«Ївропа, трясця», — тернополяни про зміни в транспорті. Людей виганяють і доводять до сліз

«Ївропа, трясця», — тернополяни про зміни в транспорті. Людей виганяють і доводять до сліз
  • Хотіли підвищити ціни — підвищили. Але не робіть з людей дурних! І  досить тупих експериментів, обурюються городяни.
  • Тернополяни нарікають на те, що нову систему запровадили, а де купити квиток – місць мало, або вони дуже далеко від зупинок. Окрім того, там доводиться чекати по півгодини, аби купити проїзні, бо їх просто немає.
  • Банківські картки термінали не зчитують, або роблять за третім-четвертим разом.Тим часом городяни говорять, що таксі у вихідні викликати було майже нереально. Бум пов’язують саме з цими нововведеннями у громадському транспорті.

Виганяють з тролейбусів і маршруток, доводять до сліз, штрафують та примушують йти пішки. Тернополяни буквально закидали редакцію скаргами на нововведення оплати за проїзд у громадському транспорті. І обурені, що всіляке було з нашими тролейбусами і маршрутками, але такого бардаку годі й пригадати.

Довели дитину до сліз

Попри всі проблеми з громадським транспортом ще й обурюються: на цьому фоні ще й оплату підняли. А покращення якості перевезення як не було, так і немає.

  • Стала свідком, як дівчинка років 12 ридма ридала на зупинці, то що ж це таке робиться! — до редакції звернулась тернополянка Валерія Грищук. — Дитина заходить в магазин 23/7 біля залізничного і питає в продавця, де їй можна проїзний купити чи будь-який квиток, аби дістатись до потрібного місця.

Відео дня

Грошей в маршрутках не беруть, її вже з кількох просто виставили на двір. Дитина не місцева, банківської картки не має. Дитина виходить з магазину і просто з відчаю починає ще дужче плакати.

  • Чую, дзвонить до мами чи тата, розповідає, що в маршрутки не пускають і ніхто нічим допомогти не може, — розповіла пані Валерія. — це було у суботу, 2 довтня, по обіді. Я підійшла до неї, намагалась заспокоїти. Кажу, давай я просто зайду в маршрутку і «пейпасом» заплачу тобі за проїзд, бо й сама не маю ні проїзних, ні картки тернополянина, адже дуже рідко користуюсь громадським транспортом. Але вона просто стояла і плакала. Це можливо витримати? От що вони наробили з тим проїздом???

А що робити приїжджим?

Леся Голояд нарікає, що банківську картку приймає з разу третього, або взагалі не приймає.

  • І нікого це не цікавить, що не в тебе проблема, а в них, що їхній термінал не приймає картку, то видає помилку — виходиш і чекаєш таксі, — розповіла пані Леся. — Це я так 3 жовтня з «Дружби» намагалась маршруткою №12 проїхати кілька зупинок до автовокзалу.

Врешті довелось таксі викликати, бо, поки намагалась скористатись так званим громадським транспортом з його новою системою оплати, мало не запізнилась.

Дивно, що тернополяни нарікають лише не незручності з системою оплати. А зміни, тобто, збільшення вартості проїзду не помітили, написала в редакцію Ljubow Oleksijko.

  • От справді, ситуація. Приїжджає хтось в наше місто, що не знає ні міста, ні наших «транспортних перипетій». Чи бабця з села до внуків. Чи навіть би я з дітьми, які мають посвідчення, що дає право на безоплатний проїзд на всій території України — і що тоді? Хто про це подумав? — обурюється жінка. — Місто мого народження. Браво керівництву. Все для людей! Це сарказм, якщо ще хтось цього не зрозумів.

А що змінилось, крім вартості, обурюється Olga Goncharenko. Ті самі «гроби», але тепер ще й дорогі.

  • Де купувати квиток, якщо продають не на всіх зупинках? — цікавиться Наталія Швайка Репак. — За логікою, якщо на зупинці немає точки продажу, то я маю право їхати безкоштовно, бо влада не забезпечила можливість купити квиток.

