У новинах від читачів на нашому сайті тернополянка скаржилась, що виявила у хлібі залізну дужку. Журналістка “20 хвилин” дізналась, що робити тернополянам, якщо вони купили неякісний товар.
Нещодавно у редакцію звернулась тернополянка, яка знайшла у хлібі металеву скобу. Жінка купувала цей хліб у кіоску, де чек їй не видали.
Час від часу натрапляла на чутки про різні знахідки в тих чи інших продуктах, - пише Інна Свідерська. - Цього разу сама стала очевидцем. І не просто, а можна сказати, мало не жертвою. В цьому кіоску купуємо хліб дуже давно, бо він тут завжди свіжий і смачний. Звичайно для всієї сім'ї. Їв його і мій 2-ох річний син. Я і уявляти не хочу, що могло б статися, якщо б дитина проковтнула ІРЖАВУ МЕТАЛЕВУ СКОБУ!
- Завжди потрібно брати чек, - розповідає прес-секретар держспоживслужби Наталія Гресько. - Кожен заклад торгівлі на вимогу споживача має видавати чек. На ринках можуть видавати звичайну накладну написану від руки, а в магазинах мають пробивати чеки через касовий апарат.
Але навіть, якщо у вас немає чеку, а товар який ви купили неякісний - то потрібно писати скаргу на заклад торгівлі,зазначають у держспоживслужбі.
- Тернополянин має прийти і написати заяву у держспоживслужбу, що на Микулинецькій, 20 - каже пані Гресько.
Також тернополяни можуть звертатись за гарячу лінію головного управління держспоживслужби у Тернопільській області : (0352) 52-10-10.
- На упаковці хліба зазначено виробника, до якого і потрібно звертатись із претензіями, - каже Наталя Гресько. - Бо у цій ситуації продавець не винен. Жінка повинна прийти і написати заяву, а після цього Держспоживслужба має право проводити перевірку виробника.
Як зазначають у Держспоживслужбі, схожі скарги тернополяни пишуть дуже рідко.
У ГО "Асоціація захисту прав споживачів" зазначають, що після отримання будь-якої шкоди від неякісного продукту - потрібно більш ретельного підходити до вирішення проблеми.
- Необхідно негайно звернутися до лікаря, якщо вам рекомендують пройти курс лікування - погоджуйтесь, - розповідає в.о. голови ГО "Асоціація захисту прав споживачів" Інна Стретович. - Потім потрібно написати низку заяв: до продавця, до виробника та у держспоживслужбу. А у особливих ситуаціях, якщо розлад здоров'я є таким, що викликає серйозне занепокоєння, напишіть заяву в поліцію.
В "Асоціації захисту прав споживачів” пояснюють, що чим оперативніше ви напишете скарги, тим більша ймовірність розгляду запитів.
- Якщо ж є достатньо доказів про придбання товару, про лікування, про звернення до виробника , відповідних органів - можна подавати позовну заяву до суду, - каже пані Стретович.
Зазначимо, споживачі звільняються від сплати судового збору у справах про порушення їхніх прав.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер