Чи якісно кладуть асфальт на Злуки, перевірили журналісти з активістами (ОНОВЛЕНО)

Температура асфальту має бути не менше + 130 С. На приладах активістів - від + 135,8 і вище

Чи якісно кладуть асфальт на Злуки, перевірили журналісти з активістами (ОНОВЛЕНО)

Наскільки якісно кладуть асфальт на проспекті Злуки, перевіряють журналісти "RIA  плюс" та активісти Тернопільського осередку ВО "Автомайдан".

Температура гарячого асфальту до укладки має бути не менше + 130 С, зараз на табло приладів активістів є цифри від +135,8С і вище. І це вже після укладки асфальту. 

- Зараз триває ремонт половини проїжджої частини проспекту Злуки, - пояснив на місці в.о. головного інженера ТОВ «Технобудцентр» Микола Грачов. – Метою ремонту є посилення основи дорожнього одягу, прибрати аварійну колійність, яка з’явилась внаслідок просадок, і покласти новий шар асфальто-бетону.

Температурні характеристики асфальто-бетонної суміші, яку саме укладають на Злуки, мають бути не менше +130 градусів, пояснили дорожники. Підтвердив ці норми й голова тернопільського осередку ВО «Автомайдан» Ігор Василів. Саме він, озброївшись потрібними приладами, перевіряв температуру асфальту, який вкладатимуть на проспекті.

Ми підійшли до однієї з вантажівок, якою перевозять асфальт. Кузов – накритий. Як пояснили нам згодом, за таких умов перевезення матеріалу дощ не страшний.

Ігор Василів увімкнув прилад та на відстані 10-15 см приставив його до асфальту, який саме зсипали з вантажівки. На табло +145,3 градуси. Тут все в нормі. Ми зачекали, аби машина встелила асфальт. І знову виміряли. Результат  +135 градусів.

Ця ділянка буде капітально відремонтована, коли постелять верхній, так званий захисний шар асфальту, пояснив Микола Грачов. Наразі цього не робитимуть. Тобто, аби завершити ділянку повністю, місто повинно виділити ще кошти. Наразі завершать на стадії основного вирівнюючого шару. Потягне з бюджету така робота близько 8,5 млн грн.

Доробляють наразі 1 200 погонних метрів дороги – від онкодиспансеру до кругового перехрестя біля «Універсаму». Днями розпочнуть ремонт дороги в зворотному напрямку. Якщо все пройде, як запланували – за тиждень часу повністю завершать, запевнив Микола Грачов.

Коментарі (11)

Ви не авторизовані

  • Діонісій

    наша біда в тому. що не компетентні люди пхають свій ніс скрізь. візьміть спеціаліста і спостерігайте за ним і записуйте все. а то в мене є прилад і все.
  • сусідка

    Промислова то просто жахххххххх
  • Anonymous

    До автора. А яке відношення "прибор" має до вимірювання температури? Пані журналістко з "верхньою" освітою, не стидно? В українській мові "прибор" може бути або канцелярський, або столовий. І все! А ви, напевно, хотіли про вимірювальний ПРИЛАД написати? Вам варто знати, що такий вимірювальний.

    прилад називається ТЕРМОМЕТР. В даному випадку використано електронний.

    І ще, на рахунок ремонту. Покладуть клинець і все? А далі що, знову буде як Тарнавського за Заставного, аж поки щебінь з основи не полізе? Якщо грошей нема, то для чого починали, придурки?!

    Oleg reply Anonymous

    Перш, ніж писати такі коментарі - розберіться в технології. Цей прилад має назву ПІРОМЕТР.  Ви за часів Заставного коли робили так звану вулицю Тарнавського бачили таку техніку??? Завдяки такій техніці використовується нова сучасна технологія по виготовленню асфальтобетонного покриття. Просто потрібно бути вдячними тим людям які в таку жару роблять наше місто європейським.

    Anonymous reply Oleg

    І ще, на рахунок європейського міста. Це, напевно, у вас жарт такий?

    Anonymous reply Oleg

    І на рахунок техніки. Техніка, можливо, змінилась, а дебілізм залишився. По-перше, Злуки була далеко з ненайгіршим покриттям. В місті десятки, а то й сотні кілометрів цілковитого бездоріжжя. І то не тільки якісь вулички, як Достоєвського чи Лозовецька, а центральні магістралі, Живова, на приклад.

    По-друге, якщо нема грошей. то нащо розривати, якщо нема за що завершити роботу? Та зробіть стільки, скільки можете оплатити. Ненакритий клинець в таку "жару" випріє бітумом, порохами і болотом покриється. І що потім до нього пристане? І як воно буде триматись?

    І на рахунок вдячності. Враховуючи попереднє, йде звичайнісіньке освоєння коштів. Треба чи не треба, вистачить коштів чи не вистачить, до задниці. Беремо прямий проспект, зручно ж. Рівне покриття, ніяких тобі ям, ні повороті, от і освоємо. Тут не дякувати, тут прокурора вже треба.

    Anonymous reply Anonymous

    Погане було на Злуки покриття. На спуску від "Білого Лебедя" до вул. Лепкого - колія і "пральна дошка", на перехресті з вулицею Лепкого глибокі вибоїни, відрізок від зупинки "вул. Чалдаєва" до кільцевої розв'язки - колія і "пральна дошка" в правому ряді. Сподіваюсь, що тепер буде краще. Хоча, якщо врахувати, що будували це ще років 40-45 тому, то ще нічого. Відрізок у якусь сотню метрів від кільця до магазину "Універсам" робили пару років тому, а там вибоїни вже такі, що можна в их колеса лишити. Хто там будував той кусок і скільки років гарантії дали?

    Anonymous reply Anonymous

    І що, гірше ніж на Живова? Та в порівнянні з іншими вулицями то далеко не найгірша, ще раз кажу. Ви б по Достоєвського чи Промисловій проїхались. Тим більше, о те вирівнююче покриття не має гідроізоляції. Дощові потоки будуть через нього, як через сито протікати і вимивати основу. Ото вже й капітальний ремонт буде... нічого, на другий рік буде де ямковий робити, знову ж кошти освоювати.

    Anonymous reply Anonymous

    Щодо вул. Живова - не сказав би, що там значно гірше, ніж на Злуки. Хоча, взагалі стараюсь туда не пхатися.

    Anonymous reply Anonymous

    Скільки машин за день проїжджає по Достоєвського і Промисловій?

    Anonymous reply Oleg

    Термометр ( термоперетворювач ) смугового випромінення  - Енергетичний термометр (термоперетворювач) випромінення (пірометр (пірометричний перетворювач), принцип дії якого грунтується на залежності енергетичної яскравості випромінювача від температури в обмеженому інтервалі довжин хвиль.

    А на рахунок прибору як?