Нагадаємо, у Тернополі уже тривалий час ведуть розмови про запровадження автоматизованої системи оплати за проїзд. Важливим фактором впровадження цієї системи є введення електронного обліку пасажирів, повідомляло КП «Тернопільелектротранс». Тобто, комунальне підприємство знатиме реальну кількість перевезеного пільговика. А, відповідно, на цю суму і проситиме в органів влади компенсацію. Також проект дозволить перевізникам оперативно реагувати на пасажиропотоки й оптимізувати парк. За інформацією КП «Тернопільелектротрансу» уже проведений тендер, обраний постачальник, а міськрада виділила для реалізації проекту кошти.
- Зараз ми чекаємо на відповідь з Києва, - каже начальник міського управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради Ігор Мединський. - Навіть, якщо зараз введемо автоматизовану систему оплати за проїзд, то не зможемо повноцінно її використовувати. Тому що відповідно до закону, це буде неправильно. Сьогодні, згідно із податковим законодавством, податковим звітом є зареєстрований квиток. Тому, якби ми самі ввели автоматизовану систему оплати, податкова мала б масу питань. Це могло б закінчитись дуже страшними речами.
Відтак, аби реалізувати проект, міськрада намагається підштовхнути вирішення цього питання через депутатський корпус, міністерства, щоб це якомога швидше потрапило у Верховну раду і були прийняті відповідні зміни. Тож, поки що затримка виключно за пілотним проектом. Зацікавились, за словами пана Мединського, автоматизованою системи оплати і перевізники.
- Нещодавно була проведена нарада у нашому управлінні, на якому перевізникам і демонстрували систему, - додає пан Мединський. - Перевізники жваво обговорюли її. Тому, якщо внесуть зміни до законодавства, якщо ми доведемо доцільність системи, то, однозначно, на черзі будуть і автобуси.
До слова, такий же пілотний проект хочуть впровадити й інші міста. Йдеться зокрема про Вінницю, Львів, Кіровоград, додав чиновник.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous