Кар'єра завжди починається із освіти. Так заведено правилами бізнесу, що працівник не може розвивати кар'єру, коли не має освіти за спеціальністю. І дійсно, людина може бути хорошим спеціалістом, яка буде знати про свою справу все. Однак про кар'єрний ріст мова піде тільки після наявності диплому. Саме тому ми бачимо велике число зрілих людей, які отримують другу освіту або навіть першу, відвідують навчання, пишуть екзамени, хвилюються. За цим всім стоїть ключова мета - кар'єрний ріст.
Навчання у магістратурі – це нормальна практика, яку потрібно пройти кожному, хто планує своє майбутнє. Зазвичай, коли мова іде про післядипломну освіту, то студенти відвідують заняття не для знань, а для диплому. Тому вони і приймають рішення замовити магістерську роботу з обліку і аудиту, фінансів чи з іншої дисципліни, оскільки вже мають роботу та не бачать сенсу витрачати час на читання книг. На сайті Магістр можна знайти якісних виконавців, які напишуть роботу під ключ.
Однак освіта – це тільки перша сходинка у розвитку кар'єри. Що ж потрібно ще для того, щоб людина могла сподіватися на отримання кращої посади та кращої заробітної плати?
В першу чергу, власники будь-якого комерційного бізнесу чекають від людини не стільки знань та навичок, скільки особистих якостей, які потрібно для працівника.
1) Відповідальність
Перше, що хоче бачити керівник – це відповідальність. Сьогодні ця якість найбільше цінується у бізнесі, оскільки більшість людей ставляться до роботи як то способу заробітку і тільки. Дуже корисно замислюватися, чи зможе компанія постраждати від того, що робота буде зроблена не належним чином. Чи постраждають від цього інші люди. Основа відповідальності – це пунктуальність, її виділимо другим пунктом.
2) Пунктуальність
Що собою представляє ця якість? Це повідомлення керівника про те, що ви не встигаєте виконати роботу, про те що ви запізнюєтесь на роботу. Це також вміння вести облік свого часу та обґрунтування затрат часу на виконання певних видів робіт. Не менш важливо повідомити керівника про власні плани та вміння управляти своїм часом. Таймменеджмент буде корисним навиком, який пригодиться для кожного працівника, що думає про кар'єрний ріст.
3) Легкість та комфорт
Навіть найкращий у світі спеціаліст, який бездоганно виконує роботу, але пригнічує решту офісу, є основним кандидатом на звільнення. Все таки слід розуміти, що коли робота виконується в команді, потрібно задавати невимушену обстановку, в якій комфортно працювати усім.
4) Не скаржитися на роботу. Більшість людей офісу виконуватиме аналогічну роботу без скарг, тому наявність людини, яка вічно незадоволена темпами, обсягом чи видом роботи тільки напружує ситуацію.
5) Не запитувати у співробітників підказки і не просити показувати, як виконати вашу роботу. До навчального періоду слід ставитися максимально відповідально. Якщо ви не запам'ятовуєте порядок операцій з 2-го разу, користуйтеся диктофоном чи іншими засобами, що допоможуть запам'ятати. При регулярних уточненнях ви не матимете шансу не те що розвивати кар'єру, але і затриматися на такій роботі.
6) Не обговорювати інших працівників. Ви ніколи не знаєте, ким є людина, з якою ви обговорюєте когось із працівників. Щоб не створювати неприємну для себе ситуацію, уникайте пліток чи позаочних зауважень.
7) Пам'ятайте, що кар'єра завжди передбачає ваше підвищення, в той час як інші працівники будуть залишатися на своїх місцях. Якщо ви прагнете до підвищення, вам потрібно з самого початку ставитися до співробітників з повагою і бути дружніми з ними. Не слід обговорювати особисті проблеми чи заводити надто близькі дружні стосунки з колективом. Коли ви станете їх начальником – всі ваші слова використовуватимуться проти вас.
8) Проявляйте ініціативу та показуйте керівникові слабкі місця, якщо ви їх бачите. Ваші рекомендації в очах досвідченого начальника завжди стануть корисною інформацією, які буде взята до уваги. Керівники не бачать того, що відбувається в роботі з підлеглими. Це не означає, що ви повинні доповідати начальству про всі проблеми. Однак якщо ситуація є критична, про неї слід повідомити.
9) Вирішити проблем із здоров'ям, особливо це стосується кашлю та проблем із носом. Якщо ви перебуваєте в офісі з людьми, а в приміщенні хтось 8 годин то покашлює, то тягне носом – вас зненавидять. Не провокуйте людей на ненависть до себе.
10) Зовнішній вигляд повинен відповідати стилю компанії. Якщо це молодіжна компанія, що складається для прикладу із програмістів, не слід обирати діловий костюм на роботу. В таких компаніях джинси та футболки є одягом як керівника, так і підлеглих. І навпаки, якщо компанія має діловий стиль, вам не слід носити одяг, що буде вас вирізняти від інших.
11) І остання порада - запах. Працюючи у офісі, не використовуйте парфуми поверх одягу. Суміш ароматів усіх офісних працівників не дозволить вам виділитися серед інших, а тільки навпаки. Ваш запах повинен бути непомітним або взагалі відсутнім.
Такі прості кроки допоможуть вам прискорити свою успішну кар’єру.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер