Тернополяни масово скаржаться на проблеми з мобільним зв’язком. Що сталося та коли виправлять?

Тернополяни масово скаржаться на проблеми з мобільним зв’язком. Що сталося та коли виправлять?
  • Чимало тернополян звертаються до редакції «20 хвилин» та повідомляють про проблеми з мобільним оператором «Київстар».
  • Дехто не може додзвонитися на інші номери. У когось зникли кошти з рахунків. Ми дізналися, що відбувається та коли виправлять проблему.

Про проблеми зі зв’язком почали писати багато тернополян у четвер, 3 січня. Проблеми, як кажуть, з оператором «Київстар», який є найбільшим в Україні. Напишіть, послугами якого оператора користуєтесь ви і чи є проблеми у вас?

Проблеми з дзвінками, зникли кошти

Тернополяни кажуть про різні проблеми, які виникли зранку. У декого зникли кошти, хоча нещодавно вони поповнювали рахунок.

Відео дня

– Не можу нікому зателефонувати. Кажуть, що на рахунку недостатньо коштів, хоча вчора 200 грн закинула, – пише тернополянка Олена.

Такі проблеми стались у багатьох людей.

– Поповнила рахунок на 150 гривень, перевірити рахунок неможливо, не запускається. Ні до кого не можу додзвонитися, – пише тернополянка Галина.

– Ні зателефонувати, ні перевірити стан рахунку, – пише Іван Горішній.

– В мене теж така ситуація. Я вже думала, що то щось в мене з телефоном, – каже Світлана Дігай.

– Також кажуть нема грошей і ви не можете здійснювати дзвінки, хоча позавчора успішно зняли 261 грн... це жесть, – скаржиться Наталія Андросенко-Бенч.

– Хоч у мене все ок, але стан рахунку перевірити не можу, – каже Наталія Швайка Репак.

– Пробуйте кілька раз, пробиває на 3-4. Така ж ситуація, – радить Ольга Гончаренко.

У декого не запускається код для перевірки балансу рахунку. Також абоненти скаржаться, що виклик обривається або не встановлюється з’єднання.

А у вас виникли проблеми зі зв’язком? Проголосуйте та напишіть у коментарях!

Опитування

Чи виникли у вас проблеми з мобільним зв'язком?

Сайт «Київстару» недоступний

На гарячу лінію підтримки не додзвонитися. Не вдається з’єднатися з оператором.

З офіційним сайтом також проблема. Спершу він не відкривався, а у браузері з’являлась помилка з’єднання з сервером.

Тепер на сайті з’явилось повідомлення про те, що сервер не зміг обробити запит – «Помилка 502».

Коли виправлять

Чимало людей повідомляють про проблему на офіційних сторінках оператора у соціальних мережах.

Там повідомляють – про помилки та проблеми відомо, фахівці працюють над вирішенням проблеми.

– Дійсно, зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приносимо вибачення за тимчасові незручності, – відповідають на коментарі в групі мобільного оператора у Фейсбук.

Згодом у соцмережах представники «Київстару» повідомили, що абоненти отримають компенсації за тимчасові незручності. 

– Шановні абоненти, сьогодні у частини абонентів передплати можуть спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми з'ясовуємо їх причину та докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично. На ваші питання ми відповідатимемо в спільноті Київстар в соціальних мережах почергово. Просимо вибачення за очікування. Ми обов’язково надамо відповідь кожному, – повідомив мобільний оператор. 

Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює – повідомив мобільний оператор. 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (39)
  • Ольга Ольга

    Дуже поганий зв'язок . Для того щоб подзвонити потрібно добре побігати . Завжди !!!
  • Наталія Біла

    Так.
  • Галина Стрияк

    Ще той київстар обкрадає
  • Ліда Плющ

    Незначні

keyboard_arrow_up