Нагадаємо, переможцем конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя, який в липні провела міськрада, стала київська компанія ТОВ "Федорів КОМ", яка має 4 роки досвіду у сфері дизайну та розробляла логотип та елементи візуальної ідентичності для Донецька та Києва. Як повідомляла раніше прес-служба міськради, 6 серпня компанія-переможець повинна була підготувати 2-3 варіанти концепту бренду Тернополя, які будуть винесені на громадське обговорення. Проте цей процес дещо затягнувся. Втім, невдовзі тернополяни зможуть побачити всі напрацювання, запевняють у міськраді.
- 6 серпня ми провели засідання робочої групи в он-лайн режимі з представниками компанії-переможця конкурсу, - розповідає начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека. - Вони провели презентацію і показали своє бачення бренду Тернополя. Ми все розглянули і віддали цю роботу на доопрацювання. 11 серпня було ще одне засідання робочої групи, де компанія показала допрацьований варіант. Ми внесли ще деякі пропозиції і домовилися зібратися ще раз – 13 серпня. Сподіваємося, затвердимо вже остаточний варіант.
Після цього концепція бренду буде винесена на громадське обговорення на сайті міськради, продовжує пан Дейнека.
- І коли всі пропозиції будуть зібрані, ми затвердимо проект, підпишемо з компанією угоду і вона почне працювати, - каже він. - У цій компанії працює команда професіоналів, які оперативно виконають всю роботу у зазначені терміни.
До слова, за умовами конкурсу якщо компанія не виконає всіх завдань, винагорода за роботу, а це 30 тис грн, перерахована їй не буде, наголошує посадовець. І тоді доведеться обирати виконавця з-поміж інших конкурсантів.
До слова, участь у конкурсі на бренд Тернополя взяли 12 учасників. І дехто не задоволений вибором переможця. Зокрема, своє обурення один з учасників залишив у рубриці "Новини від читачів" на сайті 20minut.ua. Цього читача цікавили критерії, за якими обирали переможця.
Як пояснює Юрій Дейнека, у фірми-переможця конкурсу є досвід, у сфері дизайну та розробки логотипів для Донецька та Києва. А також компанія подала рекомендації від німецької фірми.
- Саме досвід у брендуванні міст та рекомендації клієнтів були основними вимогами конкурсу, - каже пан Дейнека . – Переможець - єдиний учасник, який показав свої минулі роботи. Інші учасники – молоді, розумні, креативні, але мають замало досвіду для такої роботи.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
y
y