Газеті "RIA плюс" 11 років

5
10824 переглядів
Газеті "RIA плюс" 11 років

Навіть у кризу читацька аудиторія видань Медіа Корпорації RIA зростає. Кожен номер “RIA плюс” читає більше 76 тис. людей! Такими є останні дані дослідження мережевої агенції TNS Ukraine.

28 січня цього року виповнюється 11 років з часу появи на медіа-ринку Тернополя видань Медіа Корпорації RIA.
Нині вже й не всі тернополяни пам’ятають, що у 1999 р. це була невеличка газета із 16-ти сторінок.
Перші номери робили на квартирі
У 1998 р. засновники Медіа Корпорації RIA вирішили розвивати бізнес і в інших містах.
— Після візиту в Тернопіль обрали саме це місто, — розповідає колишній регіональний видавець і один із засновників Медіа Корпорації RIA Павло Ревуцький. — Перші два номери робили в квартирі на 15 Квітня, 23.
Перший номер “RIA” вийшов на 16-ти сторінках у двох кольорах — червоному та чорному. Складався він тільки із безкоштовних оголошень та телепрограми.
— Аби набрати достатню кількість оголошень для перших двох номерів, ми використовували всі можливі джерела — телебачення, інші газети, навіть оголошення зі стовпів, — пригадує пан Ревуцький. — Але вже третій номер вийшов із повністю самостійними оголошеннями. У цьому нам дуже допомогло те, що ми запровадили нову послугу — подачу оголошень через пейджер.
Далі почався поступовий ріст видання. Вже протягом року воно мало 6 тисяч тиражу, у ньому з’явилася інформаційна частина, а також газета першою в області перейшла на повний колір.
— Найбільшим досягненням було формування професійної команди, що працювала над газетою, її створенням та просуванням на ринку, — наголошує Павло Ревуцький. — Адже на той час вже було чимало газет у Тернополі. Тож крім розвитку була ще й конкурентна боротьба. Зараз, користуючись нагодою, хотів би подякувати всім, хто у далекому 1999 р. розпочинав зі мною цей бізнес у Тернополі.
Насьогодні тернополянам і жителям краю добре відомі чотири друковані видання: “RIA плюс”, “20 хвилин”, “Телесенсація” та “RIA райони”, дві радіостанції — “Люкс FM” (101,5) та “Ретро FM” (104,5), а також Інтернет-портали: лідер українського ринку — avto.ria.ua, dom.ria.ua і rabota.ria.ua та, звісно, регіональний новинний сайт 20minut.ua.
Таке зростання Тернопільської філії, як завжди наголошує керівництво Корпорації, стало можливим лише завдяки лояльному ставленню до клієнтів. Про особливості нинішньої роботи Медіа Корпорації RIA та плани на близьке й далеке майбутнє розповідає регіональний видавець у Тернополі Юрій Штопко.
Вигадуємо для наших клієнтів свіжі ідеї
— Які зміни ви помітили у медіа-бізнесі, коли прийшли у нього вдруге, причому саме на хвилі кризи?
— Період кризи — це хороший час для експериментів. Вдалий момент для того, щоб змінювати та вдосконалювати організацію й ведення своєї справи.
Наприклад, у 2007-2008 рр.  всі спостерігали швидке зростання різноманітних бізнес-проектів. Але відбувалося це тому, що набирав обертів ринок загалом. Зараз, аби рости, доводиться докладати набагато більше зусиль, знань і досвіду. І, звісно, шукати нові шляхи.
У 2009 р. всі почали оптимізовувати і витрати, і кількість персоналу. Минулий рік став дуже показовим, зокрема для медіа-бізнесу. Звісно, ми спостерігали значне падіння обсягів проданої реклами. До того ж, усі клієнти тепер стали дуже вимогливими. І ми розуміємо чому. Адже, як ніколи, люди хочуть бути впевненими, що їхня реклама дійсно працюватиме. Якщо раніше вони відстежували, звідки люди дізналися про них і їхню продукцію чи послуги, аналізуючи дзвінки до свого офісу чи число відвідувачів, то зараз рекламодавці відстежують кожну покупку. Отже, прийшов покупець — реклама діє, немає покупки — реклама, на їхню думку, не виконує своєї функції.
З іншого боку, наше завдання як засобів масової інформації — донести дані про фірму до наших читачів.  Тобто сама газета не продає, а лише інформує про послуги чи товари, акції й таке інше.
Тож саме у 2009-му на медіа-ринку стався перехід до якіснішої роботи, повнішого сервісу наших медіа-консультантів. Адже тепер, аби реклама ефективно працювала, як ніколи потрібні нові ідеї та проекти. Причому саме завдяки великому потенціалу людей, які у нас працюють, народжуються все нові та нові вдалі ідеї!
Пропозиції — на будь-який смак і гаманець
— Які проекти нині найуспішніші?
— Ефективно спрацьовує все. У портфелі, який ми пропонуємо клієнтам, — чотири газети різного спрямування. Йдеться про щоденну газету “20 хвилин”, тижневик “RIA плюс” із найбільшим у регіоні блоком реклами та безкоштовних оголошень, “Телесенсацію” із найповнішою програмою телебачення та безкоштовну газету “RIA райони”. Ефективною є співпраця і з двома радіостанціями та трьома національними порталами.
