«Нове життя старого взуття»

«Нове життя старого взуття»

Яким чином старе взуття має шанс отримати нове життя та яким має бути якісне взуття знає успішна бізнес-леді Неля Хоміцька – керівник магазину «Територія взуття».

Про життя і справи «RIA плюс» розмовляє з керівником магазину «Територія взуття» Нелею Хоміцькою.

–  Як ви розпочинали свій бізнес?

– Мій чоловік Юрій розпочав власну справу у 1997 році. В той час, коли тернопільські державні підприємства, взуттєві фабрики стояли на порозі розпаду, йому вдалося зібрати кращих спеціалістів галузі. Спочатку взяли в оренду приміщення, де розмістили невеличкий цех. Згодом вдалося його викупити. Обладнали вентиляцію, поступово розширювали приміщення, купували сучасне обладнання. Сьогодні ж на нашому підприємстві працюють фахівці, чий досвід вимірюється не роками, а десятиліттями.

Відео дня

– А чому саме взуття?

– Ми з чоловіком родом з Вишнівця, мешканці якого традиційно займалися взуттєвою справою. Мій батько, практикуючий ветлікар, у час зимової відпустки виготовляв взуття на шкіряній підошві, яка кріпилася за допомогою клею і березових цвяшків. І Юрин дідусь, до речі, теж мав стосунок до шкіряної справи – він шив кожухи. Мабуть, любов до натурального матеріалу передалася нам генетично.

– Чи допомагає сім’я у веденні справи?

–  Я долучилася до справи дещо пізніше. Почала допомагати чоловікові ще у декретній відпустці. А згодом проміняла роботу у податковій службі на родинну справу.  Коли народились двоє діточок,  поєднувати управлінську діяльність та материнство було досить складно. Але завдяки підтримці рідних усе вийшло. Сьогодні діти вже дорослі. А досвід приходить з часом. Головне – це бажання навчатися. Поки чоловік працює на посаді директора державного підприємства, я керую «Територією взуття». Маємо велику надію, що син, а згодом і донька, продовжать власну справу.

–  Що вирізняє вас від конкурентів?

– У своїй сфері працюємо майже 20 років. Завдяки досвіду наших працівників і сучасному професійному обладнанню провідних компаній є можливість зробити більш якісний ремонт, ніж у звичайній майстерні. З нами працює команда знавців своєї справи: швеї верху взуття, затяжчики, модельєри.

– Які саме послуги пропонуєте?

– Особливою послугою нашого ательє є заміна підошви з перетяжкою і зміною фасону. Приміром, в гардеробі жінки є чобітки з відмінної шкіри, хорошим хутром, а фасон вже вийшов з моди. Ні в якому разі не можна викидати їх! Такому взуттю ми можемо дати нове життя - осучаснити, змінити форму носика, поміняти його з каблука на танкетку. Часто у клієнтів є взуття із занадто довгими носиками, а каблук і підошва влаштовують. Це теж не проблема. В нас можна обрізати, округлити носики, відповідно до модних тенденцій. Також ми звужуємо і розширюємо холяви, міняємо підбори (велика гамма кольорів та форми), розтискуємо взуття на спеціальних пристроях, завезених з-за кордону та фарбуємо його. Проводимо заміну висувних ручок та коліс у валізах та замінюємо ручки в сумках. Інакше кажучи, ми даємо нове життя для старого взуття. В своїх виробах та послугах ми впевнені, тому завжди надаємо гарантію. 

 – Які перспективи такого бізнесу?

– Взуттєвий бізнес в Україні вважається досить стабільним, адже покупець починає розуміти, що вітчизняне взуття також може бути якісним. Кожна жінка хоче похизуватися новою парою взуття щосезону і це добре. Але не потрібно забувати, що можна і реставрувати старе улюблене взуття, з яким шкода розлучатися.

– На якого клієнта орієнтована «Територія взуття»?

– Клієнтами магазину є люди різного віку. За платоспроможністю це споживачі з середнім та високим рівнем достатку. Є замовники, які хочуть вирізнитися серед натовпу ексклюзивним взуттям.

–  Чому ваш магазин називають «взуттєвий рай»?

– Наш магазин нагадує музей: годинники, картини, статуетки, горщики для квітів – все у формі туфельок та чобітків. Ми любимо подорожувати. Якось з мандрівки привезли сувенір-туфельку. Потім підключилися друзі і речі найрізноманітнішого вжитку у формі взуття заполонили простір нашої «Території». Хобі переросло у колекціонування. Не готова назвати конкретну цифру, але експонатів в нас кілька сотень, це точно. Бувають випадки, коли наші клієнти дарують нам туфельки-сувеніри на пам'ять.

– Яке ваше ставлення до клієнта?

– Не дивлячись на те, що ми вже зараз маємо велику кількість постійних клієнтів, а також великі об’єми роботи і на окремі види послуг створюється черга, ми завжди цінуємо кожного клієнта, враховуючи його побажання, зауваження та вимоги. Догодити, звичайно, всім важко, але ми робимо по максимуму все, що від нас залежить. З нагоди великого свята Воскресіння Христового прийміть найкращі вітання і побажання Божого благословення, здоров'я і добробуту.

Довідка «RIA плюс» 

  • Хоміцька Неля Віталіївна народилась 19 жовтня 1972 у смт. Вишнівець Збаразького р-ну.
  • Сімейний стан - одружена, мати двох дітей.
  • Освіта - закінчила у 1995 році ТНЕУ за спеціальністю "Облік та аудит".
  • Хобі - вишиття бісером, подорожі, катання на лижах, колекціонування сувенірних туфельок.
  • Телефон: 050-158-08-68.

Тернополяни вкотре визнали "Територію взуття" найкращими на 12-му конкурсі "Народний бренд-2016".  

 

 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (1)
  • Читач49

    Вчора підходила у територію взуття,хотіла зробити перетяжку,як Ви говорите дати нове життя старому взуттю.Як виявилось Ви такого неробите.Так сказав мені Ваш працівник,хоча я знаю що можна зробити.Раніше давали одні холявки і робили чоботи.

keyboard_arrow_up