ТОВ «Тернопільелектропостач» від 1 січня 2019 року виконує функції постачальника універсальних послуг, включаючи постачання електроенергії побутовим споживачам, електроустановки яких приєднані до електромереж, розташованих у Тернопільській області.
Що робити, якщо ви вже помилково оплатили за електроенергію на рахунок обленерго, як робили до Нового року, - цікавляться читачі.
Споживачам, у випадках наявності переплати, вона буде повернута шляхом перерахування коштів на особові рахунки ТОВ «Тернопільелектропостач» автоматично. Також автоматично будуть перераховані кошти у випадку, якщо вони помилково були сплачені ВАТ «Тернопільобленерго».
Нагадаємо, раніше читачі цікавились, кому від 1 січня оплачувати за електрику.
Тернополяни у лютому поскаржились до редакції на проблеми, які виникли із розрахунком за електроенергію.
Якщо є заборгованість перед ВАТ «Тернопільобленерго» за споживання електричної енергії до 1 січня 2019 року, оплату необхідно здійснювати на рахунок ВАТ «Тернопільобленерго» - відповідного району електричних мереж.
Станом на 21 лютого, ТОВ «Тернопільелектропостач» уклало договори про прийом платежів від населення з наступними установами:
1. АТ "Ощадбанк"
2. АТ "А-Банк"
3. ПАТ "Укрпошта"
При оплаті в вищезазначених установах, споживачеві електроенергії надається детальна інформація щодо суми, яку необхідно оплатити, особового рахунку споживача та реквізитів постачальника ТОВ «Тернопільелектропостач».
Наразі між ТОВ «Тернопільелектропостач» та іншими банківськими установами, в тому числі ПриватБанком, договори про прийом платежів від населення не укладені.
Рахунки, на які слід здійснювати оплату за спожиту електроенергію, вказані у квитанціях та на сайті ТОВ «Тернопільелектропостач».
Будь-яку іншу необхідну інформацію можна отримати в кол-центрі ТОВ «Тернопільелектропостач» за тел. 0 800 504 757.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Ольга
Serj Sinkiv
Anonymous
Petro Tymochko