До речі, новинний регіональний сайт 20minut.ua теж уже добре відомий тернополянам, завдяки оперативності своєї роботи та постійним поповненням інформацією про найсвіжіші події Тернопілля.
Найближчим часом Медіа Корпорація RIA планує розвивати ще й Інтернет-проект “Моє місто”. Це — гіперлокальні сайти, де всю інформацію розміщуватимуть самі користувачі. Стартує проект з Одеси й Вінниці. На цих порталах будуть матеріали громадської журналістики, форуми, обговорення подій у всіх сферах життя міста — від бізнесу до соціальної сфери. Нашими партнерами та консультантами є поляки, які вже мають успішний досвід впровадження подібних проектів.
Крім того, ми пропонуємо тернополянам розміщення реклами на телеканалі “Інтер” та зовнішню рекламу на біг-бордах по місту, а також послуги з кур’єрської доставки.
Економити на рекламі не варто ніколи
— Втім, тернополяни зі всіх продуктів Корпорації все ж найбільше знають газету “RIA плюс”. Як переконуєте рекламодавців в ефективності реклами саме в цьому тижневику?
— Спрацьовує довіра до видання. Ті рекламодавці, які роками переконувалися в ефективності реклами в наших виданнях, залишаються із нами й тепер. Є довіра до газети — буде довіра до реклами. До речі, читач запам’ятовує друковану рекламу в 7 разів краще, ніж у інших медіа.
Так, до липня-серпня 2009 р. бувало, що через оптимізацію витрат рекламодавці  зменшували рекламну площу своїх блоків. Меншало іміджевої реклами, однак інформаційна “тримала планку”. Дехто з кольорових сторінок переходив на чорно-білі. Інші — “переселялися” у розділ класіфайду, тобто оголошень. Однак при цьому всі добре розуміють, що без реклами — неможливо. Інакше бізнес може зупинитися! Зрештою, на наших платформах кожен рекламодавець може обрати оптимальну для себе пропозицію — від безкоштовних оголошень до пропозицій на десятки тисяч гривень.
І вже зараз рекламодавці повертаються на свої попередні позиції.
— Тобто “списувати” ринок реклами ранувато...
— Навіть не сумніваюся у цьому. До речі, після останнього дослідження TNS Ukraine — мережевої маркетингової агенції, що спеціалізується на маркетингових дослідженнях, ми у 2009 р. побачили, що наші видання, попри кризу, нарощують свою аудиторію. Наприклад, дані досліджень засвідчили, що читацька аудиторія “RIA плюс” зросла аж на 23 тисячі. Зараз кожен номер тижневика читає 76021 людина.
Дослідження проводили не тільки по пресі, а заміряли аудиторію радіостанцій та телеканалів місцевих і національних. До речі, тепер весь світ працює, опираючись на подібні дослідження читацької аудиторії. Причому рекламодавців цікавлять не стільки тиражі чи навіть вартість рекламної площі. Особливий інтерес — саме до кількості людей, яка побачить їхню рекламу.
Люди продовжують читати газети
— Як проводили такі дослідження?
— У Тернополі в 400 респондентів запитали, які видання і коли востаннє вони читали. Йшлося як про місцеві, так і про національні. І саме наші видання вже не вперше виявилися у лідерах. При цьому зазначу, що кожен номер кожної нашої газети читає не одна людина. Приміром, якщо раніше кожен номер тижневика читали до 10 людей, то тепер — до 12. Можливо, однією з причин є те, що газети подорожчали, через що люди можуть менше їх купувати, але, що важливо, — читають все одно не менше! Просто тепер один і той же примірник більше передають із рук в руки. Отже, аудиторія не тільки не зменшується, а й зростає.
“Скажу — ще є куди розвиватися...”
— Яким бачите нинішнього рекламодавця видань Корпорації?
— Це людина, яка вміє рахувати свої гроші, знає, де реклама найефективніша і розміщує її саме там. Яка довіряє нашим виданням і порадам наших медіа-консультантів. Вони мають відповідний фаховий рівень, аби оцінити потреби кожного рекламодавця і запропонувати саме ту аудиторію, яка йому найбільше потрібна. Для цього корпорація приділяє велику увагу навчанню персоналу — як власними силами, так і силами фахівців загальноукраїнського та європейського рівня.
— А за якими продуктами майбутнє? Є якісь пріоритетні напрямки у подальшому розвитку?
— Нині пріоритетними є всі напрямки. Кожне з видань має свого читача та свою аудиторію.
Звісно, шириться багато чуток, що, мовляв, друковані видання поступово занепадають, що майбутнє — за телебаченням чи Інтернетом... Але варто розуміти, що це — різні аудиторії. Той, хто “пірнає” в Інтернет, зазвичай не читає друкованих видань і навпаки.
— Як загалом оцінюєте сучасний медіа-ринок Тернопілля?
— Ще є куди розвиватися. Ринок дуже великий і перспективний. І наше головне завдання — виявити потреби рекламодавців, а також виробляти свого роду культуру споживання реклами. І тут дуже багато залежить від продавця. Цим і відрізняються наші фахівці — ми намагаємося завжди відпрацьовувати отримані від клієнта кошти. Адже людина, яка залишилася задоволеною співпрацею з нами, може стати нашим постійним клієнтом.

“Ми не обманюємо читача...”
— Яка, до речі, специфіка реклами в Інтернеті?
— Інтернет можна назвати вдалим каналом дистрибуції інформації. Але не ЗМІ. ЗМІ, насправді, й далі залишаються друковані газети та телебачення. Газети житимуть і розвиватимуться. Принаймні нелегкий минулий рік це вже засвідчив.
Ми вкотре переконалися, що читачі довіряють нашим виданням. Це, насамперед, завдяки об’єктивності та незаангажованості наших авторів. Тож нашим газетам довіряють, у них запитують поради та шукають підтримки. Про це свідчать численні звернення тернополян та жителів області до наших журналістів. Можу пригадати немало прикладів, коли редакції вдалося справді допомогти людям, котрі потрапили у скруту. Надалі ми будемо намагатися ставати ще ближчими до наших читачів. Скоро відновимо роботу виїзної редакції на вулицях міста. На цей експеримент дуже добре відгукнулися тернополяни минулого року. Постійно працює “гаряча лінія” редакції за телефоном 43-00-50, до того ж наші журналісти спілкуються з відвідувачами сайту 20minut.ua та відповідають на їхні електронні звернення. Причому інформація на наших шпальтах, як пересвідчилися тернополяни і не тільки, завжди — об’єктивна та збалансована. Окрім проблемних матеріалів, ми пишемо й про той позитив, який завжди варто шукати у світі, що нас оточує.
Також на рівень довіри людей впливає й те, що реклама у наших виданнях — чітко відмежована від власне інформаційних матеріалів. Ми поважаємо нашого читача, тож не обманюємо його, подаючи рекламні тексти під виглядом журналістських, як це буває в інших виданнях.

Біографія
Юрій Штопко народився у 1982 р. у Тернополі. Має вищу економічну освіту (спеціальність — “магістр банківської справи”).
У медіа-бізнесі — з 2001 р. Працював впродовж п’яти років менеджером із реклами у ЗАТ “Українська хвиля” на радіостанції “УХрадіо”.
Із 2005-го до 2009 р. керував дисконтною програмою “Цінна картка” у ТОВ “Ровекс”.
Із січня 2009 р працює у Медіа Корпорації RIA. Спершу виконував обов’язки виконавчого директора. Із березня 2009-го — регіональний видавець.
 

Інші статті по темі:
Читають зараз: 1
(5)
Коментарі
img
img
Anonimus 26.01.2010 18:37
з України
Люди, та вже відівчіться від тих тупих радянських фоток типу: крутий дірєктор....
img
Anonimus 26.01.2010 19:46
з України
а шо, не крутий? Економіст! Один номер читає 12 чоловік...А чого не 40? Тоді ого яку аудиторію намалювати можна
img
Anonimus 26.01.2010 21:40
з України
100% А як треба, хочу свою тоже на свій сайт поставити?
img
іран 26.01.2010 22:58
з України
а що з фоткою? от колектив журналістів можна побачити, навіть на фото про алкоголь та водіння. а директора перший раз бачу. чи, може, на день народження газети було саму газету для тебе сфоткати? хочу привітати з успіхом. газети цілком нормальні. сайт у популярності поза конкуренцією у своєму сегменті
img
Anonimus 06.05.2010 19:13
з України
а по моєму клоун

Найчастіше коментують

Ось такі маршртуки їздять нашим містом.
...

Анонім Ми то тішимося. Але нехай тоді вартість проїзду в них буде 1 грн. Шоферу - пару тисяч на зарплату і ще трохи - на заправку. А Мединський з Надалом нехай сидять без доходу. Тоді ми претензій не матимемо.

Директора, який ставив дітей на коліна, звільнили
...

Анонім не посадили, триває слідство

Фото дня: Як зараз виглядає центральний автовокзал Тернополя
...

Микола Унгурян ще не встигли закінчити реконструкцію як вже втулили 2 МАФи, а поки відкриють то ще пару вліплять.

Як поживають каштани Бріотті
...

Анонім Писали вже якісь відмазки про грунт не той і вітру забагато.Ті каштани могли і не піднятися після зими,а так "невідомі вандали" знищили й питання відповідальності недолугих "садівників" автоматом знімається...

Найчастіше читають

Відомі та успішні тернополянки стали обличчями фешн-календаря
вчора 17:00
5
Fashion calendar-2016 "Невідома грань відомих жінок" презентувало нещодавно модельне агенство Empire of Models у Тернополі. Обличчями календаря стали відомі тернополянки, які досягли успіху у бізнесі, творчості, спорті.
Фото дня: Як зараз виглядає центральний автовокзал Тернополя
2 дні тому
6
На автовокзалі продовжується ремонт. Однак вже можна глянути, як виглядає територія навколо самого приміщення.
Ось такі маршртуки їздять нашим містом.
2 дні тому
44
Красива маршрутка нашого міста
Тернопільські жінки "рвуться" служити
вчора 14:00
5
Чи буде сьома хвиля мобілізації залежить від того, наскільки контрактники виконають план. У військовому комісаріаті заохочують високими зарплатами та перспективами.
Чоловік вирішив перевірити у правоохоронців чи потрапив його син в ДТП
вчора 13:00
На гачок шахраїв потрапив 59-річний житель Кременецького району. Як завжди вони використовували звичну схему «ваш син у біді – готуйте гроші».
По темі

Від Читачів

Дивитись всі >

БЛОГИ

Всі блоги >

Відеогалерея

RIA

Що робите, аби не захворіти на грип?
  • - здорово харчуюсь і веду здоровий спосіб життя
  • - п'ю вітаміни
  • - не ходжу в місця масових скупчень людей
  • - мию руки з милом
  • - виконую все вищевказанне
  • - маю власні секрети як вберегтись
  • - та ніяк не вбережешся - тому і не переймаюсь
  • - пізно берегтись - я вже хворію
Голосувати
Що робите, аби не захворіти на грип?
- здорово харчуюсь і веду здоровий спосіб життя
5.26%
 
- п'ю вітаміни
3.76%
 
- не ходжу в місця масових скупчень людей
17.29%
 
- мию руки з милом
11.28%
 
- виконую все вищевказанне
27.07%
 
- маю власні секрети як вберегтись
1.50%
 
- та ніяк не вбережешся - тому і не переймаюсь
28.57%
 
- пізно берегтись - я вже хворію
5.26%
 
Всього голосів: 133

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

Розсилка новин

Аналітика і публіцистика

Будова на Галицькій: де тонко, там і крутять...

Будова на Галицькій: де тонко, там і крутять...
Здавши на будівництво квартир близько 100% внесків ще до 2008 року, тернополяни досі без помешкань – будова не завершена. Спочатку людей «кинув» забудовник,...

На Тернопільщині перегородили Збруч: люди скаржаться, а влада не чує

На Тернопільщині перегородили Збруч: люди скаржаться, а влада не чує
Розширення ГЕС на Збручі біля Скали-Подільської призвело до скарг місцевих жителів. Підприємець переконує, що він не будував нову дамбу, а відновив стару....

Сервітути – нова сумнівна схема

Сервітути – нова сумнівна схема
Кому землі? Вільні земельні ділянки в місті, згідно з вимогами земельного кодексу, потрібно продавати на аукціоні або ж продавати право оренди на них....

За пологи в Тернополі лікарі як дерли, так і деруть

За пологи в Тернополі лікарі як дерли, так і деруть
Питання “подяки” лікарям за пологи – одне з “вічних” для тернополян. Тему оплати за допомогу у народженні дитини ми неодноразово порушували на шпальтах...

Інфографіка

Євро рвонув догори та сягнув позначки 29 гривень - курс НБУ на 5 лютого(інфографіка)

Євро рвонув догори та сягнув позначки 29 гривень - курс НБУ на 5 лютого(інфографіка)
Національний банк України установив офіційні курси валют на п'ятницю, 5 лютого.

Злочинність в Тернополі зашкалює

Злочинність в Тернополі зашкалює
Небезпека. Її, судячи з даних тернопільських полісменів, в Тернополі багато. У місті, у 2015 році зареєстровано на 30% більше злочинів, аніж у 2014-му....

Ми у соц. мережах