У вихідні - бум на таксі

Tania Svynaryk-Ivashchenko пише, що у вихідні був просто бум на таксі. «Впіймати» вільне авто за телефонами служб таксі було практично неможливо. Жінка це пов’язує саме з проблемами прийому карток та новою системою оплати в громадському транспорті.

Оксана Чмиленко каже, що через відсутність можливості придбати проїзний, її старший син пішки пішов в університет вранці 4 жовтня. А Марія Котенко оббурюється, бо її 13-річній донці довелось діставатись із Центру до «Канади» пішки. Школярка мала лишень готівку. Зайшла у 35-тку. Кондуктор всім, хто не має спеціальних квитків, наказовим тоном видала, аби покинули транспорт.

  • Дитина йшла пішки, замерзла, а ми вдома собі місця знайти не могли, де ж вона пропала, — нарікає Марія Котенко. — І це добре, що на вулиці ще світло було. А ще кілька тижнів, і темнітиме в 5 вечора. Що тоді?

І вдруге доньці пані Марії довелось йти пішки, коли намагалась сісти у маршрутку №29. Водій дозволив готівкою розрахуватись лишень одному парубку. Решті пасажирів ні.

  • Вона у мене нерішуча, тому не питала, що за вибірковість, — і знову йшла пішки, — каже пані Марія. — То навіщо взагалі нам такий транспорт у місті? Якщо все одно довдиться йти пішки?

Чоловіка Andrijka Osaulko зранку 4 жовтня не пустили в автобус. 30 хвилин він чекав, поки привезуть проїзний в кіоск на «Східному». Чоловік і раніше пробував його придбати, але в жодному із зазначених місць для купівлі проїзних їх не було.

Павло Кальчик розповів, що вранці 4 жовтня з маршрутки №8 виганяли тих, хто з готівкою.

Дякую! Ївропа, трясця!

  • Разовий проїзний, куплений в банкоматі ізі пей за 10 грн, водії не знають. Питали в мене «то що таке», — обурюється пан Павло. — Таке враження, що зміни оплати зробили, а елементарний інструктаж для водіїв маршруток не провели. До того ж, дуже дорога вартість проїзду із дуже поганим сервісом. 18 треба чекати пів години часу, і їде, набита під зав'язку.

Змінилась ціна та умови проїзду, — стало гірше та дорожче, написала Natalia Bytsa.

  • Час для пересадки 30 хвилин, а з БАМу на «Дружбу» їхати приблизно 40 хв. Яка пересадка!? — написала жінка. — Сьогодні в 16 маршрутку не пустили жінку, бо мала лише готівку. У неділю водій маршрутки розповів, як на студентку накинулись контролери за те, що заплатила готівкою. І погрожували штрафом в 450 грн. А якщо в місто приїхали гості або старші люди з села? Словом, хотіли підвищити ціни — підвищили. Але не робіть з людей дурних! І  досить тупих експериментів...

Любов Бурак розповіла, як намагалась дістатись близько 10 ранку з БАМу маршруткою №20.

  • Термінал тупо не бачить картки, зате контролери дуже навіть бачать мене і погрожують штрафом в 450 грн, — обурюється жінка. — Мені погрожують - не терміналу. Як підсумок, виходжу на вул. Чалдаєва і до центру йду пішки через «Канаду». Дякую! Щиро дякую! Я собі лиш уявляю: як будуть тішитися гості міста такому сервісу. Ївропа, трясця!

Ігор Яворівський каже, що як людина приїхала з села чи іншого міста, то не може дістатись в інший бік Тернополя. Бо квиток неможливо купити, а як можливо, то треба затратити купу часу, щоб знайти місце продажу того квиточка.

  • Толку з того транспорту, як добратися ним в потрібне місце неможливо? — обурюється пан Ігор. — Хіба таксі. Систему запровадили, а все решта не продумали. Квиточки в багатьох випадках можна придбати не на зупинках, а де інде.

Для нормальної роботи такої системи на кожній зупинці повинен бути термінал, переконаний чоловік. Щоб людина, яка вперше в місті, не шукала того квитка, прямуючи пішки до наступної зупинки. Чпроходила б чимало сотень метрів, шукаючи квитки у крамницях чи кіосках з терміналом.

  • Фактично приїжджих людей лиши без транспорту, крім таксі, — підсумував пан Ігор.

«Сьогодні мого сина вигнали з маршрутки, — написала до редакції пані Наталія. — Дитина не може поїхати на навчання, в нас немає карти тернополянина, бо ми з іншого міста».

Син жінки вступив на навчання до тернопільського вишу, а їздити на саме навчання не може. Змушений щодня з «Дружби» на вул. Чехова ходити пішки. Навіть на ринок за продуктами з’їздити – проблема. Як, де  шукати одноразові квитки? Це що таке, як людина тепер має пересуватися, — обурюється жінка.

Що на ці всі скарги кажуть у міськраді? 

Ми переадресували всі скарги тернополян речниці міськраді Мар’яні Зварич. Поки нам не прокоментували жодну з проблем, з якою зіткнулись тернополяни після запровадження нової системи оплати вартості проїзду у міському транспорті. Скарг насправді в рази більше. Ми зібрали більш поширені і типові. І, почувши їх усі, виникає єдине питання: то для кого запровадили оці новації і покращення в системі перевезення пасажирів Тернополя? Для тернополян? Для пасажирів? Для гостей міста? Навряд…

 

  • Кожного дня працівники управління транспортних мереж та зв'язку спільно з ТОВ "Системний зв'язок" виявляють проблемні моменти та працюють над їх усуненням, — запевнила Мар’яна Зварич. — За вихідні оновлювали програму у тих терміналах, де були скарги, що не зчитуються картки.

Щодо штрафів, то інформація не відповідає дійсності, оскільки контрольні групи не виписують штрафи, а проводять наразі роз'яснювальну роботу, запевнили у міськраді.

  • Неперсоніфіковані проїзні квитки постійно розвозять у місця продажу, тож їх можливо придбати. Щодо "Картки тернополянина", то окрім фізичної подачі, її також можна подати для виготовлення онлайн через сайт "Файна карта", — наголошує Мар’яна Зварич. — Приїжджі можуть скористатися банківською безконтактною картою або придбати разовий проїзний квиток. Наголошую, що роботи над вирішенням технічних питань ведутья щоденно.

Щодо приїжджих і як вони мають здогадатись, де продадуть квиток, скажімо, вперше потрапивши до нашого міста, у міськраді запевняють: на зупинках будуть розміщені відповідні стенди. Окрім того, інформація є на detransport, а також на сайті "Файна карта", запевнила Мар'яна Зварич. 

Читайте також

Готівку, як брали, так і беруть. А пасажирів навіть виганяють. Ми перевірили всі зміни у транспорті

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (60)
  • Читач65

    будь ласка, відремонтуйте систему списування коштів з картки!!! Скільки часу пройшло а проблема висить з минулого року! проїдеш один раз, а будуть списуватись протягом двох днів, за три рази.
  • Wernum Brown

    У 35 автобусі кондуктори постійно хамлять пасажирам. Бачив 2 випадки неспрацювання у людей оплати банківською картою: з'являється повідомлення, що картка заблокована банком, хоч картка діюча. А за 10грн за проїзд у гнилих, холодних маршрутках, які ходять раз у годину ввечері, Надал відповість перед людьми
  • Svitlana Chernuikh

    Щоб зробити реформи "по європейськи" , потрібно  автобуси і тролейбуси облаштувати належним чином.
    У Європі  в середині кожного автобуса стоять по обидві сторони дві жовті скриньки, одна з яких  компасує квитки, а інша призначена для того , якщо людина не взмозі наперед купити квиток можна це зробити всередині автобусу.
    Квитки можна придбати у будь якому кіоску, барі , на автобусній станції .

    Natalia Grabova reply Svitlana Chernuikh

    Svitlana Chernuikh То в Європі, а тут ж.па...
  • Богдан Лопата

    Доречі ще замітив багато маршруток їздять без маяка, тому на де-транспорт не можливо відслідкувати коли приїде потрібна. Особливо 13, 14 і 18

keyboard_arrow_up