Ваше місто Вінниця?

    Газеті "RIA плюс" 11 років

    5
    9711 переглядів
    Газеті "RIA плюс" 11 років

    Навіть у кризу читацька аудиторія видань Медіа Корпорації RIA зростає. Кожен номер “RIA плюс” читає більше 76 тис. людей! Такими є останні дані дослідження мережевої агенції TNS Ukraine.

    28 січня цього року виповнюється 11 років з часу появи на медіа-ринку Тернополя видань Медіа Корпорації RIA.
    Нині вже й не всі тернополяни пам’ятають, що у 1999 р. це була невеличка газета із 16-ти сторінок.
    Перші номери робили на квартирі
    У 1998 р. засновники Медіа Корпорації RIA вирішили розвивати бізнес і в інших містах.
    — Після візиту в Тернопіль обрали саме це місто, — розповідає колишній регіональний видавець і один із засновників Медіа Корпорації RIA Павло Ревуцький. — Перші два номери робили в квартирі на 15 Квітня, 23.
    Перший номер “RIA” вийшов на 16-ти сторінках у двох кольорах — червоному та чорному. Складався він тільки із безкоштовних оголошень та телепрограми.
    — Аби набрати достатню кількість оголошень для перших двох номерів, ми використовували всі можливі джерела — телебачення, інші газети, навіть оголошення зі стовпів, — пригадує пан Ревуцький. — Але вже третій номер вийшов із повністю самостійними оголошеннями. У цьому нам дуже допомогло те, що ми запровадили нову послугу — подачу оголошень через пейджер.
    Далі почався поступовий ріст видання. Вже протягом року воно мало 6 тисяч тиражу, у ньому з’явилася інформаційна частина, а також газета першою в області перейшла на повний колір.
    — Найбільшим досягненням було формування професійної команди, що працювала над газетою, її створенням та просуванням на ринку, — наголошує Павло Ревуцький. — Адже на той час вже було чимало газет у Тернополі. Тож крім розвитку була ще й конкурентна боротьба. Зараз, користуючись нагодою, хотів би подякувати всім, хто у далекому 1999 р. розпочинав зі мною цей бізнес у Тернополі.
    Насьогодні тернополянам і жителям краю добре відомі чотири друковані видання: “RIA плюс”, “20 хвилин”, “Телесенсація” та “RIA райони”, дві радіостанції — “Люкс FM” (101,5) та “Ретро FM” (104,5), а також Інтернет-портали: лідер українського ринку — avto.ria.ua, dom.ria.ua і rabota.ria.ua та, звісно, регіональний новинний сайт 20minut.ua.
    Таке зростання Тернопільської філії, як завжди наголошує керівництво Корпорації, стало можливим лише завдяки лояльному ставленню до клієнтів. Про особливості нинішньої роботи Медіа Корпорації RIA та плани на близьке й далеке майбутнє розповідає регіональний видавець у Тернополі Юрій Штопко.
    Вигадуємо для наших клієнтів свіжі ідеї
    — Які зміни ви помітили у медіа-бізнесі, коли прийшли у нього вдруге, причому саме на хвилі кризи?
    — Період кризи — це хороший час для експериментів. Вдалий момент для того, щоб змінювати та вдосконалювати організацію й ведення своєї справи.
    Наприклад, у 2007-2008 рр.  всі спостерігали швидке зростання різноманітних бізнес-проектів. Але відбувалося це тому, що набирав обертів ринок загалом. Зараз, аби рости, доводиться докладати набагато більше зусиль, знань і досвіду. І, звісно, шукати нові шляхи.
    У 2009 р. всі почали оптимізовувати і витрати, і кількість персоналу. Минулий рік став дуже показовим, зокрема для медіа-бізнесу. Звісно, ми спостерігали значне падіння обсягів проданої реклами. До того ж, усі клієнти тепер стали дуже вимогливими. І ми розуміємо чому. Адже, як ніколи, люди хочуть бути впевненими, що їхня реклама дійсно працюватиме. Якщо раніше вони відстежували, звідки люди дізналися про них і їхню продукцію чи послуги, аналізуючи дзвінки до свого офісу чи число відвідувачів, то зараз рекламодавці відстежують кожну покупку. Отже, прийшов покупець — реклама діє, немає покупки — реклама, на їхню думку, не виконує своєї функції.
    З іншого боку, наше завдання як засобів масової інформації — донести дані про фірму до наших читачів.  Тобто сама газета не продає, а лише інформує про послуги чи товари, акції й таке інше.
    Тож саме у 2009-му на медіа-ринку стався перехід до якіснішої роботи, повнішого сервісу наших медіа-консультантів. Адже тепер, аби реклама ефективно працювала, як ніколи потрібні нові ідеї та проекти. Причому саме завдяки великому потенціалу людей, які у нас працюють, народжуються все нові та нові вдалі ідеї!
    Пропозиції — на будь-який смак і гаманець
    — Які проекти нині найуспішніші?
    — Ефективно спрацьовує все. У портфелі, який ми пропонуємо клієнтам, — чотири газети різного спрямування. Йдеться про щоденну газету “20 хвилин”, тижневик “RIA плюс” із найбільшим у регіоні блоком реклами та безкоштовних оголошень, “Телесенсацію” із найповнішою програмою телебачення та безкоштовну газету “RIA райони”. Ефективною є співпраця і з двома радіостанціями та трьома національними порталами.
    До речі, новинний регіональний сайт 20minut.ua теж уже добре відомий тернополянам, завдяки оперативності своєї роботи та постійним поповненням інформацією про найсвіжіші події Тернопілля.
    Найближчим часом Медіа Корпорація RIA планує розвивати ще й Інтернет-проект “Моє місто”. Це — гіперлокальні сайти, де всю інформацію розміщуватимуть самі користувачі. Стартує проект з Одеси й Вінниці. На цих порталах будуть матеріали громадської журналістики, форуми, обговорення подій у всіх сферах життя міста — від бізнесу до соціальної сфери. Нашими партнерами та консультантами є поляки, які вже мають успішний досвід впровадження подібних проектів.
    Крім того, ми пропонуємо тернополянам розміщення реклами на телеканалі “Інтер” та зовнішню рекламу на біг-бордах по місту, а також послуги з кур’єрської доставки.
    Економити на рекламі не варто ніколи
    — Втім, тернополяни зі всіх продуктів Корпорації все ж найбільше знають газету “RIA плюс”. Як переконуєте рекламодавців в ефективності реклами саме в цьому тижневику?
    — Спрацьовує довіра до видання. Ті рекламодавці, які роками переконувалися в ефективності реклами в наших виданнях, залишаються із нами й тепер. Є довіра до газети — буде довіра до реклами. До речі, читач запам’ятовує друковану рекламу в 7 разів краще, ніж у інших медіа.
    Так, до липня-серпня 2009 р. бувало, що через оптимізацію витрат рекламодавці  зменшували рекламну площу своїх блоків. Меншало іміджевої реклами, однак інформаційна “тримала планку”. Дехто з кольорових сторінок переходив на чорно-білі. Інші — “переселялися” у розділ класіфайду, тобто оголошень. Однак при цьому всі добре розуміють, що без реклами — неможливо. Інакше бізнес може зупинитися! Зрештою, на наших платформах кожен рекламодавець може обрати оптимальну для себе пропозицію — від безкоштовних оголошень до пропозицій на десятки тисяч гривень.
    І вже зараз рекламодавці повертаються на свої попередні позиції.
    — Тобто “списувати” ринок реклами ранувато...
    — Навіть не сумніваюся у цьому. До речі, після останнього дослідження TNS Ukraine — мережевої маркетингової агенції, що спеціалізується на маркетингових дослідженнях, ми у 2009 р. побачили, що наші видання, попри кризу, нарощують свою аудиторію. Наприклад, дані досліджень засвідчили, що читацька аудиторія “RIA плюс” зросла аж на 23 тисячі. Зараз кожен номер тижневика читає 76021 людина.
    Дослідження проводили не тільки по пресі, а заміряли аудиторію радіостанцій та телеканалів місцевих і національних. До речі, тепер весь світ працює, опираючись на подібні дослідження читацької аудиторії. Причому рекламодавців цікавлять не стільки тиражі чи навіть вартість рекламної площі. Особливий інтерес — саме до кількості людей, яка побачить їхню рекламу.
    Люди продовжують читати газети
    — Як проводили такі дослідження?
    — У Тернополі в 400 респондентів запитали, які видання і коли востаннє вони читали. Йшлося як про місцеві, так і про національні. І саме наші видання вже не вперше виявилися у лідерах. При цьому зазначу, що кожен номер кожної нашої газети читає не одна людина. Приміром, якщо раніше кожен номер тижневика читали до 10 людей, то тепер — до 12. Можливо, однією з причин є те, що газети подорожчали, через що люди можуть менше їх купувати, але, що важливо, — читають все одно не менше! Просто тепер один і той же примірник більше передають із рук в руки. Отже, аудиторія не тільки не зменшується, а й зростає.
    “Скажу — ще є куди розвиватися...”
    — Яким бачите нинішнього рекламодавця видань Корпорації?
    — Це людина, яка вміє рахувати свої гроші, знає, де реклама найефективніша і розміщує її саме там. Яка довіряє нашим виданням і порадам наших медіа-консультантів. Вони мають відповідний фаховий рівень, аби оцінити потреби кожного рекламодавця і запропонувати саме ту аудиторію, яка йому найбільше потрібна. Для цього корпорація приділяє велику увагу навчанню персоналу — як власними силами, так і силами фахівців загальноукраїнського та європейського рівня.
    — А за якими продуктами майбутнє? Є якісь пріоритетні напрямки у подальшому розвитку?
    — Нині пріоритетними є всі напрямки. Кожне з видань має свого читача та свою аудиторію.
    Звісно, шириться багато чуток, що, мовляв, друковані видання поступово занепадають, що майбутнє — за телебаченням чи Інтернетом... Але варто розуміти, що це — різні аудиторії. Той, хто “пірнає” в Інтернет, зазвичай не читає друкованих видань і навпаки.
    — Як загалом оцінюєте сучасний медіа-ринок Тернопілля?
    — Ще є куди розвиватися. Ринок дуже великий і перспективний. І наше головне завдання — виявити потреби рекламодавців, а також виробляти свого роду культуру споживання реклами. І тут дуже багато залежить від продавця. Цим і відрізняються наші фахівці — ми намагаємося завжди відпрацьовувати отримані від клієнта кошти. Адже людина, яка залишилася задоволеною співпрацею з нами, може стати нашим постійним клієнтом.

    “Ми не обманюємо читача...”
    — Яка, до речі, специфіка реклами в Інтернеті?
    — Інтернет можна назвати вдалим каналом дистрибуції інформації. Але не ЗМІ. ЗМІ, насправді, й далі залишаються друковані газети та телебачення. Газети житимуть і розвиватимуться. Принаймні нелегкий минулий рік це вже засвідчив.
    Ми вкотре переконалися, що читачі довіряють нашим виданням. Це, насамперед, завдяки об’єктивності та незаангажованості наших авторів. Тож нашим газетам довіряють, у них запитують поради та шукають підтримки. Про це свідчать численні звернення тернополян та жителів області до наших журналістів. Можу пригадати немало прикладів, коли редакції вдалося справді допомогти людям, котрі потрапили у скруту. Надалі ми будемо намагатися ставати ще ближчими до наших читачів. Скоро відновимо роботу виїзної редакції на вулицях міста. На цей експеримент дуже добре відгукнулися тернополяни минулого року. Постійно працює “гаряча лінія” редакції за телефоном 43-00-50, до того ж наші журналісти спілкуються з відвідувачами сайту 20minut.ua та відповідають на їхні електронні звернення. Причому інформація на наших шпальтах, як пересвідчилися тернополяни і не тільки, завжди — об’єктивна та збалансована. Окрім проблемних матеріалів, ми пишемо й про той позитив, який завжди варто шукати у світі, що нас оточує.
    Також на рівень довіри людей впливає й те, що реклама у наших виданнях — чітко відмежована від власне інформаційних матеріалів. Ми поважаємо нашого читача, тож не обманюємо його, подаючи рекламні тексти під виглядом журналістських, як це буває в інших виданнях.

    Біографія
    Юрій Штопко народився у 1982 р. у Тернополі. Має вищу економічну освіту (спеціальність — “магістр банківської справи”).
    У медіа-бізнесі — з 2001 р. Працював впродовж п’яти років менеджером із реклами у ЗАТ “Українська хвиля” на радіостанції “УХрадіо”.
    Із 2005-го до 2009 р. керував дисконтною програмою “Цінна картка” у ТОВ “Ровекс”.
    Із січня 2009 р працює у Медіа Корпорації RIA. Спершу виконував обов’язки виконавчого директора. Із березня 2009-го — регіональний видавець.
     

    Читають зараз: 1
    (5)
    Коментарі
    Anonimus
    Люди, та вже відівчіться від тих тупих радянських фоток типу: крутий дірєктор....
    іран
    а що з фоткою? от колектив журналістів можна побачити, навіть на фото про алкоголь та водіння. а директора перший раз бачу. чи, може, на день народження газети було саму газету для тебе сфоткати? хочу привітати з успіхом. газети цілком нормальні. сайт у популярності поза конкуренцією у своєму сегменті
    Anonimus
    а по моєму клоун
    Anonimus
    100% А як треба, хочу свою тоже на свій сайт поставити?
    Anonimus
    а шо, не крутий? Економіст! Один номер читає 12 чоловік...А чого не 40? Тоді ого яку аудиторію намалювати можна

    Читайте також

    The Guardian: Снаряд влучив у літак Malaysia Airlines над Україною і вбив 298 людей
    18 липня 2014
    1
    Проросійських повстанців підозрюють у падінні лайнера. Президент України засуджує "терористичний акт". Світові лідери реагують шоком та відразою. Передають Шон Волкер з Києва, Гарріет Салем з Грабово та Алек Лун з Москви.
    Україні доводиться протистояти "дурним" порадам Заходу – Wall Street Journal
    10 липня 2014
    Україна поступово повертає собі контроль на Донбасі, частину якого захопили проросійські терористи. І це хороша новина на фоні розгортання конфліктів по всьому світу.
    В московському туалеті розмістили фото зірок, що підтримували Україну
    08 липня 2014
    9
    У Москві, в туалеті Київського вокзалу, створили "алею зірок", розмістишви на підлозі світлини російських зірок, які підтримували Україну та виступили проти політики Путіна.

    Найчастіше коментують

    Кого покличуть служити? Поставте питання (БУДЕ ПРЯМА ТРАНСЛЯЦІЯ)
    2 дні тому
    16
    22 липня Верховна Рада підтримала Указ Президента про часткову мобілізацію. “За” проголосували 232 народних депутати.
    Моя хата скраю, я нічого не знаю!
    2 дні тому
    10
    Багато новин пов’язаних з військовими діями на сході нашої країни висвітлює дана газета, З однієї сторони це добре (потрібно завжди бути в курсі останніх подій), а ось з другої я просто дивуюсь невже наші тернополяни не розуміють, шо відбувається. Деколи після їхніх коментарів просто хочеться довго матюкатись, і зразу, згадується прислів’я моя хата скраю, я нічого не знаю!!! І до речі саме такими нас малює пресса рф.
    В парку Загребелля – стихійне сміттєзвалище: РЕАКЦІЯ ВЛАДИ!
    3 дні тому
    5
    Близько місяця тому було опубліковано статтю «В парку Загребелля – стихійне сміттєзвалище» - http://te.20minut.ua/Vid-Chytachiv/v-parku-zagrebellya--stihiyne-smittezvalische-10404568.html, суть якої полягала у виявленні стихійного сміттєзвалища, яке зробили невідомі «особи», викинувши своє будівельне сміття при вході до парку Загребелля зі сторони вулиці Бережанська (навпроти зупинки «магазин Карпати») та зверненні до місцевої влади, інших підприємств, установ, організацій, в тому числі, які здійснюють нагляд та контроль в природоохоронній сфері з метою ліквідації даного стихійного сміттєзвалища.
    Фото дня: Пам'ятник Горбачевському обсіли абітурієнти з батьками
    вчора 13:01
    3
    Вступні іспити для випускників коледжу тривають в Тернопільському національному медуніверситеті 28 липня.
    Як правильно займатися спортом після 50?
    3 дні тому
    3
    Заняття спортом корисні в будь-якому віці. Адже в здоровому тілі – здоровий дух. Людмила Сребранець почала займатися спортом у 73 роки. Раніше, каже вона, на себе постійно не вистачало часу.
    Купувала сирок із зеленню, а отримала із пліснявою
    3 дні тому
    3
    У супермаркеті "Барвінок", що на вул. Лучаківського, 26 липня, тернополянка придбала зіпсований плавлений сирок. Тернополяни не вперше скаржаться на мережу цих супермаркетів.
    Тернополян вербували воювати на боці терористів
    2 дні тому
    3
    Вербувальники пропонували жителям Тернопілля оплату 1500 доларів США на місяць за участь у незаконних збройних формуваннях, а також винагороду за кожного вбитого українського військового, знищену техніку та блокпости.
    За час АТО в Україні загинуло щонаймеше 1129 мирних жителів - ООН
    вчора 12:02
    2
    Від початку проведення АТО (середина квітня) по 26 липня в Україні загинули мінімум 1129 мирних жителів, ще 3442 людини отримали поранення.
    Чи правді невинна завідуюча в днз?
    вчора 13:11
    2
    Нещодавно була написана стаття про завідуючу в днз №9 та про її невиновність, проте це зовсім не так.
    Українські ЗМІ не меше пропагандистські аніж російські
    вчора 09:31
    1
    Неправда щодо ситуація в Україні, якою годують населення росії, страшна. Люди переконані, що в нашій державі бігають бандерівці і карателі, які гвалтують, розстрілюють, знущаються і гноблять... Та наші ЗМІ також грішать неправдою і це також біда.

    Найчастіше читають

    Кого покличуть служити? Поставте питання (БУДЕ ПРЯМА ТРАНСЛЯЦІЯ)
    2 дні тому
    16
    22 липня Верховна Рада підтримала Указ Президента про часткову мобілізацію. “За” проголосували 232 народних депутати.
    Люди не вірять, що Володя загинув, а Андрія хоронила майбутня дружина
    вчора 15:50
    Тіло вбитого в зоні АТО тернополянина Володимира Гарматія досі не знайшли. Тому у рідному селі не втрачають надію побачити його живим. А Андрія Чабана, який загинув двома днями раніше, в останню путь проводжали друзі, батьки і наречена, з якою планував одружитись у вересні
    Моя хата скраю, я нічого не знаю!
    2 дні тому
    10
    Багато новин пов’язаних з військовими діями на сході нашої країни висвітлює дана газета, З однієї сторони це добре (потрібно завжди бути в курсі останніх подій), а ось з другої я просто дивуюсь невже наші тернополяни не розуміють, шо відбувається. Деколи після їхніх коментарів просто хочеться довго матюкатись, і зразу, згадується прислів’я моя хата скраю, я нічого не знаю!!! І до речі саме такими нас малює пресса рф.
    На сході під час АТО загинув житель Тернопільщини
    2 дні тому
    1
    У зоні проведення Антитерористичної операції на сході України в бою з терористами загинув житель Тернопільщини Андрій Чабан.
    Маленькі дівчата шукають господаря
    2 дні тому
    Дві дівчинки, яким місяць, шукають господарів. Вони грайливі, чистенькі, їдять самостійно, люблять дуже гратися, в туалет ходять на тряпочку....одна з них любить дивитися телевізор))
    Тернополян вербували воювати на боці терористів
    2 дні тому
    3
    Вербувальники пропонували жителям Тернопілля оплату 1500 доларів США на місяць за участь у незаконних збройних формуваннях, а також винагороду за кожного вбитого українського військового, знищену техніку та блокпости.
    У аварії в Тернополі – двоє травмованих жінок
    вчора 10:13
    Двоє людей травмувалися у аварії в Тернополі 27 липня. Ця ДТП трапилася близько 2.00 на перехресті вулиць Богдана Хмельницького-Руська.
    "Людина нібито не літає... А крила має"
    3 дні тому
    1
    Вчора, 25 червня, в Арт-кафе "БункерМуз" відбувся показ нової колекції під назвою "Вільні люди" молодого тернопільського дизайнера Катерини Тимочко.
    У банці з кукурудзою - дротик
    2 дні тому
    Купила консервовану кукурудзу у Сільпо на Дружбі. Відкрила, щоб приготувати салат і разом з кукурудзою з банки висипалось сміття і дротик.
    Як школяр із Тернопільщини набрав максимальну кількість балів на ЗНО
    2 дні тому
    Аж 599,5 балів з трьох предметів набрав випускник Чортківської школи Віктор Міщанчук. Цьому він завдячує вчителям, які дали йому солідну базу знань. До оцінювання з української мови та хімії хлопець готувався протягом року, а до біології – чотири.
    Найчастіше коментують
    Дивитись всі >
    Найчастіше читають
    Дивитись всі >

    Від Читачів

    Дивитись всі >

    БЛОГИ

    Всі блоги >

    RIA

    Як вплине катастрофа Боїнга-777 на ситуацію на Сході України?
    • - це стане початком Третьої Світової війни
    • - світова спільнота втрутиться і ми швидко подолаємо тероризм
    • - все обмежиться черговими санкціями і на тому усе
    • - Росія зазнає сильного економічного тиску і перестане підтримувати терористів
    • - ніяк, поки вони розслідують катастрофу - ми завершимо АТО
    • - ніяк, світ обмежиться гучними заявами
    • - важко відповісти
    Голосувати
    Як вплине катастрофа Боїнга-777 на ситуацію на Сході України?
    - це стане початком Третьої Світової війни
    6.79%
     
    - світова спільнота втрутиться і ми швидко подолаємо тероризм
    8.57%
     
    - все обмежиться черговими санкціями і на тому усе
    19.20%
     
    - Росія зазнає сильного економічного тиску і перестане підтримувати терористів
    4.58%
     
    - ніяк, поки вони розслідують катастрофу - ми завершимо АТО
    8.57%
     
    - ніяк, світ обмежиться гучними заявами
    45.05%
     
    - важко відповісти
    7.24%
     
    Всього голосів: 677

    Погода

    вологість:

    тиск:

    вітер:

    Розсилка новин

    Аналітика і публіцистика

    За що і скільки грошей беруть у тернопільських дитячих садках?

    За що і скільки грошей беруть у тернопільських дитячих садках?
    Хоча держава й гарантує право дитини на здобуття безкоштовної дошкільної освіти, садочки нині для багатьох є дорогим задоволенням.

    На Тернопіллі газу вистачить навіть на експорт

    На Тернопіллі газу вистачить навіть на експорт
    Близько трьох трильйонів кубічних метрів сланцевого газу може бути у родовищі Олеська площа, що на Галичині. Таких обсягів вистачить на десятки років не...

    Зарплати й витрати - живемо на межі

    Зарплати й витрати - живемо на межі
    Мінімальна зарплата, як і прожитковий мінімум, щороку зростають. За останніх вісім років вони збільшились втричі.

    Тарифи на комунальні послуги зросли на 10-56%, найбільше подорожчав газ

    Тарифи на комунальні послуги зросли на 10-56%, найбільше подорожчав газ
    Анонсоване владою зростання вартості комунальних послуг таки відбулося. Уже помітно зросли тарифи на газ, електроенергію, опалення та воду.

    Інфографіка

    На Тернопіллі газу вистачить навіть на експорт

    На Тернопіллі газу вистачить навіть на експорт
    Близько трьох трильйонів кубічних метрів сланцевого газу може бути у родовищі Олеська площа, що на Галичині. Таких обсягів вистачить на десятки років не...

    Де у Тернополі можна плавати автомобілем

    Де у Тернополі можна плавати автомобілем
    Аномальна злива - і Тернопіль плаває у воді. Комунальники кажуть, що для повного вирішення проблеми підтоплень потрібно будувати нові водостічні колектори...

    Бої на сході України (КАРТА)

    Бої на сході України (КАРТА)
    Дивіться зону активних бойових дій на сході України.

    Зарплати й витрати - живемо на межі

    Зарплати й витрати - живемо на межі
    Мінімальна зарплата, як і прожитковий мінімум, щороку зростають. За останніх вісім років вони збільшились втричі.

    Ми у соц. мережах