Чи реально додзвонитися в аварійні служби міста та обслуговуючі підприємства? Ми самі перевірили

Чи реально додзвонитися в аварійні служби міста та обслуговуючі підприємства? Ми самі перевірили
  • Чимало тернополян скаржаться, що коли виникає нагальна потреба усунути побутову аварію – витік газу, протікання труби, тощо, або ж необхідна допомога чи консультація від обслуговуючого підприємства чи державної структури, до них не додзвонитися. 

  • То номер не дійсний, то просто не беруть трубки.

  • Ми вирішили перевірити чи дійсно це так і були здивовані результатом. Чому? Читайте в нашому матеріалі.

Для перевірки ми використовували номери екстрених служб та обслуговуючих підприємств, що зазначили на сайті Тернопільської міської ради. Загалом ми перевірили понад 40 стаціонарних та мобільних номерів. 

Аварійні служби тепло-, водо- електромереж 

Першими перевірили номери аварійних служб Тернополя різних напрямків, адже від ефективності їх роботи, а перш за все реагування на виклики, залежить безпека громадян і їх комфортне користування теплом, водою чи електромережами. Звісно, ми не відкидаємо фактор, що диспетчер міг відійти за нагальною потребою, а тому якщо нам не відповідали перший раз, ми робили другий, контрольний дзвінок.

Одразу зазначимо, що за жодним з номерів аварійно-диспетчерської служби КП «Тернопільводоканал», що зазначили на сайті міськради, додзвонитися нам не вдалося ані перший, ані другий раз. За іншим номером на сайті комунального підприємства трубку одразу підняли та пояснили, що інженер-диспетчер має чотири телефони і якщо відповідає за одним з них, фізично не має можливості відповісти на інший, «тому таке буває», однак чергова диспетчерка пояснила, що в підприємстві намагаються оперативно реагувати на всі дзвінки.

Відео дня

Також не вдалося додзвонитися і в КП «Тернопільміськтеплокомуненерго».

Нижче та в наступних таблицях червоним виділені телефони, за якими нам не вдалося додзвонитися, зеленим – трубку підняли – жовтим – номер недійсний.

Аварійні служби приватних підприємств

А ось усі аварійні служби на внутрішньо-будинкових системах центрального опалення та гарячого водопостачання мають дійсні номери. За номерами набраних всіх підприємств нам відповідали, при чому не доводилося навіть довго чекати.

В цих аварійних службах нам пояснили, що ледь не щодня до них звертаються тернополяни, тому необхідно реагувати швидко, в тому числі на дзвінки.

Єдиний нюанс, вказаний номер ПП «Люкс» не до аварійної служби, а до приймальні підприємства.

Якщо у аварійної служби чи підприємства є декілька номерів, ми не перевіряли всі, якщо нам вдалося додзвонитися за першим же. Однак при розмові з диспетчером ми уточнювали, чи є вони діючими. В таблицях такі номери ми не виділяли жодним кольором.

Коли ж ми дзвонили за номерами до приватних підприємств, котрі обслуговують прибудинкові території та будинки у Тернополі, то були дуже здивовані, адже в багатьох випадках подані міською радою номери є давно неактуальними та недійсними навіть по шість років.

Тому вірні номери ми шукали самі у вільних джерелах. В таблиці нижче ми їх зазначили. Щоправда не у всіх підприємств були дійсними навіть другі номери.

Ліфтові служби та служби, що відповідають за вивезення твердих побутових відходів

У двох з трьох ліфтових служб, що зазначили на сайті міськради, диспетчери підняли трубку і для цього майже не довелося чекати.

Тільки в ліфтовій службі під однойменною назвою номер виявився недійсним.

В службах, що відповідають за вивезення твердих побутових відходів принаймні за одним номером піднімали слухавку.

Міська та обласна ради, ОДА

Також ми зателефонували і за номерами ОДА, облради та міськради Тернополя, що вказані на офіційних сайтах.

Двічі ми намагалися поспілкуватися з диспетчером в ОДА та облраді, але двічі чули тільки гудки. На жаль, нам так і не відповіли. 

В міськраді трубку підняли також не з першого разу. Спочатку на автоматично прийнятому дзвінку на мобільний номер ми дві хвилини слухали заспокійливу мелодію і на цьому виклик завершився. Коли ж ми зателефонували вдруге, диспетчер підняв слухавку та поцікавився, з яким питанням ми звертаємося.

Отож, як ми переконалися, додзвонитися до аварійних служб, обслуговуючих підприємств тощо, можна, щоправда не до всіх. Важче додзвонитися до адміністративних установ. 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up