Останньою краплею такої їзди, за словами дівчини, стали півгодинні очікування у Збаражі. Викликані вони тим, що пасажирський дизель-потяг пропускає «товарняк».
- Чому графік складено так, що ми, пасажири, повинні чекати на те, щоб проїхав вантажний потяг, - каже дівчина. – Чому взимку у ньому холодно буває, не опалюється? Чому там брудно? Чому щоразу ми невпевнені у тому, коли доберемось додому?
Трапляються з цим потягом й інші прикрі інциденти. Приміром, поломка у дорозі.
- Було, що поїзд поламався порівняно недалеко від Тернополя, - каже вона. – Але, і вийти, щоб піти пішки, було неможливо, бо задалеко. І коли приїде тягач – точно не знали. Як результат, ми приїхали на годину пізніше.
Про приміські потяги, додає дівчина, уже ходить багато історій. Але чомусь в одних напрямках вони їздять вчасно, а в інших – ні, обурюється вона.
- Окрім того, їздить всього три вагони, а не шість, - додає вона. – Тож іноді можна явити, що робиться, коли пенсіонери їздять на дачу, чи коли студенти через погодні умови ідуть на потяг.
Тож, після кількох останніх таких поїздок, дівчина вирішила поскаржитись. На залізничній станції їй порадили іти на просп. Бандери, 6, до Тернопільської дирекції Львівської залізниці. Там дівчину уважно вислухали і запевнили, що перевірять її скарги, та згодом повідомлять.
- Мені не треба телефонувати і повідомляти, через що трапляються такі ситуації, - каже Діана. – Я просто хочу, щоби такі ситуації не повторювались.
Чим викликана проблема із потягом, поцікавились у дирекції й ми.
- Справді, зверталась до нас така дівчина, - каже начальник відділу пасажирського перевезення Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Сапрун. - Я спеціально ходила, дивилась на графік, робила вибірку. Справді було запізнення. Але краще хай потяг постоїть, поки його не відремонтують. Аніж щось станеться в дорозі. На сьогодні у нас нема чим їздити.
За словами пані Наталії, залізниця нині переживає не найкращі часи. Бракує коштів на ремонт, запчастини. І держава не відшкодовує пасажирські перевезення пільговиків. Все це впливає на якість перевезення.
- Утім, якщо йдеться про технічні поломки, то варто звертатись із такими скаргами у локомотивне Депо, - додає пані Наталія.
У локомотивному ДЕПО пояснили, що затримка у Збаражі дизель-потяга «Ланівці - Тернопіль» пов’язана із збільшенням вантажних рейсів у цьому напрямку. Однак наголосили, що затримка через «товарняки» триває хвилин 10-15.
- У Ланівцях збудували зерновий елеватор, - каже начальник локомотивного ДЕПО Олександр Михальчук. – Тож збільшився вантажний потік. І поки до Збаража не доїхав вантажний, то відповідно дизель не випускають. Я зі своєї сторони звернусь до дирекції, щоб вони якось корегували графік на рахунок прибуття пасажирського і вантажних потягів на тій дільниці.
Щодо останніх поломок потяга, то, за словами пана Михальчука, наразі над вирішенням цих проблем працюють. І уже «підтягнули» ситуацію.
- Я кожного дня виходжу на вокзал, - додає він. – І можу сказати, що останнім часом потяг не запізнюється. Також проводимо перевірку на лінії: як працюють провідники, чи дотриманий температурний режим і т.д.
Повідомляти у локомотивне ДЕПО у разі виникнення побажань та зауважень до роботи потягів можна за телефоном 47-27-80.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Процесорович
Це ж повний капець! В мене друзі не змогли вчасно приїхати на змагання, бо стадо озвірілих дачниць просто відіпхало їх від поїзда. А мені пощастило, мене буквально занесли в салон. Зі всіх присутніх (десь мабуть 100-150 людей) заплатило за проїзд 22. І знаєте що? Після перших же ж двох зупинок у вагоні залишилось десятеро, до кінця маршруту. А мої друзі - на пероні, в очікуванні наступного дизеля.
Ввели б символічну плату десь у гривень-два за проїзд - і сотні дачників вже б задались питанням, чи конче їм кожен день кататись туди-сюди. Та й гроші хоч якісь в бюджет би поступали. Але ні, керівництво УЗ продовжує методично руйнувати галузь.
Петро