Матеріали про діяльність Тернопільської ОДА і її голови Степана Барни на третьому місці за рівнем джинси. Випереджує кількість замовних матеріалів у пресі лише Житомирська ОДА і УПЦ Московського патріархату. Такі дані моніторингу Інституту масової інформації (ІМІ).
За даними досліджень, порівняно з останнім кварталом 2017-го року у цьому році кількість замовних матеріалів у ЗМІ зросла на 31%. В ІМІ кажуть, як і раніше, більшість матеріалів з ознаками замовлення на УНІАНі мали іміджевий характер і стосувались діяльності Житомирської та Тернопільської ОДА, зокрема їхніх губернаторів, а також Української православної церкви Московського патріархату.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер