Партнер рубрики Події

Тариф в півтора раза більший, а що зробили за місяць? Як кременчуцька фірма управляє будинками в Тернополі

Тариф в півтора раза більший, а що зробили за місяць? Як кременчуцька фірма управляє будинками в Тернополі
Ось так виглядали збори мешканців будинку на вул. 15 Квітня, 10
  • Тернополянам, які не визначилися з управителями будинків, міська рада призначила їх самостійно, провівши конкурс.
  • Половина багатоповерхівок міста дісталася компанії з Кременчука.
  • Скільки коштує управління по-новому? І кому платити, коли фактично працювали старі ЖЕКи? Ми запитали у них.
  • Журналістка «20 хвилин» побувала на зборах будинку, організованих новим управителем. Що нового дізналася?
  • Щоб прочитати публікацію повністю, варто авторизуватися. Якщо сподобається, оформіть підписку на преміум-матеріали. Цим ви допоможете нам робити більше цікавих матеріалів і бути незалежними!

1 листопада 2021 року Тернопільська міська рада на своєму офіційному сайті оприлюднила рішення виконкому від 27.10.2021 року №974 «Про призначення управителя групи багатоквартирних будинків міста Тернополя».

Відповідно до цього рішення, 389 (!) багатоквартирних будинків Тернополя отримали нового управителя, але не місцевого.

ТзОВ «Керуюча Компанія «Будсервіс» із м.Кременчук Полтавської області тепер вестиме господарство у тернопільських багатоповерхівках. Ця фірма не тільки «забрала» під себе пів Тернополя, а й вирішила підняти тарифну плату. Про це свідчать оголошення на під'їздах будинків.

Відео дня

Скільки і кому мають платити тернополяни за обслуговування будинку? І що обіцяє кременчуцька компанія тернополянам? Про це та інше дізнавалися журналісти «20 хвилин». 

Збирають збори...без людей

З власних джерел дізналися, що «Будсервіс» вирішив провести збори співвласників багатоповерхівок за деякими адресами. Цікаво, чому вибірково?

Так, 2 грудня 2021 року, відбулися збори мешканців багатоквартирного будинку за адресою вул. 15 Квітня, 10. Їх раніше обслуговував СОВР.

На зібранні побувала журналістка «20 хвилин». З дев'ятиповерхового будинку мешканців можна було перерахувати на пальцях однієї руки.

У чому причина? Людям не цікаво, як і за скільки управлятимуть їхнім домом чи в іншому?

— Оголошення повісили на стенді біля будинку орієнтовно в обід, 02 грудня, — каже один із мешканців будинку.

Люди, які поверталися додому після роботи запитували, що це за збори. Більшість не знали, що 2 грудня о 18:00 збори співвласників. А інші — навіть не повернулися додому з роботи. Тому про збори дізналися вже по факту.

Вчасно, о 18:00, на місце прийшла жіночка, яка ніяк не представилась. Більше того, не говорила, що вона представниця Будсервісу, а почала розмову з далекого: «Оскільки ви не обрали самі, хто буде управителем вашого будинку, то міська рада вам призначила «Будсервіс».

Уже в розмові цієї пані дізнаємось, що вона — хауз-менеджер, але не цього будинку.

— Ваш хауз-менеджер до вас прийде. Він залишить телефон і організує активіста будинку, — каже хауз-менеджерка.

Кому платити за послуги

На настирливі питання мешканців, коли саме прийде їх менеджер, знову і знову відповідає: «прийде».

У ході розмови дізнаємось також ім'я представниці «Будсервісу».

Марина Іващук, — відповідає жінка на прохання мешканця представитись.

Звичайно, чи не найголовнішим постало питання про оплату за листопад. Мешканці вул. 15 Квітня, 10 зізнаються, нових працівників не бачили: ні прибиральниць, ні електриків. За що тоді платитимуть?

— Ніхто з ваших не прибирав, а зараз прийде платіжка. Якщо ви не обслуговували в листопаді, то які можуть бути рахунки, за що? — невгамовно запитують люди.

Марина Іващук надає документ із переліком та вартістю робіт (послуг) з управління будинком від «Будсервісу». Зверніть увагу на найменування послуг і ціну за кв.м.

Пані Іващук каже, прибирання під'їзду цього місяця включатися у платіжки не буде.

— По факту до нас надходили різні аварійні виклики. І те, що у розрахунку, теж включається за листопад. Усе, крім прибирання, — наголошує хауз-менеджерка.

Люди запитують, кому ж тоді платити за прибирання цього місяця. Адже прибиральниця приватного підприємства (ЖЕКу) ходила, прибирала цілий листопад, як у під'їзді, так і прибудинкову територію.

— Ні, ви нічого не платіть. Це проблема керівника СОВРу, — відповідає пані Іващук.

Виходить, важка робота прибиральниць має залишитись неоплаченою, бо кременчуцька фірма наголошує принципово не платити СОВРу? Чому ж тоді з 1 листопада новий управитель не організував своїх прибиральниць? Ці та маса інших запитань залишаються відкритими...

— Мені казали, що у платіжки «Будсервіс» увійде і прибирання за листопад, але ви гроші віддасте СОВРу, — констатує один з мешканців цього будинку.

Хауз-менеджерка лише знизує плечима і вкотре наголошує, що це — проблема керівників старих ЖЕКів, а не їхня.

Виходить, що у платіжку включать усе, що написано в документі, окрім прибирання під'їзду і прибудинкової території. Хоча, по факту, як кажуть мешканці будинку 15 Квітня, 10, нічого з цього списку не проводилося за цією адресою у листопаді.

Тарифи одразу збільшили

Чи насправді гнучкі тарифи в нового управителя і чи можна буде зменшити ціну за обслуговування 1 кв.м., як інформував відділ комунікації компанії? Це, мабуть, було одним із найгостріших питань цих зборів.

Нагадаємо, що середній коефіцієнт (тариф) ТзОВ «Керуюча Компанія «Будсервіс» м. Кременчук 5,83 грн за кв. м. У той час, наприклад, у діючого тернопільського обслуговуючого товариства КК «Коменерго-Тернопіль» середній коефіцієнт становить 4,43 кв.м. Мешканці 15 квітня, 10 кажуть, платитили СОВРу — 4,18 за кв.м. Отже, новий тариф нового управителя майже у 1,5 (!) раза дорожчий, ніж у попередніх.

— Ціна не плаваюча, ціна меншою не буде. Менше буде лише за листопад, а саме за те, що не прибиралося, — пояснює Марина Іващук.

У діалозі з хауз-менеджеркою зрозуміли, що структура оплати праці «Будсервісу» є стабільною. Наприклад, якщо мешканці будинку спільним рішенням виключають якийсь пункт зі списку вищенаведеного документу, тоді на такі виключення збиратимуться гроші на баланс будинку. Скажімо, ці кошти підуть на інші послуги у майбутньому. Але люди платимуть  5,83 за кв.м. — не менше, каже хауз-менеджерка. 

— Гнучка ціна в тому плані, що ви можете дозамовити собі інші послуги, — каже пані Іващук.

Тобто у сторону збільшення? Чи це про гнучкість тарифів?

Нагадаємо, що у попередній нашій публікації, керівниця відділу комунікацій «Будсервісу» Ксенія Чепенко повідомила про можливість зниження ціни. Вказувала, що від тарифу 5,83 за кв.м. можна відійти, якщо мешканцям буде задорого.

– З кожним будинком ми в діалозі стосовно ціни. Якщо їх не влаштовує вартість, ми завжди готові поговорити. Розглядаємо ті ціни, які пропонують мешканці. Ми також можемо надавати послуги по звичних тарифах. Це все дуже індивідуально, – каже представниця компанії. – Вартість обслуговування залежить від стану конкретного будинку, від стратегічних завдань. На зустрічах з мешканцями обговорюємо головні роботи і тарифи, відповідно. Якщо люди не готові платити, то тарифи не піднімаємо. Мешканці мусять самі визначитись, у якому стані хочуть бачити свій будинок. Від ціни залежить якість послуг.

Задля достовірності інформації, журналістка «20 хвилин» ще раз перепитала у Ксенії Чепенко, чи можна переглянути тариф у бік зменшення? Вона запевняє – компанія може переглянути вартість послуги. Щодо вартості тарифу, каже, що обслуговують за ринковим тарифом, але компанія відкрита  та обговорюють тариф із мешканцями. Для того, аби переглянути тариф, можна звертатися до контакт-центру компанії, або ж на гарячу лінію. 

– Є типовий договір, де може бути, наприклад, ціна 5,83 за кв.м. Ціни різні, у залежності від прибудинкової території, від стану будинку, тощо. Це все впливає на вартість. Але є індивідуальний договір, у рамках якого мешканці мають можливість від чогось відмовитися та зменшити тариф, або щось додати та збільшити, або від чогось відмовитися та решту коштів збирати на балансі будинку – на ремонтний фонд, – підсумовує пані Чепенко.

То кому вірити? Хауз-менеджерці «Будсервісу» з Тернополя чи керівниці відділу комунікацій компанії з Києва? 

Що зробили за місяць

Ми запитали у компанії «Будсервіс», що ж вони зробили за місяць призначення їх новим управителем у Тернополі. Керівниця відділу комунікацій компанії Ксенія Чепенко прозвітувала:

  • За місяць роботи в компанію було прийнято 130 людей на постійну роботу, серед яких були співробітники колишніх ЖЕКів. Всіх офіційно працевлаштували у компанію, серед нових співробітників є і двірники, які не припиняли прибирати прибудинкові території, а продовжували надавати послугу у компанії ТОВ КК «Будсервісу».
  • Також, було організовано цілодобову підтримку через лінію гарячого зв’язку +380676307484 .
  • Організована окрема диспетчерська служба.
  • Запрацював контакт центр за адресою Тернопіль, вул. Текстильна, будинок 1Г.
  • Була придбана техніка та весь технічний інвентар для співробітників.
  • Запрацювала власна аварійна служба, яка повністю функціонує та обслуговує наші будинки.
  • Запрацювала служба клієнтського сервісу.
  • Була набрана команда хауз-менеджерів, всі співробітники пройшли етап навчання та вже провели 32 зібрання і щодня проводять робочі зустрічі з мешканцями та технічний огляд будинків.
  • Було вивезено 20 автомобілів ГАЗ 53 та 7 камазів листя. Тривали роботи 9 днів.

  • Було завезено для будинків 4т. солі для посипання прибудинкових територій та ще 10т. солі плануємо доставити.

  • По заявкам. Всього опрацювали 320 заявок за місяць тематика: центральне опалення; електроенергія; каналізація; холодне водопостачання; конструктив;

  • Гаряче водопостачання; ліфти; клінінг; дощовий водовідвід; акт залиття; димовентиляційний канал; інші заявки до яких входять адміністративні, юридичні, або фінансові питання.

  • Аварійних заявок компанія отримує в середньому до 30 заявок на добу.

Ксенія Чепенко окремо наголосила, що поки компанія не надсилала жодного документу про оплату.

— Просимо бути уважними та звертати увагу на назву компанії. Перші платіжки будуть у мешканців не раніше 6 грудня. Щодо вартості, то неодноразово повторюємо, що ми обслуговуємо за ринковим тарифом, але ми відкриті та маємо можливість обговорювати тариф. Для цього можна звертатися до нашого контакт центру, або на гарячу лінію, — уточнила вона. 

Пані Чепенко додала фото файлу з адресами зібрань, а також кілька фото виконаних робіт. 

Чи будуть виставляти рахунки попередники?

Директор ПМП «СОВР» Володимир Білик каже, оскільки є рішення виконкому міськради про нового управителя, то він слідує йому. Тому платіжок мешканцям за фактично виконану роботу по обслуговуванню будинків за листопад не надсилатиме.

— Ми звернулися до суду, оскільки вважаю незаконним рішення міськвиконкому, а там побачимо, — каже керівник.

Прибиранню у будинках в листопаді організовувало ПМП «СОВР», запевняє пан Білик.

— Ми прибирали будинки у листопаді. Маємо відповідні акти, — уточнив керівник.

Керівник ТОВ «Коменерго-Тернопіль» Олександр Попов також підтвердив, що людям не виставлятиме ніяких рахунків.

— Ми будемо виставляти рахунки новій компанії. «Коменерго» у листопаді працювало, а кременчуцька фірма не мала ні людей, ні техніки, то як вони могли працювати? — запитує керівник.

 

Опитування

Чи задоволені Ви місячною роботою нового управителя будинків?

 

Читайте також:

Без нас за нас вирішили: як майже половину будинків у Тернополі віддали фірмі з Кременчука? (АНАЛІТИКА) 

Хауз-менеджери, нові тарифи і льодоруби. Як кременчуцька фірма зібралася управляти будинками в Тернополі

 

 

 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (26)
  • Іван Шикула

    гнати надала а то розжерів скотиняка
  • Марія Якимів

    Отак Серьога "безмежно любить Тернопіль і тернополян"!!! А ще більше бабки.
  • Олег Ступінський

    Договір з  Кременчук  не укладав так і оплати не буде  за такої  ціни не може і бути  зустрічався з виконавчим  на питання різниця між будинком з ліфтом та  з. Опаленням на сходові та будинком без ліфта  та опел.різниця 0,95 коп
  • Pavel Orestovich

    Надала в президенти🤦😂

keyboard_arrow_up