Відкриття всеукраїнського бізнес-залу у Подолянах (новини компаній)

Відкриття всеукраїнського бізнес-залу у Подолянах (новини компаній)
7 вересня в PODOLYANY HALL (ТРЦ «Подоляни») у файному місті Тернопіль - відкривається сучасний Бізнес Зал, де за аналогією спортзалу Підприємці, Керівники, Власники бізнесу, а також ті, хто лише планує розпочати власну справу - можуть набувати нових та розвивати існуючі навики: Лідерства, Ефективної комунікації, Менеджменту та Побудови бізнесу.

Це місце, де дорослі люди для того, що бути успішними та ефективними, тримають в хорошій формі свій головний «м’яз» - мозок, тому що «Працювати потрібно головою, а не 24 години на добу».

Сьогодні виникла гостра потреба тренувати не лише свої м’язи, а й розум, який має бути «гострим», «точним» та в формі.

Бізнес-центр покликаний сприяти розвитку бізнесу не лише західного регіону, а й всієї України.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-ЗАЛУ:
Я (ВНУТРІШНЯ КОМУНІКАЦІЯ)
– все розпочинається із «Я». Як що «я» сам розумію. Що ніхто не буде займатись моїм життям і «я» можу сам створювати в житті ті результати, які мені потрібні. Саме з цього моменту я поминаю ставити питання: «Чого я хочу?» 

Це момент первинної комунікації із самим собою. Як тільки приходить ясність та розуміння того, чого я хочу, з’являється можливість це усвідомити.
В більшості випадків робота лідера - будь-якої людини, яка хоче стати більш успішною - починається з неї самої, з процесу пізнання своїх талантів, цінностей, розуміння своєї місії, того, за що вона готова стояти до кінця у своєму житті.

Ви знаєте, не важливо, підмітає Ви вулицю або керуєте компанією, ви своїм власним прикладом впливаєте на людей, а це і є сенс лідерства і починається він з саморозвитку, самоаналізу та побудови Ваших відносин в першу чергу із самим собою.

Один із заходів даного блоку у Вересні Ви можете відвідати 07 вересня.
На тему: «САМОВИЗНАЧЕННЯ АБО ХТО ВИРІШУЄ, КИМ ВИ СТАНЕТЕ?»

А на прикінці статті ми приготували для Вас практичну вправу, яка допоможе розвинути навичку лідерства, пришвидшивши ріст та розвиток.

Відео дня
v class="embed-responsive embed-responsive-16by9"> МЕНЕДЖМЕНТ (ЗОВНІШНЯ КОМУНІКАЦІЯ) – управління процесами (бізнес-процесами), генерування прибутку, створення командних результатів. ТОП- менеджмент (рівень директора) – навик нести відповідальність за всі процеси в команді, за створення та розвиток команди. Якщо в команди результати відсутні – то відповідальність в Першу чергу несе директор.
Розвинути навики комунікації учасники можуть уже 9 вересня, на спеціалізованому майстер-класі для Бізнесу від кращого тренера з продаж, тренінги якого відвідали більше 40 000 учасників в Україні, СНД та США - Валерія Глубоченко. Майстер-клас  має назву: «ЯК ПІДВИЩИТИ ПРОДАЖІ В 1.5 - 2.7 РАЗИ». Більше інформації про захід тут.

 «Прокачати» навику менеджменту можна на заході «ПРАКТИКУМ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ ТА КЕРІВНИКІВ»

Для діючих менеджерів, а також для тих, хто лише планує освоїти даних фах, 28 вересня розпочне діяльність Школа Менеджменту.

ПОБУДОВА БІЗНЕСУ – як для директора, так і для власника бізнесу важливо ефективно матеріалізувати ідею та місію компанії. Що на практиці проявляється в партнерстві власника бізнесу із топ-менеджментом, які формують команду менеджерів.
Подія для Власників бізнесу та ТОП-менеджерів запланована на 18 вересня:
«КЛЮЧОВІ УМОВИ ДЛЯ ПЕРЕМОГИ В БІЗНЕСІ. СТВОРИ СВОЮ ГРУ!»

БІЗНЕС-СИМУЛЯТОР – це територія, де кожен учасник знаходить ефективні шляхи отримання бажаних результатів житті та бізнесі на кілька років вперед. 
Симулятор повний сильних емоцій, інсайтів, цінного спілкування, обговорень, суперечок і багатьох несподіваних поворотів! Кожен учасник за короткий період (один день) може виявити важливі стратегії свого життя, зрозуміти, що йому важливо, що може змінити і, роблячи зміни, відразу отримати нові результати, новий досвід, надихнутися і перенести результати в реальне життя. 
На бізнес-симуляторі створені умови прийняття бізнес- та життєвих рішень, які максимально відповідають реальним.

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК ДЛЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО РОСТУ ТА РОЗВИТКУ :

Основна задача тренера – створити таке середовище на практиці, де учасник тренінгу зможе визначити для себе свої цінності.

Для того, щоб така можливість з’явилась, потрібно лише побачити та прийняти свій дійсний стан справ. І це саме та область, на яку рідко звертають увагу, уникаючи зіткнення з реальністю.

Це дещо дискомфортний, але корисний та потрібний процес, без якого жодні зміни в житті, прориви і злети – просто не можливі.

В якості експерименту, рекомендуємо застосувати наступні інструменти зміни ставлення (в першу чергу до себе).

  1. Розпочніть з себе.

Стати самому прикладом. Якщо щось не так, то вибрати таке ставлення, де «саме Я можу змінити цю ситуацію, покращити, виправити, вибачитись, взяти відповідальність на себе, дізнатись чого хочуть люди, які знаходяться біля мене».

  1. Чесна розмова.

Початок всього, перший крок та створення максимальної чесності, відкритості в своєму житті. «Поговоріть» чесно з самим собою (прим. авт. це ще називають внутрішні діалоги), виявіть свої справжні бажання та цілі, свої схильності та задатки.

Цитата:

«Той, хто не домовився із самим собою, ні з ким іншим
домовитись не зможе»

Микола Сапсан

 

  1. Прийняти позицію Відповідальності.

На тренінгах ми пояснюємо, що таке відповідальність на багатьох прикладах. Один з них – це приклад «Впливу за твоє життя».

На нього можуть впливати об’єкти ( телевізор,  комп’ютер, телефон, їжа), суб’єкти (інші люди) або ти сам (позиція відповідальності).

  1. Дивіться на дії, а не на усні обіцянки.

Люди так влаштовані, що можуть говорити що завгодно, та лише результати не збрешуть та покажуть дійсний стан справ. Слідкуйте за своїми словами та звертайте увагу, на скільки вони відповідають Вашим діям.

Опрацювавши ці пункти, Ви зробите масу відкриттів стосовно природи Вашого ставлення до себе, оточуючих людей та справи, якою займаєтесь.

Декілька фото про те, як ми організовуємо та проводимо освіту для дорослих:

ФОТОГАЛЕРЕЯ

Previous Next
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
09:00 У Чорткові підняли тариф на воду 08:00 На Тернопільщину йде похолодання 22:05 На Тернопільщині 18 квітня вводять в дію графіки обмеження енергопостачання для окремої групи підприємств 22:00 Погрожував вбивством, отруїв собаку і підкинув наркотики — на Тернопільщині родичі не можуть поділити хату Від читача 17:19 У квітневому топі вакансій на Тернопільщині - водій, продавець, кухар, швачка, медсестра, лікар 21:02 Двотижневий фестиваль «Великодні мотиви» стартував у Тернополі (ФОТОРЕПОРТАЖ) photo_camera 20:00 З висоти пташиного польоту: розвідник розповів, як розквітають «Піони» і «БУКи» у вогні артилерії 19:02 Ніхто не скаржився на витік газу, а він був: скільки нарахують в третій платіжці за перевірку мереж 18:30 Біля дамби Тернопільського ставу висадили катальпи 17:50 На вісьмох вулицях «Нового Світу» 18 квітня не буде води 16:30 «На гарячому» затримали чоловіка, який за $ 12 000 обіцяв домовитися з ВЛК Тернопільського військкомату 16:05 Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів (пресслужба Тернопільської міської ради) 15:53 «Поділили на «своїх» і «чужих»? Переселенка з Харкова скаржиться, що синові не видали книги в бібліотеці 15:45 Робота в Тернополі: Актуальні вакансії тижня, оновлено 17 квітня 15:30 Сім’я полеглого воїна Миколи Пителя пожертвувала дзвін для храму play_circle_filled 14:48 На Тернопільщині розшукують чоловіка з Бережан 14:07 Удар по Чернігову: 14 загиблих, 61 людина постраждала play_circle_filled photo_camera 13:55 Куди після школи? Огляд закладів освіти для вступу (партнерський проєкт) 13:00 На фронті загинув Герой з Почаєва 12:05 Куди піти, що подивитися у Тернополі 17-21 квітня
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up