Відтепер можна відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу. В сервісних центрах МВС стартує проект «Таємний клієнт».
- З 15 лютого в сервісних центрах МВС в Тернопільській області почне функціонувати проект під назвою «таємний клієнт», - розповів головний спеціаліст зі зв’язків з громадськістю регіонального сервісного центру МВС в області Василь Барановський. - Вже від завтра такі нововведення будуть у двох сервісних центрах Тернопільщини. Йдеться про ТСЦ , що у Підгородньому на вул. Стрийська, 5. Та у Чортківському районі – у с. Угринь, на вул. Об’їзна, 1.
Чи вміє держава якісно обслуговувати громадян? Чи дійсно колишні МРЕВ перетворилися на прозорі офіси з полицями для буккросингу і дитячими куточками? Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години?
- Ми вперше запускаємо проект «Таємний клієнт», завдяки якому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу. Наша мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби покращити якість надання послуг. До нас щороку звертаються понад 4 000 000 осіб, їх думку важливо почути, якщо ми хочемо будувати довіру між установою та суспільством, – зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно детально ознайомитися з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, заповнити та надіслати анкету-відгук.
Під час свого візиту клієнт зможе оцінити:
- роботу адміністратора за інформаційною стійкою,
- адміністратора, який надав послугу,
- екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом),
- фахівця Експертної служби МВС,
- спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС.
Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо:
- зручності навігації,
- дотримання інклюзивних умов,
- організації роботи сервісного центру МВС,
- доступності інформації на сайті,
- консультаційної підтримки у соціальних мережах.
Можна буде перевірити якість надання послуг:
- реєстрація та перереєстрація авто,
- отримання посвідчення водія вперше або його обмін,
- отримання довідки про несудимість,
- замовлення індивідуальних номерних знаків
- повний перелік послуг – за посиланням.
Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а результати проекту будуть оприлюднені за місяць на сайті Головного сервісного центру МВС. Проект «Таємний клієнт» реалізовується за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу (КМЄС) в Україні.
Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/,
анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/
За консультаціями звертайтеся за телефоном: (044) 290-19-88.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер