Малюкові, якому поставлений діагноз аутизм, буде складно навчатися у звичайній школі, зазначає заступник директора з виховної роботи Людмила Роговська. Адже цим дітям потрібен індивідуальний підхід.
- Наші працівники мають за плечима великий досвід роботи з такими хлопчиками та дівчатками, - наголошує вона. – Шкільний психолог разом із вчителями розробили комплексну програму для дітей-аутистів. Окрім загальної форми навчання, у нашому закладі проводять індивідуальні корекційні заняття. Так, з дітлахами працює не тільки вихователь, а й дефектолог, логопед, психолог та вчитель ЛФК (лікувальна фізкультура – прим. авт.).
За розповіддю пані Роговської, діти-аутисти мають супутні захворювання. Тому тут необхідна комплексна робота. Застосовуючи загальновідомі методики, шкільні спеціалісти можуть похвалитися успішними результатами своєї праці.
Заступник з виховної роботи додає, що працювати з аутистами, дуже складно, але це вкрай необхідно.
- Ми застосовуємо поведінкову терапію, - наголошує пані Людмила. – Для кращого засвоєння інформації, на місці, де сидить така дитина, є спеціальні перегородки. Це зроблено для того, аби акцентувати увагу малечі на вчителеві й тому, що він пише на дошці.
Наостанок педагог говорить, що в школі також проводять активну роботу з батьками. Адже працювати з аутистом потрібно постійно, не тільки у школі, а й вдома. Тому мама чи тато повинні навчитися грамотно це робити, що сприятиме кращій соціалізації їхнього чада.
Наталія БУРЛАКУ
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер