Всі закупівлі робіт чи послуг за бюджетні гроші повинні відбуватись публічно. Тому інформація про придбання чогось малопотрібного чи сумнівна закупівля стає доступною громадськості і викликає питання
Оголошення про купівлю товару чи послуги, суми, умови, виконавці, угоди є на порталах https://prozorro.gov.ua та https://dozorro.org . Там тисячі стандартних договорів і операцій, але якщо витратити трохи часу, то можна натрапити на доволі цікаві операції. Раніше наші журналісти уже подавали факти про закупівлі та угоди. Зараз в публікації публічно ставимо запитання до тих організацій, які засвітились в дивних закупівлях, аби згодом опублікувати їхні пояснення. Якщо таких пояснень не буде, то кожна згадана закупівля стане темою окремого розслідування. Поїхали!
Прокуратура Тернопільської області провела закупівлю послуги з періодичного прибирання приміщень. В лютому 2018 року організація уклала відповідну угоду, згідно з якою приватний підприємець повинна надавати послуги з прибирання приміщень прокуратури в районних центрах два-чотири рази в місяць впродовж року. Ціна послуг – 190 150 гривень.
Ми хочемо перевірити, чи немає, бува, в штатному розписі цих організацій штатних прибиральниць, які теж прибирають приміщення… Крім того, в угоді щодо прибирання не вказано, про яке саме прибирання йде мова.
Публічно просимо прокуратуру Тернопільської області надати редакції інформацію щодо кількості технічних працівників та їхніх посад в кожній з районних прокуратур області, а також детальну інформацію про те, які саме послуги з періодичного прибирання отримує прокуратура за 190 150 гривень.
Послуги щодо організації та проведення PR-акції з метою встановлення рекорду "Найбільша кількість людей з іменами Петро, Павло, Павліна, Павлина, Петра, Петрунеля" закуповує управління культури, релігії та туризму Чортківської міської ради. Вартість такої послуги – майже 21 тисяча гривень. Предмет договору, зокрема: «підготовка PR акції, розсилка прес-анонсу по базі ЗМІ, публікація статті на офіційному сайті www.rekord.ua, наступна популяризація PR-акції в доступних ЗМІ». Дата проведення – 12 липня 2018 року.
Для подібних «послуг» в міських радах є прес-служба. Зокрема в Чортківській міській раді є сектор з питань внутрішньої політики і зв’язків з ГО та ЗМІ, де працює двоє людей. Публічно просимо Чортківську міську раду повідомити, які ще «PR акції» замовляли чи замовлятимуть в 2018 році, а також надати інформацію щодо сум, передбачених в бюджеті міста на висвітлення діяльності ради в ЗМІ.
Угоду щодо прання білизни Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги уклала в квітні цього року. Згідно з угодою та умовами, приватний підприємець повинен до кінця року надати послуги з прання 24 з лишком тонн білизни та отримати за це оплату в розмірі 389 тисяч гривень. Часто в лікарняних закладах є свої пральні… Крім того, на перший погляд, вражає й обсяг в 24 тонни або близько 3 тисяч кілограмів на місяць.
Публічно просимо Тернопільську міську комунальну лікарню швидкої допомоги відповісти на запитання: 1. Коли припинила своє існування пральня закладу та чому? 2. Скільки ліжко-місць є в лікарні? 3. Скільки пацієнтів лікувалося в стаціонарі закладу в березні та в травні 2018 року? 4. Як часто здійснюється прання білизни з ліжок? 5. Що саме входить в термін «білизна»?
Близько 840 тисяч гривень віддала комунальна установа Тернопільської обласної ради «Тернопільська обласна школа вищої спортивної майстерності» за легкове авто для своїх потреб. Ми вирішили детальніше познайомитись з діяльністю школи, але згадок про неї в публічному доступі не багато. Крім того, як можна зрозуміти з адреси закладку (офіс в офісній будівлі по вулиці Крушельницької, 18), це не школа в її класичному розумінні.
Аби наші читачі розуміли, що витрата бюджетних грошей виправдана, публічно просимо в керівництва Тернопільської обласної ради та самої школи надати таку інформацію: кількість працівників та учнів згаданої школи, розмір посадових окладів та виплачених премій працівникам в 2017 році (кожному), звіт про виконання фінансового плану в 2017 році та звіт про діяльність установи в тому ж році, копію статуту закладу.
Громадська вбиральня в парку "Топільче", яку вже декілька років перебудовують в «коворкінг центр» (офіс для платного чи безоплатного користування бажаючих) досі офіційно не почав роботу, але шалено «смокче» міські гроші. Це при тому, що міська влада запевняла, що проект реалізовують за донорські кошти в рамках європейського проекту. Але… майже 800 тисяч гривень, сума яку готове віддати місто за «Реконструкцію благоустрою громадської вбиральні в парку Топільче по вул. Дружби в м.Тернопіль». Згідно даних з prozorro мова йде саме про приведення в належний стан території, «бетонного мощення», огородження…
Публічно просимо Тернопільську міську раду відповісти на запитання, а саме: 1. Які суми з бюджету та якими рішеннями були виділені для реконструкції громадської вбиральні в парку Топільче, збоку вулиці Дружби та закупівлі обладнання й меблів, впродовж 2015-2018 років? 2. Які суми, в формі грантів, позик, цільових трансферів надійшли на проведення реконструкції та закупівлю меблів та техніки для згаданої громадської вбиральні? 3. Хто власник та орендар земельної ділянки під об’єктом та самого об’єкту? 4. Коли офіційне відкриття «Коворкінг центру» та туалету?
Далі буде…
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер