- Попри подані через сервіс EPS показники, мені ще доплюсували більше 60 кубів за минулий місяць, - пише у соцмережі facebook тернополянка Ірина Небесна. - Мабуть, тому, що я показники подаю не 1-5 числа, а в останні дні поточного місяця за всю комуналку. Але я так роблю завжди, і за останні півтора роки така ситуація вперше. Мені тепер йти до них і тратити півдня, щоб вони то виправили? Фотографувати лічильник з вірними показниками?
Із коментарів зрозуміло, що випадок непоодинокий. Одна із користувачів соцмережі пише, що їй нарахували зайвих 400 кубів. У ПрАТ "Тернопільміськгазі" сказали, що в них був збій в системі, але вже все налагоджено. Їй на місці вписали нормальні показники, але з'являться вони вже наступного місяця.
Директор ПП "Укрспецінформ", яка розробляла сервіс EPS Михайло Шидлівський коментує, що усі передані споживачами покази відправили у "Тернопільміськгаз".
- З якої причини їх не взяли до уваги - сказати не можу, - коментує пан Шидлівський. - Хоча вони запевняють, що врахували все, що ми їм передали. Та півтори тисячі абонентів будуть "приємно" здивовані сумою до оплати у пару тисяч гривень. Для вияснення обов'язково зверніться в ПрАТ "Тернопільміськгаз".
Про збій в системі журналістці "20 хвилин" розповів і головний бухгалтер "Тернопільміськгазу" Сергій Губиш.
- Був збій у передачі даних із сервісу EPS, вони до нас не потрапили, але зараз нам уже передали всі дані, - каже пан Губиш. - Людям їх зарахують і показники скоригують.
Щодо ситуації тернополянки, якій дорахували 60 кубів, то Сергій Губиш каже, що платити за них їй не потрібно. Якщо вона подасть показники з 25 лютого до 5 березня, то їй все перерахують.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Zhanna Pankratova
Хорхе Грайкобиляцький
Ольга Євгеніївна
Анна Шведова