Про перспективи та проблеми оптимізованої мережі навчальних закладів, а також як готуватись першачкам до нових реалій, журналісти «20 хвилин» дізнались у директора Хоростківської опорної школи Галини Ворони. Заклад вже понад рік втілює освітню реформу. Розповіла пані Галина й про значення терміну "компетентності".
На Тернопільщині Хоростківський навчально-виховний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» стала першопрохідцем. Зараз заклад має 4 філії-початкових школи.
- Процес об’єднання був не надто складним, а всі вчителі закладів тепер курсують у спільному напрямку створення комфортних умов для успішного навчання, - розповідає пані Галина – натомість фінансування закладу кардинально змінилось. У школі отримують інвестиції на технічне забезпечення, субвенції з державного бюджету.
За словами директорки, зараз усі вчителі в школі проходять курси кваліфікації, семінари та тренінги, передбачені освітньою реформою і навіть набираються досвіду за кордоном.
- Найголовніше для нас – розвивати творчий потенціал учнів, – каже директорка. -Саме на це спрямовує вчителів концепція нової української школи. З першого вересня вже усі учні перших класів будуть навчатись за новою освітньою програмою. До цього ми повинні перш за все підготувати вчителів.
Концепція Нової української школи повинна забезпечити учнів якісним вмінням застосовувати знання у щоденному житті. Тому уроки будуть наповненні ігровими формами навчання.
- Нова школа має на меті перейти від школи знань - до школи, де навчають використовувати знання на практиці - це і є компетентності - пояснює пані Галина. - Зараз іде перша хвиля реформи, на цьому етапі ми реформуємо початкову освіту. Забезпечуємо технічно-матеріальне обладнання класів та дидактичного матеріалу.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Анонім
Петро Білецький
Діонісій
Герасимчук Ростислав