Тернополяни борються за дитину

    15 березня 2013
    32
    2753 переглядів
    Тернополяни борються за дитину

    Недитячі пристрасті розгорнулись навколо дворічної дитини у Тернополі. Мати та біологічний батько, борючись за дворічного сина, підняли на вуха міліцію, службу у справах дітей, прокуратуру. Закон начебто на боці матері. А соціальні служби і не тільки – батька.

     

    - Допоможіть мені! Чоловік, який не має на те жодного права, забрав мого сина Мирося, - звернулась, плачучи, тернополянка Лілія Я. – Цей чоловік незаконно утримує мого сина в себе вдома. Я зверталась і в міліцію. Але навіть вони не можуть повернути мені дитину. Абсурд!

    За допомогою жінка зверталась і в службу у справах неповнолітніх та дітей, і в правоохоронні органи. Ті взялись за справу. Але вона, за словами жінки, упродовж восьми днів не зрушувалась з місця.

    - Я — матір-одиначка, - пояснює тернополянка. – Живу в гуртожитку з двома дітками – 15-річним Іваном та дворічним Мирославом. Мені нема кому допомогти. Щоб заробити гроші, поїхала у серпні на заробітки у Варшаву. Із сусідкою домовилась, що вона доглядатиме за дітьми.
    За це, за словами жінки, вона мала сусідці платити гроші, передавати продукти. Та коли жінка виїхала за кордон, соціальні служби забрали її дітей.

    - Через два тижні дзвоню до сусідки, щоб та забрала передачу, - розповідає жінка. – А вона каже – я в селі, а дітей забрала міліція.
    Тож вихід був, переконана жінка, один – заробити грошей, аби було з чим повертатись в Україну. Щоб забрати дітей, вона ще у Польщі зверталась до телевізійників.

    Намагались спровокувати
    У Тернопіль жінка повернулась у лютому та відразу продовжила спроби повернути дітей. Спершу молодшого, який з невідомих для неї причин потрапив до чужого чоловіка. А далі планувала забрати старшого із інтернату.

    - З їхнім біологічним батьком ми одружені не були, - каже Лілія. – І ніде нема жодного документу про те, що він взагалі має якийсь стосунок до нас. Я у перший же день після повернення у Тернопіль прийшла до нього додому за дитиною. Не віддали. Ще й двічі провокували мене, аби потім мати можливість сказати, що я — психічно хвора. Били сина по обличчю. Я з нічим поверталась додому. На першому поверсі чула, як дитина кричить «мамуся».

    За сприянням звернулась вона й у службу у справах неповнолітніх та дітей у міськраду. Там, вислухавши, порадили брати дільничного та їхати забирати дитину. Далі жінка подалась за допомогою у міський відділ міліції.

    Як просувається справа, «RIA плюс» відстежувала упродовж кількох днів. Через кілька днів жінка уже повідомила, що їй нарешті (15 лютого - прим. ред.) допомогли.

    - Прокуратура у ході 15 хвилин вирішила моє питання, - повідомила жінка. – І до години часу я нарешті побачила дитину.

    «Не все так було, як розказує жінка»
    Чому дитину відібрали та віддали офіційно чужому чоловіку, ми поцікавились в службі у справах неповнолітніх та дітей. Коментувати телефоном там відмовились, а про зустріч домовитись так і не вдалось. Однак відповіли «Не все так було, як жінка розказує. Вона залишила двох дітей і поїхала».

    Не так описує ситуацію із утриманням сина й біологічний батько – Мирослав К. За його словами, жінка уже декілька разів залишала дітей напризволяще, тікаючи за кордон.

    - 28 серпня мені зателефонував старший син Іван, і сказав, що мама знову втекла за кордон, - згадує той день чоловік. – А Мирося залишила на сусідку. І це уже не перший раз, коли вона залишає дітей на чужих і малознайомих людей. Тому я й забрав сина.

    Домовленостей із сусідкою, за його словами, не було. Та виносити подробиці із свого життя чоловік не хоче. Втім додав, що у свій час він навіть хотів одружитись із Лілею, та вона відмовилась. Не захотіла вона й записати його батьком (натомість жінка стверджує, що він навіть не просив про це – прим. ред.), але дбав про неї та сина. Тож після чергової втечі навіть звернувся до суду, щоб добитись батьківства.

    15 лютого, маючи на руках ухвалу суду, чоловік збирався їхати у Центр генетики, аби підтвердити своє батьківство.

    - Коли вона прийшла до мене після повернення з-за кордону, я запропонував їй мирно піти у РАЦС та записати мене батьком, - каже він. – Вона нібито спершу погодилась, а потім відмовила.

    Провокації, про які розповідала жінка, пан Мирослав заперечує. Загалом, у цій історії – ще багато суперечностей. Добиватись кожен своєї правди будуть і далі - хто у суді, хто – через звернення у правоохоронні органи.

    «Хотіла отримувати допомогу»
    До слова, зникнення жінки з Тернополя на півроку, як стало відомо з власних джерел, було не першим. Як нам розповіли, коли молодшому синові було близько року, вона поїхала за кордон. Догляд за дитиною впав повністю на плечі чоловіка. Той навіть з роботи звільнився, щоб ростити сина.

    Переконані в тому, що і останнього разу тернополянка залишала дітей без нагляду, й правоохоронці.

    - Під час розгляду звернення правоохоронці встановили, що тернополянка залишила дворічного сина без нагляду на тривалий час, - кажуть в Центрі громадських зв’язків обласної міліції. - Утримував хлопчика відповідаючий за виховання біологічний батько. Про це він повідомив органи державної влади. За його словами, співмешканка навмисне не внесла його у свідоцтво про народження сина, сподіваючись отримати допомогу від держави як матір-одиначка. Чоловік зрозумів свою помилку і у судовому порядку оформляє батьківство.

    Тим часом прокуратура міста здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні за фактом самовільного відібрання жителем Тернополя у співмешканки малолітнього сина.

    - Встановлено, що у вересні 2012 року працівники міліції виявили двох неповнолітніх дітей без нагляду батьків, кажуть у прес-службі обласної прокуратури. - Служба у справах дітей облради передала до притулку старшого хлопчика, а молодшого забрав чоловік, який назвався його батьком. Проте, як виявилося, 2-річна дитина проживала з чоловіком, який юридично є їй чужою людиною. За втручання прокуратури міста Тернополя дитину передали матері.

    Світлана ГРИВАС,
    0-96-709-74-60





     

    Читають зараз: 1
    (32)
    Коментарі
    Ігор 14.04.2013 18:38
    • Спам
    • Поскаржитися
    Шановні сам перебуваю в такій ситуації: 1. Виховувати і забеспечувати дитину як мати 2. Облаштовувати своє життя за кордоном заробляти гроші Ці два варіанта не сумісні... так що шановні батьки робіть вибір Наголошую батько повинен забеспечувати тільки дитину - еліменти, одяг, іграшки, харчування, а не особистий добробут матері це її власні проблеми! Шановні жінки якщо ви після розлучення взяли на себе обовязок виховувати дитину - виконуйте його, це цілком можливо не перетинаючи кордон) Ну а якщо ви в пошуках пригод чи грошей в інших країнах дайте можливість батькові бути батьком і виховувати маля:) І повірте якщо батько прагне виховувати свого сина чи дочку коли ви за кордоном це не є його негативною рисою:)
    vikОт 12.04.2013 00:27
    • Спам
    • Поскаржитися
    Ото вже історія... хоч би все добре закінчилось. Найважливіше щоб діти залишились разом, і, маю надію, хоча би з батьком.
    Василина 28.03.2013 20:27
    • Спам
    • Поскаржитися
    Це не правельно,як вона може ростити цю дитину якщо вона її залишила не перший раз,невже ніхто не розуміє що це повторювалось не вперше і звичайно повториться ще.Якщо біологічний батько не проти ростити цю дитину,невже ніхто не може залишити цього хлопчика з батьком. А таку маму за рішотку посадити,коли робила цих дітей вона не думала як ростити їх буде. Що ці діти при ній побачуть доброго? Буде лишень зрушена психіка дитини.
    Марія 28.03.2013 15:40
    • Спам
    • Поскаржитися
    Прочитавши всі відгуки можу сказати одне . Цю маму треба притягнути до судової відповідальності . Нехай поверне всі кошти які держава витратила на неї.А потім думати що з нею робити. Я особисто цю "мамуру" розіпнула б. .Двоє дітей народити не знаючи від кого і ще ЇЇ жаліти? Є про кого писати статі? А ви пані Світлано , розібралися в цій ситуації.??? На мою думку що ні.
    Автор 04.04.2013 16:38
    • Спам
    • Поскаржитися
    Думаю, що так. Якщо ви дочитали до кінця, то мали б побачити. Є дві частини - у першій звернення від жінки, у другій - пояснення від людей та від служб, які пояснюють, що жінка обманює. Закон реально на стороні матері, а от все решта - ні. Писати якихось власних суджень щодо жінки не маю права і не буду.
    Анна 28.03.2013 15:26
    • Спам
    • Поскаржитися
    Я цю історію теж добре знаю. Ви шкодуєте "маму"? Тут історія така! Поіхала за кордон кинувши дитину не на біологічного батька а на Мать-Терезу, яка ходила на роботу з дитиною,вчила говорити,ходити на горщик,гуляла на вулиці,ходило до лікаря коли дитина захворіла.Відмовляла у всьому що купити дитині вітаміни.Тут і діти біологічного батька бавилися з дитиною яку горе-татусь привів у сім"ю.Ви жалієте маму? Вона всіх обдурила. Держава заплатила допомогу на дитину одноразову щомісячну,яку жінка отримує при народженні дитини,допомогу ,як мати - одиночка,напевно ще й , як малозабезпечена, одержала кругленьку суму за 6 місяців ,от і можна робити дибош. А ті міліціонери які приходили до того батька майже щомісяця? Куди дивилася служба неповнолітніх коли дитина знаходилась у зовсім чужій сім"ї. І за півроку це мале ангеля називало мамою зовсім чужу людину. Так що наша мамуся-курортниця добре позабавилась в Польщі і повернулася в Тернопіль.А де ЇЇ ВІРА??? А тепер шкодуйте і думайте кого.
    Василина 28.03.2013 23:01
    • Спам
    • Поскаржитися
    Я повністю з вами згідна,вона коли ноги роздвигала не думала про дітей,вона думала лишень про себе,і що із цьго получилось?хотіла розбити сім'ю,хотіла получити набагато більше ніж мала? ось її і наказали за це. Вона не достойна навіть називатися мамою тому що покинула не повнолітнього сина і дитину якій не було 2 роки на призволяще,а якби із цими дітьми щось сталося,якби не дай БОГ одне из них померло,щоб вона тоді робила?кого звинувачувала в цьому?напевно що тата,тільки тоді вона би не говорила що він забрав її дитину а кричала на весь Тернопіль що він не піклувався про сина. Він приняв дитя в свою сім'ю,його закона дружина приняла це немовля як своє диття,його діти піклувались про ньго як про маленького братика. А що ж в цей момент робила вона? вона хоч раз подзвонила і спитала як мій синочок?вислала якусь матеріальну допомогу йому,раз поїхала закордон?Вона заслуговує лишень позбавлення прав на батківство
    Anonimus 21.03.2013 08:38
    • Спам
    • Поскаржитися
    Тернополяни боряться за життя дитини.На мою думку це не зовсім так,на мою думку має так звучати-Тернополянка вертяючи своїх дітей, жертвує всім останнім не задумуючись про наслідки. Багато комен. читав хтось прав а хтось ні на рахунок того що мене з малим не один раз було залишено то це чиста правда а те що нас на когось було залишено і з сусідкою було все обговорено-брехня. Цілий серпень мені довелось самому грубо кажучи дивитись як за собою за братиком...Документи з рідної школи без мого відома дійсно були забрані зразу ж перед черговою маминою поїздкою..(хотя в іншу школу мене повністю не було оформлено і зовсім не було одної від неї купленої речі.Навіть необхідної) Після того як я попав в притулок на початку вересня а малого забрав біологічний тато за допомогою добрих людей я знову м попав в мою школу і був забезпечений всім необхідним..)) З серпня місяця по Березень пройшло пів року і тут зявилась мама яка побачивши все не так як вона собі намалювала на початку поїздки почала робити всякі наклепи на людею які мені допомагали і в черговий раз неочіувано і не сама а з Надзвичайними новинами приїхала в школу і далі забрала документи в черговий раз від неї було вже перед камерою почуто чергову порцію брехні і після цього вона не зупинилась і далі почала брехати і написала цю статтю в газету.. Головна фішка в даній ситуації є те що не осознаючи свою вину мама звинувачує зовсім невинних людей і мою школу.Не маючи після всього прожитого більше терпіння я ще в школі гаписав заяву на позбавлення батьківських прав стосовно мене вот ці всі вчинки які вона робить хотячи вернути мене в сімю їй не получаться Я всерівно добюсь правоти,закону і врештірешт заисту моїх прав. Я бажаювсім сімям щастя і міцних стосунків побудованих на правді і любові-не позбавляйте своїх дітей своєї любові та головне ДИТИНСТВА,адже ми діти не повинні бути винними в ваших батьківських помилках..
    Оленка 20.03.2013 20:44
    • Спам
    • Поскаржитися
    Цю історію добре знаємо. Жінка ця живе в нашому гуртожитку. Імена в статті справжні. Справа в тому, що жінка дійсно має проблеми з психікою. Коли вона була тількив агітна. то поселилися в гуртожикту арзом із біологічним батьком дитини. Він носив продукти в сумках, варив їсти і прибирав. Коли народився Миросик, то не мама. а батько з ним постійно гуляв і займався. Ліля дуже всіх у гуртожитку вчить правильно жити і належить до якоїсь християнської нетрадиційної течії. В неї буває дивна поведінка. Може годинами ходити від дерева до дерева на вулиці в той час, коли діти самі вдома. окрім того, біологічного батька вона вигнала сама, бо її переконали співвірці, що то неправильні стосунки. Перший раз вона поїхала за кордон нікого не повідомивши. Пан Мирослав її шукав через всі силові структури, доки не сказали, що така жінка перетнула кордон. Хоча вона сказала, що поїхала на християнську конференцію до Києва. Малому було десь 9 місяців. Чоловік варив їсти, все прав, доглядав дитину. Ночами малий дуже хотів мами і плакав постійно. Цілий поверх не спав через це, шкода було дитини і чоловіка, але Мирослав упродовж кожної ночі носив на руках по кридору, аби малий не плакав. А ще був впав і зламав руку, то однаково дитину доглядав. До речі і за старшим її малим постійно дивився, їздив до нього. Потім Ліля вдруге втекла за кордон при таких самих обставинах. То чоловік їй те все пробачив і вона ще каже, що він чужий і не має прав. Свідками були всі в гуртожитку. Після другого повернення вона вигнала пана Мирослава. І дитина перестала бачити вулицю, гуляла тільки в коридорі, мама їй варила пісну манку. Але мИрослав привозив їм продукти і приходив, а вона як запаморочена була. Потім вона забрала старшого сина, то не обходилося без скандалів і викидання речей старшого сина Іванка в коридор. Був випадок. коли Іванко сидів цілу ніч на кухні, бо амма не упскала в кімнату. Треба сказати, що саме Іванко став варити їсти і дивитися за малим. І тут жінка пропала втретє. Не знаю, з ким вона домовлялася про догляд, але їсти готував старший син. який також неповнолітній, прав він і малого доглядав він. Іванко дуже боявся, що прийде за ним міліція, бо так звана мама перевела його в школу на Дружбі, а вчитися не міг, бо не було з ким залишити малу дитину. Звичайно, що арно чи пізно цимф актом би поцікавилися. То було боляче на те все дивитися. І добре зробили, що прийшла служба і дітей влаштувала: старшого - знову в інтернат і меншого до біологічного батька. З батьком хоч навчився говорити. І ви не бачили, як він його бачить і плаче. А мама провітрює кімнату і виставляє дитину в коридор, а сама в кімнаті і малий в коридорі плаче. До дітей гратися не пускає, знову ж таки на вулицю з ним не виходить. Хоча в нас живе багато сімей з дітьми, то малеча часто гуляє. А цю дитину шкода, бо від дня її народження мама вже зробила купу психотравм. То що краще - дитина з такою мамою чи з біологічним батьком. Чоловік там цілком в адкваті, а от маму здалося б перевірити в психіатра.
    сусіди 10.04.2013 21:10
    • Спам
    • Поскаржитися
    підтримую кожне слово
    тернополянка 18.03.2013 12:59
    • Спам
    • Поскаржитися
    Кинувши дітей просто так на сусідку і рішивши аж через 2 тижні подзвонити як там діти,ви рахуєте що це правильно?Живеться зараз всім по всякому,є якась родина,рідні,які могли би забрати дітей і опікуватися ними,Шкода дітей,вони ж невинні що в них такі батьки.
    тернополянин 17.03.2013 23:02
    • Спам
    • Поскаржитися
    я із львівянином згідний,тільки дитині необхідно знайти підтримку серед близьких для нього людей,які готові йому допомогти...
    Anonimus 17.03.2013 23:00
    • Спам
    • Поскаржитися
    Пытать ,а потом казнить,как во время инквизиции.
    Anonimus 17.03.2013 22:54
    • Спам
    • Поскаржитися
    Плохих матерей следует наказывать....
    Anonimus 17.03.2013 22:49
    • Спам
    • Поскаржитися
    Достойна презрения женщина, которая, имея детей, способна бросить их уехав в Польшу,оставив детей на соседку.
    невказано! 17.03.2013 22:51
    • Спам
    • Поскаржитися
    а я знаю хто це написав:)
    Anonimus 17.03.2013 22:55
    • Спам
    • Поскаржитися
    )))
    невказано! 17.03.2013 22:52
    • Спам
    • Поскаржитися
    ну-ну:)
    ::)) 17.03.2013 13:58
    • Спам
    • Поскаржитися
    Знаю цю ситуацію не зі слів...бачив і батька і "матір". Мужик нормальний і родину забезпечував добре..а те, що в пані засвербіло десь і поїхла на б..и чи ше по якійсь причині - не вина чоловіка. Внона тупо на пів року злиняла лишивши двох дітей, один з яких - по суті маля. Чоловік дійсно звільнився з роботи і дбав за дитину: годував, гуляв, виховував, лахи стірав. Адекватний, нормальний чоловік. А жінка, хоч то і не в тему, але сильно пальнута в якусь віру...ходить, молиться вголос постійно, алілуя співає...вони дивна і підозрюю неадекватна (бо на все свій час і місце)
    Василина 28.03.2013 20:43
    • Спам
    • Поскаржитися
    Я погоджуюсь із вашими словами
    львів'янин 16.03.2013 06:29
    • Спам
    • Поскаржитися
    я сам виріс в схожій ситуації, тому можу впевнено сказати - неправі ОБИДВОЄ..одна не вміє думати головою, а інший справді вдає хорошого татка..якшо ті діти читають це, то моя порада їм постаратися почати самостійне життя якомога раніше, бо такі батьки будуть вас перетягувати як канат і калічити морально. щиро бажаю, щоб усе у вас склалося в житті добре!
    ))) 15.03.2013 22:51
    • Спам
    • Поскаржитися
    Найбільше шкода у цій ситуації - це дитину. Але якщо така добра мама, яка то чому ж покинула півторарічного хлопчика на сусідку. Ті хто тут написав покинули би на сусідів дітей своїх? Сильно сусідка буде дивитись за ними... Це справа суто їхня, нехай і розбираються.
    тернополянка 15.03.2013 22:10
    • Спам
    • Поскаржитися
    Нехай би сказала дякую,батькові дитини ,який забрав дитину додому,а не забрали дитину в будинок малютки.як старшого ,тепер ше хлоп має проблеми з прокуратурою,А її добре живеться,прсто так залишила дітей на сусідку,і поїхала заробляти гроші в Польщу!!!!
    Anonimus 18.03.2013 12:00
    • Спам
    • Поскаржитися
    Щоб вам так добре жилося, з добра ніхто не поїде,кинувши дітей, за кордон на роботу.
    Anonimus 18.03.2013 23:00
    • Спам
    • Поскаржитися
    батько дитини давав дитині усе що було потрібно,чого їй ще не хватало
    Ірина 15.03.2013 22:34
    • Спам
    • Поскаржитися
    Ага, просто так з радості і добра поїхала за кордон на заробітки. А ви пробували самі прожити з двома дітьми? Тут от з одним раду дати не можемо, хоча і я, і чоловік працюємо. А тут двох дітей годувати! Звичайно, я її не виправдовую за те, що залишила дітей. Мене, напевне, примусило б залишити свого малого хіба якби зовсім вмирали з голоду. Але вішати на жінку ярлик типу "зозуля", на мою думку, дуже навіть неправильно(((
    Anonimus 16.03.2013 10:59
    • Спам
    • Поскаржитися
    Бо треба було чоловіка більше шанувати і поважати. Зараз вже стільки розвелось тих горе матерів-одиначок, дітей наплодять і ради собі не можуть дати. Треба відмінити ті допомоги державні їм. Хочеш дітей,то тримайся чоловіка. Дуже жінки високої думки про себе зараз, а життя потім жорстоко приземляє.
    Anonimus 16.03.2013 18:08
    • Спам
    • Поскаржитися
    а за що його шанувати? він навіть чоловіком не був, кинув жінкуз дитиною. а зараз нормально ,дитині 15 років,ще пару років і можна зробитися слабим, а дитина буде його годувати.
    ))) 17.03.2013 19:16
    • Спам
    • Поскаржитися
    старший син і молодший,рідні тільки по матері,у них різні батьки
    Anonimus 15.03.2013 22:29
    • Спам
    • Поскаржитися
    ага.такий чудовий батько,що жінка мусила на заробітки попертися....чого не забезпечував дитину як такий хороший?????ще ні одна жінка з доброго життя гарувати не поїхала...не підтримав жінку,не женився, не забезпечив...а тепер дуже легко бавитися в хорошого тата...
    Василина 28.03.2013 20:36
    • Спам
    • Поскаржитися
    тут ви не праві там УКРАЇНСЬКОЮ мовою пише що батько помагав їй це мама така жінка що головою не думала а п....... вона не заслужила на цю дитину
    ))) 15.03.2013 21:49
    • Спам
    • Поскаржитися
    Вже давно є термін для таких матерів - ЗОЗУЛЯ.
    Ще 5

    Найчастіше коментують

    Фото дня: тернопільському відділенню Сбербанку Росії побили вікна
    2 дні тому
    17
    Чималі отвори, діаметром щонайменше у 50 см, зробили невідомі на усіх вікнах Сбербанку Росії, що біля ЦУМу.
    Незабаром День вчителя...
    вчора 12:03
    10
    За 2 тижні будемо святкувати професійне свято педагогів...
    Рідні хлопця, який випав з теплоходу, шукатимуть справедливості в суді
    2 дні тому
    7
    Минуло більше дев'яти днів із дня трагічної загибелі 25-річного Віталія (прізвище не називаємо з етичних міркувань – прим. ред.). Він 31 серпня випав з палуби теплохода “Герой Танцоров” і потонув.
    Як у Тернополі за долари квартири здають
    3 дні тому
    6
    Із житлом у Тернополі нині дуже скрутно. Найкращі пропозиції розлітаються миттєво. Попит на ринку нерухомості значно перевищує пропозицію.
    Тернополянка побила неповнолітню дитину на очах у перехожих!
    вчора 23:54
    5
    Жінка з такою люттю вдарила кілька разів дитину в спину, що дівчинка впала на жінку і збила її з ніг! Все це відбувалося на очах перехожих, дітей та інших людей на проспекті Злуки у м. Тернополі 12.09.2014 р.! Люди викликали працівника правоохоронних органів, щоб зафіксувати даний злочин. Незрозуміло чому та жінка напала на ні в чому не винну дитину? Чи вона так і на дорослих би нападала, щоб зірвати свій поганий настрій?!

    Найчастіше читають

    Як у Тернополі за долари квартири здають
    3 дні тому
    6
    Із житлом у Тернополі нині дуже скрутно. Найкращі пропозиції розлітаються миттєво. Попит на ринку нерухомості значно перевищує пропозицію.
    Рідні хлопця, який випав з теплоходу, шукатимуть справедливості в суді
    2 дні тому
    7
    Минуло більше дев'яти днів із дня трагічної загибелі 25-річного Віталія (прізвище не називаємо з етичних міркувань – прим. ред.). Він 31 серпня випав з палуби теплохода “Герой Танцоров” і потонув.
    Фото дня: тернопільському відділенню Сбербанку Росії побили вікна
    2 дні тому
    17
    Чималі отвори, діаметром щонайменше у 50 см, зробили невідомі на усіх вікнах Сбербанку Росії, що біля ЦУМу.
    Тернополяни паралізували рух транспорту?!
    2 дні тому
    1
    12.09.2014р. Мешканці по вул. Злуки, м. Тернопіль безперестанно рухалися по пішохідному переході, чим паралізували рух транспорту!
    Шукають водія, який збив людину і втік
    2 дні тому
    Травмований пішохід в реанімації, а правоохоронці просять відгукнутись свідків чи очевидців ДТП
    Найчастіше коментують
    Дивитись всі >
    Найчастіше читають
    Дивитись всі >

    Від Читачів

    Дивитись всі >

    БЛОГИ

    Всі блоги >

    RIA

    Чи треба Україні вступати в НАТО?
    • - так, давно пора
    • - так, в зв'язку із війною на Сході
    • - достатньо тієї співпраці, яка є зараз
    • - ні, але нам треба поглибити співпрацю з НАТО
    • - ні, в жодному разі
    Голосувати
    Чи треба Україні вступати в НАТО?
    - так, давно пора
    69.72%
     
    - так, в зв'язку із війною на Сході
    11.93%
     
    - достатньо тієї співпраці, яка є зараз
    3.67%
     
    - ні, але нам треба поглибити співпрацю з НАТО
    9.17%
     
    - ні, в жодному разі
    5.50%
     
    Всього голосів: 109

    Погода

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Розсилка новин

    Аналітика і публіцистика

    Як у Тернополі за долари квартири здають

    Як у Тернополі за долари квартири здають
    Із житлом у Тернополі нині дуже скрутно. Найкращі пропозиції розлітаються миттєво. Попит на ринку нерухомості значно перевищує пропозицію.

    Як 1 за день зареєструвати та прописати дитину

    Як 1 за день зареєструвати та прописати дитину
    20minut.ua покроково, з детальним переліком документів та можливих нюансів описує процедуру отримання свідоцтва про народження, прописки немовляти та оформлення...

    До бомбосховищ Тернополя – обмежений доступ

    До бомбосховищ Тернополя – обмежений доступ
    У разі бомбардування спеціальні захисні споруди Тернополя готові прихистити у себе майже 30 тисяч городян. Так стверджують у мерії. Утім, де розміщені...

    В Ланівцях бояться закриття цукрового заводу

    В Ланівцях бояться закриття цукрового заводу
    Обладнання цукрового заводу демонтовують та хочуть вивезти – про це повідомили в редакцію мешканці Лановець. Люди бояться, що завод просто знищують, а...

    Інфографіка

    Поради з економії електроенергії

    Поради з економії електроенергії
    Застосовуючи методи економії, можна зменшити споживання електроенергії навіть до 50%. Найбільшими споживачами електрики є прилади швидкого приготування...

    Чого і скільки можна купити за 200 гривень

    Чого і скільки можна купити за 200 гривень
    200 гривень сьогодні і 200 гривень 10 років тому – це дві різні купюри. Портрет той самий, і дизайн приблизно такий же, а «вага» купюри - зовсім інша

    Обережно! Гриби-двійники: ГРАФІКА

    Обережно! Гриби-двійники: ГРАФІКА
    Десятки видів їстівних грибів ростуть на Тернопільщині і сезон їх збирання — у розпалі.

    Чому Україна не вводить воєнний стан? (ІНФОГРАФІКА)

    Чому Україна не вводить воєнний стан? (ІНФОГРАФІКА)
    Чим відрізняється Антитерористична операція, яка триває на Сході, від воєнного стану і які особливості обох ситуацій - у порівнянні.

    Ми у соц. мережах