Так, інформація про курйоз у Рівному нещодавно з’явилась на рівненських сайтах, передрукували і тернопільські. Мовляв, уже два перевізники звернулись до виконкому міськради з проханням повернути тариф з трьох гривень до попередніх – 2,50. Чи відповідає інформація дійсності ми поцікавились у прес-службі Рівненської міськради.
- 13 лютого у Рівному зросли тарифи на проїзд у маршрутках, - каже працівник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення Рівнеради Олександр Джигирей. – І вже невдовзі звернулись два перевізники про повернення до попереднього тарифу.
Зокрема, проблеми виникли на тих маршрутах, які дублюють тролейбусні маршрути. Відтік – 7 тисяч пасажирів щоденно. Така ситуація цілком влаштовує електротранс, оскільки є фінансово вигідною і уже дозволила вирішити деякі питання підприємства.
- Наразі міська влада думає над тим, аби закуповувати нові тролейбуси, - додає пан Джигирей. – Окрім того, з 1 березня електротрас вводить «двозмінку». Тож тролейбуси їздитимуть не до 21.00, як зараз, а до 23.00. Варість проїзду - 1,50 грн.
Окрім того, як повідомили у Рівному, уже сьогодні можна побачити на вулицях міста маршрутки, що змінили таблички з ціною – з 3.00 на 2.50. Ба більше, за неофіційною інформацією, деякі рівненські перевізники звертались до міськради, аби та підняла тарифи на проїзд у тролейбусах.
Як зміниться ситуація у Тернополі після березневого зростання – побачимо невдовзі. Утім, через складні економічні умови, вочевидь певна частина пасажирів уже пересіла на тролейбуси. Чи так це – ми поцікавились в управлінні транспорту, комунікацій та зв’язку міськради. Тут повідомили - над вирішенням імовірних проблем працюють уже нині.
- Суттєвого відтоку нема. За результатами останніх комісійних обстежень електротранспорту та автотранспорту відтік пасажирів з останнього – 10%, - каже начальник управління міськради Ігор Мединський. – Це йдеться про пільгову категорію. Якщо ж аналізувати цю ситуацію, то якщо відтік 10% пільговиків, то відтік платоспроможних – в межах 5-7%.
Загалом на електроперевезення у Тернополі припадає 43-45% пасажирів, на автоперевезення – до 60, +/-3%. Жодного маршруту, який би повністю дублювався і маршрутками, і тролейбусами, у Тернополі нема.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
КК
Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
КК reply Анонім
Де логіка?
Тобто маршруткам треба збільшувати прибуток, а люди нехай терплять?
Не розумію, якщо їм не вигідно їздити на диз паливі то нехай переходять на газ, або нехай тоді міська рада замінює маршрутки на тролейбуси...
Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Олег