«Плюси» і «мінуси» електронних квитків у тролейбусах

«Плюси» і «мінуси» електронних квитків у тролейбусах
  • Серед позитиву - можливість економити на проїзді до 10% та обрати вигідний тариф.
  • Існує можливість оплатити поїздку іншого пасажира та можливість користування транспортними послугами без прив’язки до календарного місяця.
  • Серед негативу на початку впровадження -  при втраті квитка дані картки не відновлюються. Немає переходу між тарифними пакетами.

Автоматизована система оплати проїзду та обліку пасажирів працює у Тернополі від початку грудня минулого року.

Аналогів роботи системи в Україні немає — наше місто вперше в Україні запровадило «електронні квитки». Уже в перші дні запуску системи реалізували близько 450 проїзних квитків і їхня кількість збільшується щодня, стверджує директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх.

— Вдалось збільшити продаж проїзних квитків у вигляді безконтактних карт більш ніж на 30% у порівнянні з продажем паперових місячних проїзних квитків, - каже Андрій Мастюх. - Станом на 23 січня від моменту запуску пасажири зареєстрували 24065 проїздів за безконтактними картками. Це означає, що тернополяни підтримали новацію.

Відео дня

Журналісти «20 хвилин» проаналізували «плюси» і «мінуси» автоматизованої системи оплати проїзду як для пасажирів, так і для підприємства.

«ПЛЮСИ»

Для пасажирів:

— можливість економити на проїзді до 10%.

— наявність різноманітних тарифних пакетів, які максимально задовольняють потреби пасажирів («Економ», «Стандарт», «Люкс», «Безліміт» як за повною вартістю, так і пільговою для учнів/студентів);

— на відміну від паперового проїзного, існує можливість оплатити поїздку іншого пасажира (на усіх тарифних пакетах, окрім «Безліміт»);

— можливість користування транспортними послугами протягом 90 днів з дня придбання/поповнення без прив’язки до календарного місяця.

Для міста:

— місто першим в Україні впровадило Автоматизовану систему оплати проїзду та обліку пасажирів у тролейбусах та зробило вагомий внесок до побудови європейської системи єдиного електронного квитка на всьому міському пасажирському транспорті міста.

Для підприємства:

— отримання авансових коштів за послугу попередньо оплаченого проїзду;

— збільшення кількості реалізованих проїзних квитків, у порівнянні з паперовими місячними проїзними квитками;

— унеможливлення підробки проїзного документу (як це можливо при виготовленні паперових проїзних квитків);

— збільшення доходу від реалізації разових квитків (ускладнення повторної реалізації квитків, друк квитка «на очах» у пасажира);

— отримання посекундної деталізованої інформації про перевезення платних пасажирів для вирішення задач аналізу та планування пасажирських перевезень;

— контроль кондуктора, контролера на лінії (всі дані про кожну операцію на терміналі кондуктором та контролером відображаються у центрі обробки транспортних транзакцій);

— синхронізація з 1с бухгалтерією. Автоматизоване рознесення виручки по шляхових листах.

«МІНУСИ» на першому етапі впровадження:

Для пасажира:

— При втраті неперсоніфікованого проїзного квитка тривалого користування дані картки не відновлюються.

— Немає переходу між тарифними пакетами.

ЩО ОЧІКУЮТЬ

— можливість отримати обґрунтовані дані про транспортну роботу перевізників для формування бюджету міста.

— задовольнити соціальну потребу мешканців міста в транспортних перевезеннях;

— можливість ввести в дію транспортні картки у вигляді електронних гаманців без обмежень по терміну дії, картки пільговиків для обліку пільгового пасажиропотоку,  використовувати для оплати в транспорті банківські картки

— пільгові проїзні квитки можуть бути сфокусовані і поділені з урахуванням: категорій пасажирів (студенти, пенсіонери, ветерани, працівники комунальних служб і т.д.); часу (знижки на оплату проїзду в не пікові години); зон та територій;

— можливість персоналізації карт;

— можливість забезпечення системою знижок (стосується пасажирів всіх категорій);

— можливість розширення сфери послуг (Соціальна карта Тернополянина).

 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (3)
  • Діонісій

    я не купляв електроних квитків ні собі ні дитині, я їзджу не постійно троліками, а от дитині, можна було взяти, але загубить його і що буде ? пропали грошикі, реально , поки не вдосконалють ту систему так, коли зручно споживачам послуг, а не тим хто їх надає, то простіше платити, як платили,  і економія зараз тут не причому
  • Віталій

    Як на мене тут мінусів більше ніж плюсів, треба було спочатку зробити нормально і потім запускати систему.



    1 зробіть вільний тарифний план без пакетів( поповнив на 10грн. їздиш тих 10грн.)

    2 зробіть нормальне поповнення карток, а не при 0 поїздці можна поповнити картку.

    3 зробіть пересадку по квитку.

    4 зробіть поповнення через приват або термінали.

    Антон Марчевський reply Віталій

    Не все відразу. Зараз перехідний період, тому є певні рамки та обмеження. Те ж саме і щодо кондукторів, які поки що ходять з валідаторами. Людей треба поступово привчати до нової системи. І вже потім будуть стаціонарні валідатори без кондукторів.

    НаразіІ у вас є вибір: якщо не влаштовує карткова система - купуйте разовий квиток у кондуктора.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
22:01 Прикрашає тарілки тернопільською вишивкою та архітектурою: історія майстрині Софії Демків 21:00 У ДТП на Тернопільщині постраждали п'ятеро людей 20:01 Поранений, але незламний: історія воїна-лісівника з Тернопільщини, який готується до протезування photo_camera 19:00 Жінки на керівних і бойових посадах в армії: що про це думають тернополяни? (ОПИТУВАННЯ) play_circle_filled Від читача 22:30 В новому мікрорайоні "Північний" жителі кількох будинків можуть залишитись без під'їзної дороги 18:00 У Тернополі має запрацювати креативний простір OPEN SPACE 17:01 У центрі Тернополя квітне магнолія (ФОТО ДНЯ) photo_camera 16:23 Бучацькі поліцейські затримали 16-річного студента, який прийшов в навчальний заклад з наркотиками 15:40 Оприлюднили відео конфлікту судді і поліції play_circle_filled 14:50 У Тернополі інспектор отримав майже сто тисяч за «правильне розмитнення»: що йому загрожує 14:10 У Тернополі 19 квітня падав сніг. Яку погоду чекати найближчими днями photo_camera 13:37 На Тернопільщині 19 квітня діятимуть графіки відключення світла для підприємств 13:05 «На щиті» повернувся захисник Сергій Михалко з Почаївської громади. Вічна пам'ять Герою! 12:18 Посмертно шестеро захисників отримали звання «Почесний громадянин міста Тернополя» 11:36 Волонтерка Христина Феціца пояснила, чому вирішила відмовитися від депутатства 11:03 Мобілізація автомобілів: що варто знати про новий закон. Для «20 хвилин» коментує юрист 10:18 Найнижчі пенсії в Україні отримують мешканці Тернопільської області (РЕЙТИНГ) 09:40 Що з реабілітаційним центром на Чумацькій, на який виділяли 8 мільйонів 09:02 Ранкові обстріли Дніпропетровщини. Є загиблі та постраждалі, серед яких — діти 08:01 Чи варто в найближчі дні чекати потепління в Тернополі та області
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up