Перший шоу рум у Тернополі відкрив відомий бренд етно одягу «Вишиванки «Птаха». Програма свята була досить насиченою – дизайнер Наталія Мельник представила бренд і свою нову колекцію «Вільні». Блогер Анна Гудима з Вінниці провела майстер-клас як носити вишиванку щодня і мати модний вигляд.
Показали гостям свята і саме виробництво, щоб тернопільські панянки мали уявлення, як народжуються вишиті шедеври. А приємною несподіванкою свята став розіграш подарункового сертифікату на 3000 гривень на придбання продукції бренду.
Починали з інтернет-магазину
Українському бренду дизайнерських вишиванок «Птаха» уже три роки. Його започаткували у форматі інтернет-магазину. Тож зараз уже є досвід, задоволені клієнти, багато позитивних відгуків як клієнтів, так і експертів, які відзначають високу якість виробів і конкурентність на ринку модного одягу.
А почалося все з розробки дизайнів для ручної вишивки, цим Наталія Мельник займалася більше п’яти років, але в певний момент зрозуміла, що хоче створювати одяг, адже бачила, як ці зразки вишивок можна використати в готових виробах. І вирішила, що настав час реалізувати свої ідеї в готовому одязі. Від початку роботи їй доводилось багато вчитись, це були і курси дизайну одягу, і курси стилістики та багато інших. Нові знання дозволили робити колекції концептуальними, випадкових речей тут немає.
- В моєму гардеробі бракувало вишиванки, яку можна носити щодня – на роботу, на прогулянку з друзями, і почуватися при цьому класно і впевнено, - розповідає Наталія Мельник. - Я сама люблю носити вишиванку на щодень, а не лише на святкові події.
Концепція бренду – це поєднання сучасного зі старовинним.
- Я вірю, що тільки зробивши вишиванку по-справжньому сучасною, трендовою можна допомогти і вплинути на те, щоб передати її майбутнім поколінням, щоб її носили щодня, щоб вона була не просто виробом, який є в гардеробі, тому що так потрібно, а щоб її хотілося одягати. Адже кожному з нас потрібно мати в собі сміливість гордитися тим, що ти українець і демонструвати це. Думаю, що ми рухаємося в правильному напрямку і підтвердженням цього є позитивні відгуки наших клієнтів і експертів моди, - каже Наталія.
«Вільні» - у кольорах і силуетах
Нова колекція «Вільні» вільна у всіх розуміннях – і у силуетах, і у виборі кольорів, і способі їх поєднання, розповідає дизайнер.
На відкритті шоу руму представили частину колекції, де глядачі могли побачити цілу історію - двох подруг у яскравих сукнях, красиву закохану пару, щасливу прогулянку матері з донечкою і все це було прикрашено дизайнерським вишиванками.
Загалом бренд випускає широкий асортимент одягу, який відповідає останнім трендам і при цьому несе традиційний колорит: жіночі і чоловічі вишиванки, сукні, дитячий одяг.
Вишивка – модний тренд багато років
Як поєднувати вишиванку з сучасним одягом, куди її можна одягати, як виглядатимуть ці луки показала на власному прикладі і на прикладі гостей свята стиліст з Вінниці Анна Гудима.
До речі, такі майстер-класи в шоу-румі практикуватимуть часто, тож стежте за новинами на сторінках в соцмережах «Вишиванки «Птаха» в Фейсбук https://www.facebook.com/ptaha.in.ua/ та Інстаграм https://www.instagram.com/ptaha_in_ua/
Цікаво, що відкрили шоу рум у Тернополі напереодні Всесвітнього дня вишиванки, який відзначають цього року 17 травня. Як зазначає дизайнер ідея свята надзвичайно співзвучна її переконанням, що вишиванку ми можемо носити щодня, наприклад на роботу, навчання, відпочивати з друзями, піти в кіно, на презентацію чи вечірку. Ця ідея надихає Наталю на нові колекції, які в бренду з'являються доволі часто.
Тож хто ще не знайомий з брендом «Птаха», запрошуємо в шоу-рум на Чорновола, 1, який працює у форматі магазину.
«Вишиванки «Птаха», м. Тернопіль, вул. Чорновола, 1. 2-й поверх. Працюємо Пн-Пт 9.00-18.00. Телефон 097-187-09-43.
Інтернет-магазин www.ptaha.in.ua
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер