З 2 жовтня стартує голосування за найкращих в бізнесі - "Народний бренд 2017", яке триватиме до 30 листопада на сайті brand.20.ua. Після його завершення ми дізнаємось, які торгові марки, фірми та підприємства здобули першість у своїй номінації.
“Народний бренд” — це свого роду підсумок роботи корпорації, фірми, підприємства, закладу протягом року. Це справжня непідкупна оцінка якості роботи бізнесу. Адже суддями є не журі, а тернополяни – усі ті, хто викликає таксі, купує одяг, квіти, прикраси, іграшки, меблі, відпочиває в торгово-розважальних центрах чи ресторанах, ходить в кіно, робить ремонт, влаштовує весілля чи ювілей, їде в подорож, тренується в спортзалі чи вчиться танцювати. Це тернополяни, які турбуються про своє здоров'я і красу; які люблять піти на піцу чи посидіти в кав'ярні, які купують авто і хочуть якісного догляду за ним. Відзначити хочеться багато речей, які роблять наше життя комфортнішим і зручнішим. І кожен з цих моментів хтось робить найкраще.
Уже 13-ий рік поспіль Медіа корпорація РІА проводить конкурс «Народний бренд». Переможців визначають усі тернополяни – читачі газети РІА плюс, сайту 20minut.ua та сайту-довідки top20.ua.
- Фірма стає лідером лише завдяки довірі споживачів до неї, - зазначив регіональний видавець RIA Media Юрій Штопко. – Саме тому девізом акції є «Ти обираєш – РІА пюс нагороджує!» Роботу тернопільських фірм оцінюють наші читачі, а це, в свою чергу, клієнти тернопільських фірм, закладів, підприємств. RIA вручає заслужені нагороди від імені усіх клієнтів. Маємо надію, що кожного року тернополяни віддають голоси за тих, хто справді виправдовує їхню довіру. Тож бажаємо перемоги найкращим, трудитися, не покладаючи рук, аби з року в рік отримувати визнання жителів міста.
Тернополяни віддають голоси за ті компанії, які завоювали їхню любов та довіру. Цьогоріч кількість номінацій збільшилась з 45 до 51-ої. Адже конкуренція постійно зростає, а кількість голосуючих збільшується.
- Додались нові номінації, наприклад «Кращий роботодавець», «Юридичні фірми (нотаріуси, адвокати, консультації)» та «Виробник м'ясної продукції», - розповідає керівник відділу промо RIA Media Юлія Дутка. - Остання виникла через велике суперництво серед марок м’ясної галузі у категорії «Виробник продовольчих товарів». Хто з номінантів конкурсу отримає статуетку першості та почесні дипломи, дізнаємося 30 листопада. Тож будьте активними та голосуйте.
А проголосувати може кожен тернополянин. Адже голосуючи у конкурсі "Народний бренд", ви підтримуєте найкращих та підкреслюєте, що цій компанії можна довіряти. Ваш голос — це найвища оцінка якості їх продукції або послуг.
Правила голосування не змінились. Потрібно обрати одну із номінацій, знайти бренд, за який Ви віддасте свій голос та натиснути на опцію “Проголосувати”.
Авторизуватись потрібно через одну із соціальних мереж. Щоб Ваші голоси були зараховані, потрібно проголосувати мінімум в 10 номінаціях.
Кожен тернополянин, проголосувавши на сайті brand.top20.ua в розділі «Народний бренд» може отримати планшет від RIA. Детальніше про розіграш та голосування читайте на сайті.
Кульмінацією голосування стане феєричний фінал конкурсу, адже офіційна церемонія нагородження буде проходити у одному із найкращих ресторанів міста на початку грудня. Тому голосуйте та будьте активними. У вас є шанс повпливати на рейтинг найкращих підприємств нашого міста.
Нагадаємо, торік в голосування в конкурсі «Народний бренд 2016» свої голоси за кращих виробників товарів і послуг віддали близько 6 тисяч тернополян.
Пропонуємо переглянути, як це було
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Лесюня Дранчук