У протоколі від управління патрульної поліції в Тернопільській області про адміністративне правопорушення йдеться про те, що 15 вересня 2018-ого о 9.20 на перехресті вулиць Глибока-Татарська водій Nissan Micra наїхав на дощеприймальний колодязь без решітки. В результаті пошкодилось авто. Через кілька годин того ж дня на тому ж місці "влетів" водій BMW 530. Наступного дня - 16 вересня о 15.15 на вул. Київській, 18 на каналізаційний люк без решітки наїхав водій маршрутки.
Згідно із протоколом, усі ці аварії трапилися через те, що інженер відділу технагляду ТМР порушив правила, норми та стандарти, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та не вжив заходів із здійснення контролю за належним утриманням шляхового покриву, а також, не прийняв своєчасних заходів щодо відновлення безпечних умов для руху.
У судовому засіданні міськрайонного суду 20 грудня 2018-ого чоловік свою винну не визнав та пояснив, що УПП в Тернопільській області повинно було виявити пошкодження каналізаційного люку, і відповідно, повідомити відповідальних за встановлення осіб ТММШРБП "Міськшляхрембуд", які повинні нести відповідальність.
Тоді суд заслухавши усі сторони та розглянувши матеріали справи визнав інженера відділу технагляду визнав винним за ч.4 ст. 140 КУпАП, тобто порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху при утриманні автомобільних доріг і вулиць, невжиття заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху при виникненні умов, які спричинили створення аварійної обстановки або пошкодження транспортних засобів. Але постановив провадження закрити, у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38КУпАП.
І хоча провадження закрили, інженер хотів, щоб його все таки визнали невинним і подав апеляцію. У апеляційній скарзі захисник інженера просив скасувати рішення міськрайонного суду.
Заслухавши та проаналізувавши доводи захисника, дослідивши матеріали справи, апеляційний суд 8 лютого 2019-ого не задовольнив апеляційну скаргу.
Начальник відділу технагляду ТМР 11 лютого повідомив журналістці "20 хвилин", що інженер звільнився близько двох тижнів тому.
Читайте також: Що робити, якщо влетіли в яму і пошкодили авто
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
тойво