їх косметичний та капітальний ремонти.

    Найчастіше читають

    Лікар вимагала 2500 грн за пологи
    3 дні тому
    17
    Лікарку з Борщівчини, яка вимагала у пацієнтки 2500 грн винагороди, зловили на гарячому міліціонери.
    Двоє офіцерів-героїв підірвали себе разом з російськими десантниками
    3 дні тому
    1
    Двоє важко поранених українських офіцери підірвали себе разом з 12 російськими десантниками на Донбасі.
    Водолази шукають потопельника, який випав з катера на Ставі
    сьогодні 11:42
    1
    Працівники водолазної служби удень 1 вересня працюють на Тернопільському Ставі у пошуках потопельника. Як повідомив 20minut.ua читач Юрій, ввечері 31 серпня із теплохода "Герой Танцоров" випав чоловік.
    Фоторепортаж із Дня знань у Тернополі (ОНОВЛЕНО)
    сьогодні 09:57
    4
    Розмаїттям вишиванок, синьо-жовтих стрічок, кульок і квітів відрізнявся цьогорічний День знань від попередніх у Тернополі. Більше про свято Першого дзвоника у різних школах міста дивіться у фоторепортажах коресподентів 20minut.ua.
    Вже з 1 вересня газета "RIA плюс" дарує тернополянам новий сюрприз - "Ранкову Руханку".
    3 дні тому
    2
    З понеділка по пятницю разом з спортивними тренерами центру «Fitness House» будуть дарувати тернополянам зарядку з 7:00–7:30 на набережній міста (пристань катера).
    Найчастіше коментують
    Дивитись всі >
    Найчастіше читають
    Дивитись всі >

    Від Читачів

    Дивитись всі >

    БЛОГИ

    Всі блоги >

    RIA

    Чи допомагаєте якось бійцям АТО?
    • так, є волонтером і координую збір коштів і речей
    • так, щоразу даю гроші і речі тим, хто збирає для АТО-шників
    • так, але це було один чи два рази
    • мої рідні/близькі в АТО - я допомагаю суто їм
    • у мене на роботі зняли одноденний заробіток (або кілька відсотків зарплати) - цього достатньо
    • ні, це обов'язок держави
    • ні, я не підтримую дій АТО
    Голосувати
    Чи допомагаєте якось бійцям АТО?
    так, є волонтером і координую збір коштів і речей
    2.24%
     
    так, щоразу даю гроші і речі тим, хто збирає для АТО-шників
    26.12%
     
    так, але це було один чи два рази
    37.81%
     
    мої рідні/близькі в АТО - я допомагаю суто їм
    4.23%
     
    у мене на роботі зняли одноденний заробіток (або кілька відсотків зарплати) - цього достатньо
    11.19%
     
    ні, це обов'язок держави
    11.69%
     
    ні, я не підтримую дій АТО
    6.72%
     
    Всього голосів: 402

    Погода

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Розсилка новин

    Аналітика і публіцистика

    В Ланівцях бояться закриття цукрового заводу

    В Ланівцях бояться закриття цукрового заводу
    Обладнання цукрового заводу демонтовують та хочуть вивезти – про це повідомили в редакцію мешканці Лановець. Люди бояться, що завод просто знищують, а...

    Позика в майже 500 мільйонів може "вилізти боком" місту і тернополянам

    Позика в майже 500 мільйонів може "вилізти боком" місту і тернополянам
    Тільки через чверть століття тернопільські комунальники розрахуються з кредитами. Приблизна переплата за позики – 114 млн грн. Система теплопостачання...

    На Тернопільщині, схоже, "косять" від армії

    На Тернопільщині, схоже, "косять" від армії
    Чоловіків-інвалідів віком 18-60 років у нашій області цьогоріч побільшало. У деяких районах Тернопільщини зросла й кількість чоловіків, які постійно доглядають...

    Зарплата Надала вдвічі більша, ніж у Садового, а Хоптян подивував скромністю

    Зарплата Надала вдвічі більша, ніж у Садового, а Хоптян подивував скромністю
    Заробітна плата наших мера, голови облради, губернатора, їхніх заступників, закордонні відрядження, а також автомобілі, якими користуються, – тема нашої...

    Інфографіка

    На кого і коли полюють на Тернопільщині

    На кого і коли полюють на Тернопільщині
    Сезон полювання 2014/2015 стартував 9 серпня. Поки що можна стріляти лише у пернату дичину. На парнокопитних та хутрових тварин полювання буде дозволене...

    Про що говорили наші президенти у перший рік правління

    Про що говорили наші президенти у перший рік правління
    Якими були основні меседжі останніх трьох українських президентів, виголошені у публічних урочистих промовах? Про що говорили Ющенко, Янукович та Порошенко...

    Уся краса України – в одній карті!

    Уся краса України – в одній карті!
    Міста Заходу та Сходу, Півночі та Півдня, Центру та Криму – такі різні, але такі рідні. Адже всі ми – єдина країна! З нагоди Дня Незалежності України 20minut.ua...

    Куди звертатися біженцям на Тернопільщині

    Куди звертатися біженцям на Тернопільщині
    Численні штаби і центри діють для допомоги біженцям. Одні з них - всеукраїнські. Інші - обласні.

    Ми у соц. мережах