В рамках проекту Medialab у ПК “Березіль” щонеділі відбуваються заняття на різну тематику. Уже пройшли курси по фотографії, відеозйомці, графічних програмах, аудіозапису книг, звукорежисури, створенню мультфільмів, візиток, верстці журналів, імпровізації радіостудії, музичній імпровізації, дитячому програмуванню та ін.
- Усі ці заняття - безкоштовні, - розповідає організатор занять Medialab Оксана Божко. - Це прекрасна альтернатива дорогим курсам та гурткам. У нас немає вікових обмежень. Аби відвідати заняття, учасникам не обов'язково мати досвід роботи в спеціалізованих програмах.
Різноманітні заняття проходять щотижня, щоб кожен охочий мав змогу спробувати свої сили у роботі з сучасним обладнанням.
- До речі, тернополяни можуть взяти участь у наших заняттях не лише як слухачі, а також як волонтери-викладачі, - каже пані Оксана. - Тож, якщо ви володієте якимись навичками, чи маєте досвід роботи у сучасних програмах, або, можливо, ведете свій блог, працюєте у сфері освіти, культури, мистецтва, менеджменту - долучайтеся до нас.
Щодо заняття з музичної імпровізації, то воно пройшло в неділю, 23 жовтня. Діти віком від 8 до 14 років вчитись озвучувати мультфільм, а точніше вручну намальовану картинку-анімацію.
- У нас відбулося друге заняття, впродовж якого ми завершували роботу над музичним супроводом до мультфільму, - розповідає Оксана Божко. - Діти записували звуки до кожного руху, який відбувався в мультику. Така робота не з легких, адже тут потрібно мати добрий слухом та вміло передати кожен рух звуковим ефектом.
Заняття проходило під керівництвом 8-ми річного звукорежисера Радима Макогіна. Впродовж трьох годин діти працювали в повній імпровізації.
- Звичайно, що процес запису контролював наш постійний викладач музикант та звукорежисер, учасник гурту Tik Tu Роман Божко, - додає пані Оксана. - Власне він і попрацює над зведенням записаного матеріалу.
Наступне безкоштовне заняття з музичної імпровізації відбудеться 30 жовтня о 11.00 у ПК “Березіль”.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер