Детальніше про тендер, початок будівництва "Водної" арени читайте тут: Що приховує "Водна арена" за 62 мільйони.
Причиною затримки виконання робіт першої черги стали зміни до проєктно-кошторисної документації і збільшення вартості будівництва. Наразі на будівництві тривають роботи по облаштуванню «Водної арени».
- На цьому місці були хащі, ми підготували будівельний майданчик, укріпили берегову лінію, – розповідає начальник управління капітального будівництва ОДА Віктор Кузяк. – Вже зробили трибуну з приміщеннями, а до кінця року завершимо будівництво суддівської вишки. Також нам потрібно буде організувати благоустрій, провести комунікації, підключити інтернет. Вже наступного року ми зможемо провести тут чемпіонат, як це просить міжнародна федерація.
Будівництво комплексу відбувається в три черги. До першої черги входить зведення трибун та приміщень. Роботи мають виконати до кінця року. Як розповідає Віктор Кузяк, робіт ще залишилось багато. Потрібно встановити водонапірну башню, провести благоустрій, встановити очисні споруди, локації для базування спортсменів, облаштувати місця старту та фінішу, облаштування причалів та багато іншого.
Подивитись на результати роботи приїхав технічний директор Міжнародної Федерації каное Мартін Марінов та член Федерації Адиан Алієв. В загальному гості залишились задоволені виконаними роботами.
- Тернопіль – це дуже хороша локація для проведення міжнародних чемпіонатів, – розповідає Мартін Марінов. – Цей проєкт дуже перспективний і він принесе користь для Тернополя, Міжнародної Федерації каное. В Європі є чотири облаштованих канали для проведення змагань і всі вже втомились від одноманіття. Тому Водна арена у Тернополі допоможе урізноманітнити місця проведення змагань.
Поспілкувався з міжнародними гостями і міський голова Сергій Надал. Головна вимога Міжнародної Федерації каное – облаштувати обвідного каналу. Це обов’язкова умова для проведення будь-яких міжнародних чемпіонатів.
- Кожного року вартість проєкту становить близько 17 млн гривень, – розповідає міський голова Сергій Надал. – Понад 6 млн гривень виділяємо з міського бюджету і близько 10 млн ми отримуємо з держбюджету. Створення обвідного каналу входить до робіт третьої черги. Також дуже дороговартісним є облаштування системи старту та фінішу.
Як розповів начальник управління капітального будівництва ОДА Віктор Кузяк, при належномі фінансуванні з держбюджету, об’єктбуде повністю готовий до кінця 2021 року.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Василиса