Свої розрахунки нам вже представили КП “Тернопільміськелектротранс” і деякі перевізники, - каже в.о. начальника управління транспорту і зв'язку міськради Степан Фронц. - Зараз ми вивчаємо ці розрахунки і будемо радитися, як нам далі працювати.
Що стосується автотранспорту — основний показник затрат — це дизпальне, продовжує пан Фронц. Ціни на нього зростають, відповідно це не може не вплинути на вартість перевезень пасажирів.
Ми бачимо, як зараз виросла ціна на літр дизпалива, - каже він. – Відповідно, 35-40% затрат на перевезення пасажирів – пальне. Зараз уряд старається підняти заробітню плату, і це добре. Але вона йде в затрати перевізнику. Відповідно собівартість перевезення також зростає. Я не кажу вже про запчастини, вузли та агрегати. Усі стараються купувати надійні, оригінальні запчастини. А їх до “Богданів” та “Еталонів” випускають переважно за кордоном. А там потрібно купувати все за валюту.
Зараз у міськраді опрацьовують розрахунки, які вже поступили від перевізників.
Поки що ми не розглядали їх на виконкомі, - каже Степан Фронц. – Але, думаю, найближчим часом ми дамо інформацію, що будемо робити з тарифами. У сусідніх містах вже давно збільшили ціни за проїзд. Нині і в Івано-Франківську, і в Луцьку існує тариф 2 грн. Ми і не мріємо про такий тариф, нам би хоч 1,75 грн. Однак це питання ще на стадії вивчення. Тому висновки робити ще трохи зарано.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous