Навіщо бізнесу потрібен SERM? Можливості інструменту (новини компаній)
Якщо ви вважаєте, що онлайн-огляди легко губляться серед інформаційного шуму, то дуже помиляєтеся.
Навіщо бізнесу потрібен SERM? Можливості інструменту
Нещодавні дослідження показали, що 93% користувачів перед тим, як здійснити покупку, спочатку дізнаються про бренд саме в інтернеті. При цьому 94% опитаних відзначили, що негативні відгуки повністю переконали їх не працювати з конкретним брендом.
Саме тому управління репутацією у мережі вважається одним із найефективніших способів підвищення рівня продажів для будь-якої компанії. Це дуже відповідальна задача, тому і довіряти її краще професіоналам. В Україні замовити відповідну послугу можна в агентства інтернет-маркетингу Webpromo. Детальніше про управління репутацією у мережі читайте на https://web-promo.ua/serm/.
Для чого потрібний SERM
SERM застосовується для контролю інформаційного поля бренду в мережі. Його головне завдання полягає у формуванні позитивного іміджу компанії через топ-20 видачі, де кожен сайт говорить про високу якість продукції, що просувається, тим самим залучаючи користувачів в покупку. Впровадження SERM особливо актуально, коли:
- Компанія лише виходить на ринок і їй необхідно сформувати позитивний імідж.
- Бренд давно на ринку та хоче мінімізувати репутаційні втрати й ризики.
- Відбувся ребрендинг і підприємству слід донести до ЦА своє нове позиціонування.
- Компанія працює у висококонкурентному середовищі та є мішенню чорного PR.
Переваги й особливості SERM
Основний плюс SERM – можливість створити або скоригувати репутацію бренду. Також за допомогою цього інструменту можна:
- Проаналізувати відгуки та зрозуміти власні проблеми. Це допоможе виправити дефекти продукції та надалі підвищити лояльність покупців.
- Збільшити конверсію. Якщо про бренд часто говорять у позитивному ключі, то клієнти більше йому довіряють — отже, частіше у нього купують.
- Підвищити лояльність покупців. Коли компанія оперативно відповідає на відгуки, зауваження або коментарі користувачів і одразу виправляє проблеми, люди починають більше їй вірити і, відповідно, частіше з нею працювати.
З особливостей SERM можна назвати його низьку продуктивність без взаємодії з іншими виробничими процесами. Наприклад, якщо ви просунулися в топ-10, але якість вашого продукту так і залишилася на низькому рівні — про бренд все одно будуть писати в негативному світлі, а отже, всі старання будуть марними. Крім цього серед особливостей SERM варто виділити такі:
- Регулярні та високі фінансові витрати.
- Відсутність довгострокових гарантій стабільного позитивного ефекту.
- Постійно змінюються результати топу видачі.
Але навіть з урахуванням всіх особливостей ефективність SERM залишається на висоті. Люди найчастіше знайомляться із брендом саме в інтернеті, а зміст топ-видачі доволі сильно впливає на їхнє ставлення до товару. Ось чому застосування SERM буде корисним як брендам, так і окремим особам, які бажають сформувати позитивну репутацію в мережі.