"Тернопіль-Київ" уже не літає

"Тернопіль-Київ" уже не літає
Реального попиту на цей авіарейс не було. Авіакомпанія "Мотор Січ" зазнала сотень тисяч збитків. Тепер думає, чи взагалі потрібні польоти тернополянам. Паралельно тривають переговори з іншим авіаперевізником про запуск рейсів за кордон.

- Не хочуть тернополяни літати, кажуть, що дорого, – поскаржився Олексій Кайда. - Але ціна квитка була лише трішки більшою за собівартість і набагато нижчою за ринкову... 
Так керівник Тернопільської облради 2 липня прокоментував інформацію про припинення польотів АН-24 за рейсом "Тернопіль-Київ". Саме відновлення цього авіарейсу мало стати запорукою розвитку Тернопілля. Втім, відбувалися польоти всього місяць. Причину невдачі голова облради вбачає зокрема у невмілому керівництві підприємством.
Нагадаємо, "RIA плюс" уже писала, що з часу започаткування рейсу до столиці авіакомпанія зазнала 300 тис. грн збитків.
Тривають інші переговори
Реального попиту на авіарейс не було, відтак "Мотор Січ", яке надало АН-24, так би мовити, на пробу, відмінило рейси. Офіційна причина - нерентабельність, повідомив сьогодні під час прес-конференції голова обласної ради Олексій Кайда.
- Звісно, ми не хочемо, аби летовище занепало. Нині тривають переговори із ще однією авіакомпанією, яка вивчає можливість запровадження рейсів з Тернополя за кордон, - каже він. - Але жодних деталей не розповідатиму, доки ми не досягнемо чітких угод.
Пан Кайда також вказав на неефективну роботу директора Тернопільського аеропорту щодо промоції авіарейсу "Тернопіль-Київ" і повідомив, що на найближчому засіданні облради, швидше за все, депутати зроблять ще одну спробу звільнити керівника комунального підприємства, що є власністю облради.
- Проблема – в керівнику. Це не робота: коли гроші є – я працюю, а коли нема – то сиджу і чекаю, склавши руки. На цю посаду має прийти людина з новим баченням, – вважає Олексій Кайда.
Він додав, що керівник аеропорту написав заяву про відпустку.
- Але я її не підписав. Бо він, по суті, весь час був у відпустці – аеропорт скільки часу не працював, – пояснив своє рішення голова облради. – Коли запускали рейс, тодішній губернатор Ярослав Сухий військових просив допомогти там прибрати. Я думав, як там газони постригти та інше... Директор сидів і чекав!
Відповідь - після 8 липня
Нещодавно начальник управління промисловості, транспорту та зв’язку обладміністрації Леонід Наноцький повідомив про запровадження з 5 липня авіарейсу "Тернопіль-Київ-Сімферополь". Втім, пан Кайда говорити про ймовірність цих польотів наразі відмовився.
- Запровадження цього рейсу я не можу ні підтвердити, ні спростувати. Це радше питання до гендиректора авіакомпанії "Мотор Січ" пана Маслова, – сказав він.
Власне, нашому кореспонденту Геннадій Маслов телефоном повідомив, що готовий буде говорити про поновлення рейсів з Тернополя лише після 8 липня. Мовляв, наразі у компанії вивчають, чи будуть дані польоти рентабельними.
До речі, облрада нещодавно прийняла "Програму розвитку аеропорту "Тернопіль" на 2010-2011 рр.". Загальний обсяг фінансових ресурсів – 28 млн 900 тис. грн. Причому більше 6 млн за два роки має надійти з обласної казни.
- Гроші, які нині отримує аеропорт від облради, а цього року летовище знову має отримати більше мільйона, - пояснює голова, - фактично йдуть на те, щоб утримати підприємство від банкрутства. Ми сплачуємо зарплату людям, внески у всі соціальні фонди та Пенсійний. Звісно, у мене – власне бачення долі аеропорту. Але я хотів би, щоб його представило і керівництво підприємства.
Нагадаємо, авіарейс "Тернопіль-Київ (Жуляни)" та у зворотному напрямку вперше відбувся 31 травня 2010 р. Перевезення літак АН-24, який належить авіакомпанії ВАТ "Мотор Січ", здійснював двічі на тиждень, хоча планувалися і ще рейси.

Заберуть у Чернера майно
Паралельно облрада нині за допомогою регіонального відділення Фонду держмайна продовжує судитися із переможцем аукціону 27 січня 2006 р. із продажу аеропорту австрійцем Крістіаном Чернером. Той досі в повному обсязі не відшкодував збитків, заподіяних державі в особі облради, – боргує у казну майже 5 млн грн. За словами Олексія Кайди, Тернопілля готове забрати неустойку за відмову від угоди купівлі-продажу аеропорту майном, що належить фірмі "СЦ-Сервіс-Центр-Стрий".
- У Стриї є готель, а також недобудована АЗС, - каже пан Кайда. – Ми заявили, що можемо забрати все це у рахунок боргу. В австрійця, коли він це почув, був шок. Тепер тривають суди. Але ми від свого не відступимося.

 

Відео дня
bject width="425" height="344">

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (24)
  • Anonymous

    І ЗНОВУ ГРОШІ-НА ВІТЕР.КРАЩЕ БИ ТІ ГРОШІ ДАЛИ НА РЕМОНТ ДОРІГ І ВИРІШЕННЯ СМІТТЄВОЇ ПРОБЛЕМИ.А ТО ТІЛЬКИ ХВАЛЯТЬСЯ ЩО ВОНИ ЩОСЬ РОБЛЯТЬ. НІЯКОГО ТОЛКУ З ТОЇ ВЛАДИ НЕМА!!!
  • Anonymous

    1) дешевші квитки 2) авіарейси в інші країни 3) електронні квитки Тоді в нашого аеропорта є шанси "вижити"
  • Anonymous

    В мене знайомі літають з Москви до Відня за 100Євро в один кінець. Навіть з Донецька в Київ можна за 50 доларів залетіти, якщо купувати квитки наперед. Всі хочуть відразу гроші косити - так не буває. На розвиток мають бути кошти виділені. Компанія зазнала збитків - вірю. Але ті самі кошти, які втратила компанія, можна було б вкласти в низкі по собіватрості квитки. Люди привикли б літати - тоді б і ціну можан було б піднімати. Тільки був би зовсім інший результат. При тих же самих фінансових втратах компанія вже сьогодні мала б клієнтів і перспективний рейс, а має тільки збитки і ніякої перспективи. Нехай повчаться в компаній за кордоном. Різні системи знижок. Білети з відкритою датою, маса різних маркетингових ходів. А вони звикли тарифи в маршрутках встановлювати. Є величезна перспектива розвитку авіаперевезень в Україні: - Цей ринок абсолютно вільний, - країна велика по розмірах. - пальне дешевше від Європи. - Зарплати нижчі від європи - Люди вже вміють цінувати свій час. - Багато хто при доступній ціні вибрав би літак, а не смердючий вагон потягу чи всю ніч в маршрутці не знати куди подіти ноги. Одна біда: хочеться моментальних прибутків. Я думав, що Мотор Січ це сучасна компанія - може їм не сказали, що радянський союз розпався...

    Anonymous reply Anonymous

    та їм певно про союз не сказали, Віталій - ти правий, ті люди які такі речі планують, вчилися при плановій економіці або закінчували "тернопільські фінансові" або якісь "інститути менеджменту". такі ходи як запуск авіамаршруту вимагають часу, вкладень, прорахунків і т.д. а в нас всі про "великі" гроші думають - вже і зараз. я взагалі дивувався хто буде літати за 1200грн в обидва боки при зарплатах які є на сьогодні. бачите:"Ну не хочуть тернополяни літати" і шо ти зробиш. замовити літак зі львова лінією UIA можна наперед за 84USD в обидва боки на київ.я літаю з Дортмунда у Львів за 60EUR, знову ж- в обидва боки. Тернопіль не Львів, але вийти на прийнятну кількість пасажирів/рейс/ціна можна було.та короче- ти все написав. хай думають,а як не вміють - хай вчаться....

    Anonymous reply Anonymous

    І не треба було запускати авіарейс до Києва, це непрофесійність теперішньої влади в Україні вилізла. Аеропорт закривати не потрібно, а вивчати попит і створювати під аеропорт логістику потрібно. Аж коли зявиться потреба в авіаперевезеннях поступово їх збільшувати. Але від теперішньої влади липових проффесіоналів, проффесорів та спеців по створенню надзвичайних ситуацій більшого годі й чекати. Владу захопили недоумки.

    Anonymous reply Anonymous

    Розумний!!!!!!!!!!!!!!!!! ;))))

    Anonymous reply Anonymous

    Хорошо сказав!...толковий ти Парєнь!!!
  • Anonymous

    Треба запрошувати лоукост компанії із закордону,а не наших, котрі вкладунь гривню і зразу хочуть заробити 100. Я наприклад літав зі Львова до Сімферополя та із Києва до Сімферополя і за 40 і за 100 грн. І це досить реально

    Anonymous reply Anonymous

    Що з того, як єдиний лоукост зі Львова до Сімферополя і з Львова до Києва не літає вже.....

    Anonymous reply Anonymous

    свобода облажалась
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
11:25 Масована атака росії: удару зазнали об'єкти критичної інфраструктури України 11:01 На Тернопільщині через негоду перебої з електропостачанням є у 39 населених пунктах 10:25 У Мінекономіки назвали причини переходу на літній час 09:35 Помер військовослужбовець із Кременецької громади Від читача 12:17 Пів мільйона грн компенсацій отримали цьогоріч роботодавці Тернопільщини, які працевлаштували переселенців 09:00 29 березня без світла буде одна вулиця в Тернополі 08:00 У Тернополі відновлюють футбольні матчі з вболівальниками 22:20 Поліція розшукує 15-річного хлопця з Чорткова Олександра Мороза 22:00 Дитячу травматологію змінив на артбригаду: історія молодого лікаря-науковця 21:00 У Тернополі прощатимуться із військовослужбовцем Іваном Грицком 20:00 Перетворили пустир на модульне містечко: як переселенці стали стимулом для відбудови Малашівців play_circle_filled 19:00 «На щиті» повернувся додому сапер із Теребовлянської громади 18:00 У замку на Тернопільщині організовують толоку 17:00 26-річний тернополянин за 4500 доларів став «батьком» трьох литовських дітей 15:30 Причетному до організації вибухів у Тернополі повідомили про ще одну підозру 15:07 «Афілійований міні-EdCamp Ternopil»: що зібрало у 19 школі майже дві сотні освітян? 14:00 На Тернопільщині мотоцикліст врізався в кам'яну огорожу — є постраждалі 13:30 Патріотична організація «Центурія» проводить набір активної молоді 13:00 На п’ятьох вулицях Тернополя триває поточний ремонт дорожнього покриття 12:33 Кременчанину, який торгував зброєю, повідомили підозру
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up