"Хочу повідомити про прикрий випадок який стався сьогодні (23 березня). Близько 14.30 я їхала 11 тролейбусом № 162, - пише у соцмережі Facebook Уляна Басараба. - На зупинці на Руській виходило дуже багато людей. Останнім виходив чоловік з двома дітьми. На вигляд дітям 5 і 8 років. Батько вийшов, а водій зачинив двері і поїхав, діти залишилися в салоні. Пасажири почали кричати, щоб водій зупинився і відчинив двері, бо в салоні залишилися діти. Кондуктор теж підходила і стукала до водія, але він відповів що зупинятися не буде. Сказав: "Буде наступна зупинка, то собі вийдуть". Ніколи раніше не писала постів, але дана ситуація мене дуже обурила. Дуже хочу щоб даний водій був наказаний. Можливо прочитає хтось хто має можливість вияснити прізвище водія і посприяти, щоб йому це не зійшло з рук".
Жінка написала журналістці "20 хвилин", що надіслала скаргу на сторінку КП у facebook. Проте відповіді не отримала.
В КП "Тернопільелектротранс" пояснюють, що на повідомлення в соцмережах вони не відповідають. Щоб була реакція, потрібні скарги безпосередньо в КП від очевидців чи учасників тої чи іншої ситуації.
- В таких випадках треба телефонувати в "Тернопільелектротранс" і розповідати в деталях, який номер тролейбуса, номер маршруту, час, яка зупинка, - кажуть в прес-службі КП. - Описати всю ситуацію, хто там на думку людини, яка звертається, вчинив неправильно. Тоді це вважається скаргою.
Після отримання скарги, адміністрація КП розбирається в ситуації та з'ясовують, хто був неправий. Також у КП зазначають, якщо тролейбус рушив, то він не міг зупинитися посеред дороги. А батько спершу мав вивести дітей з громадського транспорту, бо за безпеку руху кожен відповідає сам.
Контактний номер КП "Тернопільелектротранс": 43-62-88.
Слідкуйте за новинами Тернополя у: Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Анатолій
Ваха
Fanat reply Ваха