Якщо виконком 11 червня затвердить збільшення тарифу на проїзд, то тернополяни уже в цьому місяці будуть платити 1 грн.
Водночас тільки 5 тролейбусів із 50, які возять тернополян, відповідають нормам експлуатації. Тобто 92% всього транспорту тролейбусного депо застарілі, а тому потребують постійного ремонту, зазначали на громадських слуханнях фахівці КП "Тернопільелектротранс".
- Як може працювати підприємство, яке постійно перебуває у збитках, - каже начальник фінансово-економічного відділу Андрій Малко. - Наше підприємство не може вийти на рентабельність та покрити своїх витрати.
Державних субвенції та відшкодувань міської влади недостатньо на покриття збитків підприємства.
- За нашими підрахунками, перевезення одного пасажира у тролейбусі вартує 1 грн 16 коп., - зазначає пан Малко.- Тобто, навіть піднявши проїзд до гривні, ми знову будемо тільки працювати на покриття своїх витрат.
Тернополяни, які зібралися на громадських слуханнях, цікавились у представників управління транспорту міської ради про те, як справуються з цією ситуацією сусідні області, і чи влада може допомогти тролейбусному депо вийти з кризового стану. Також висловлювались "тролейбусники", які просили підтримати їх підприємство та дати можливість нормально працювати.
Тернопільська влада хоче зберегти тролейбусне депо, і водночас розводить руками, оскільки в міському бюджеті не вистачає коштів на те, щоб "підняти" депо.
- Основна ціль влади - зберегти тролейбусний парк та її колектив, - каже головний спеціаліст управління транспорту та зв"язку міської ради Олег Вітрук. - Водночас важливим питанням є забезпечення безпеки перевезення тернополян у тролейбусах.
Підняття ціни на вартість проїзду піде на підтримання підприємства від банкрутства, а також для покращення технічного стану машин для безпеки руху.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous