Це перший пасажирський дизель, який відремонтували тернопільські фахівці. Оновлення "Нічлави" обійшлося "Укрзалізниці" приблизно у 2,5 млн грн. Дизельний двигун потяга та його ходову частину повністю перебрали та доповнили новими деталями, усередині вагонів замінили вікна, сидіння та оббивку, а ззовні провели малярні роботи. Тепер потяг - як новий не лише на вигляд, а й за технічними характеристиками, зазначають у Тернопільській дирекції Львівської залізниці.
- Це своєрідний подарунок залізниці тернополянам до Дня незалежності і Дня міста, - розповідає начальник сектора пасажирських перевезень Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Супрун. - Потяг "Нічлава" своє від'їздив, йому близько 30 років. Постало питання: списати його чи провести капітальний ремонт. Зупинилися на останньому, адже у нас й так 70% потягів - застарілі. До речі, це перший потяг, який пасажирське депо повністю відремонтувало власними силами. Раніше такі ремонти здійснювали лише на заводі і коштували вони в межах 4 млн грн.
Оновлений потяг і далі їздитиме в межах нашої області, запевняють залізничники. Він курсуватиме на Іване-Пусте, Заліщики та Чортків. Одночасно дизель з шести вагонів може перевозити 660 пасажирів на сидячих місцях. Якщо сидячих місць усім не вистачить, то у потяг без тисняви можуть вміститися більше тисячі пасажирів.
- Сподіваюся лише на одне: що наші пасажири трішки переглянуть свою поведінку і змінять менталітет, бо з принципом "не моє - не шкода" толку не буде, - зазначає пані Супрун. - Люди дозволяють собі різати сидіння, випалювати щось на панелях, писати фломастером, розмальовувати потяги балончиками з фарбами. Пасажири самі ж собі шкодять, бо замість того, щоб їздити в комфорті і чистоті, пакостять.
До речі, у Тернопільській дирекції Львівської залізниці обіцяють, що на "Нічлаві" не зупиняться і оновлять ще один потяг.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous