Нагадаємо, 24 березня на засіданні виконкому Тернопільської міськради пан Вітрук прозвітував, що у 2021 році КП «Тернопільелектротранс» планує заробити 146 мільйонів гривень, при тому що, 80 мільйонів – це компенсація від міськради. Та найбільше шокує цифра витрат, що значно перевищує дохідну частину – 222 мільйони гривень. Тобто наприкінці 2021 року збиток підприємства становитиме 75 мільйонів гривень.
Тоді Олег Вітрук пояснив таку різницю між доходами та витратами через ситуацію з поширенням коронавірусу, а також обмеженням на перевезення пасажирів понад кількість сидячих місць. При відсутності вказаних обмежень планова виручка підприємства була би втричі більшою, зауважив він
– Ми розглядаємо можливість відходу від кондукторів, – пояснював директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх. – Та для цього потрібно здійснити ряд заходів. По-перше, розрив готівкового та безготівкового проїзду, по-друге, повне забезпечення рухомого складу безконтактними валідаторами.
Чи дійсно звільнятимуть кондукторів цьогоріч та скільки в такому випадку вдасться зекономити? Журналісти «20 хвилин» відправили відповідний запит у комунальне підприємство 25 травня. І лишень 22 червня отримали відповідь.
Отож, станом на 7 травня 2021 року, у підприємстві працюють 105 кондукторів та 167 водіїв. За чотири місяці 2021 року середня зарплатня перших становила 7 632 гривні, других – 15 724 гривні.
Чи звільнятимуть кондукторів цьогоріч, аби хоч якось зекономити? Чіткої відповіді ми так і не отримали.
Водії в 2021 році в підприємство прийматимуть, відповідно, скорочувати не будуть, а щодо кондукторів – кажуть, відповідно до обставин, що складуться в майбутньому.
Тож скільки вдасться зекономити на кондукторах комунальному підприємству за рік, звільнивши їх?
Множимо їх середню щомісячну зарплатню на кількість кондукторів і на 12 місяців. Виходить 9 616 320 гривень. Тобто з 76 мільйонів гривень збитків наприкінці року, зекономивши на кондукторах, за рік вдасться відбити трішки менше десяти мільйонів.
Андрій Мастюх заявляв про можливість відходу від кондукторів. Який у підприємства план щодо цього? Чи реально і що потрібно для того, щоб повністю перевести транспорт на безготівковий розрахунок? Що з тими, хто може оплачувати лише готівкою? Чи планує директор частину кондукторів перевести на контролерів?
Відповіді на ці запитання ми також не отримали. Нам відповіли лиш, що КП «Тернопільелектротранс» є підприємством Тернопільської міської ради, тож рішення щодо можливості відходу від кондукторів приймає міськрада.
В Тернопільській міськраді нам відповіли, що ще обдумують питання переведення пасажирів на безготівковий розрахунок.
А як вважаєте ви, чи потрібно відмовитися від кондукторів у громадському транспорті Тернополя? Діліться своїми думками в коментарях.
Читайте також:
Будемо їздити без кондукторів? Як у КП "Тернопільелектротранс" планують економити
«Ліві» гроші або Скільки в маршрутках заробляють на пасажирах без квитків? Ми перевірили (ЕКСКЛЮЗИВ)
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Читач25