- Ми організовуємо різні заходи, на яких запрошуємо спікерів, які є практиками у своїй справі, щоб дати людям максимально корисні знання, які можна втілювати у життя, - каже співзасновниця Marketing HUB Ternopil Діана Малолєткіна. - На цьому майстер-класі ми говорили про піар, яким чином розповідати про свою компанію, формувати свій особистий бренд.
Спікер на зустрічі з піару - маркетинг-директор найбільшої юридичної компанії України "Астерс" з 17-річним досвідом Вікторія Есауленко. Учасникам розповідали, як створювати новини про свій бренд, писати прес-резіли, як працювати з негативною інформацією про вашу компанію.
- З практичних порад: якщо ми щось зробили, але про це ніхто не знає, отже ми нічого не зробили для сучасного світу, - каже Діана. - Спершу треба визначитись що ми хочемо розповісти людям, а потім це розповісти за допомогою ЗМІ, соцмереж, знайомих. Саме так ми формуємо свій бренд і ділимось інформацією, але так, як потрібно нам.
Про те, що поради пані Вікторії є дуже корисними, а сама вона чудовий фахівець у своїй справі говорять не лише організатори, а й учасники майстер-класу.
- Вікторія Єсауленко навела багато практичних кейсів, - ділиться враженнями керівник відділу маркетингу консалтингової компанії "Універсальний бізнес-ресурс" Олеся Чванкіна. - Тобто майстер-клас абсолютно бездоганно поєднав теорію з життєвими прикладами впровадження різних інструментів маркетингу. Окрім того, окремою темою були подані шляхи виходу із кризових ситуацій, які можна застосовувати у повсякденному житті, не лише в роботі компанії. Уся інформація подана легко та цікаво завдяки харизмі та глибокому професіоналізму.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Marcus Aurelius