Тернополянин Вадим Романишин їхав у відрядження до Чорткова. Чоловік припускає, що місцеві водії, або ті, хто часто їздить тією дорогою, більш-менш знайомі з «картою ям» на цій дорозі. Однак чоловік у цьому напрямку після зими їхав вперше.
Втратив нерви, час і гроші
Злощасна яма, яка додала клопоту та фінансових витрат тернополянину, - через кількасот метрів за Яблуневом. Об’їхати її можна або узбіччям – по траві, або перетнувши суцільну смугу, відповідно, порушивши правила. За що можна отримати «лист щастя» від ДАІ, якщо на цій ділянці йде фото- чи відеофіксація.
Викликайте наряд ДАІ
Інспекторів пан Вадим не викликав. Каже, мав обмаль часу, а оформлення затягнулось би на кілька годин. Та й відшкодування від дорожників покрили б максимум фінансові витрати. А хто відшкодує згаяний час, зіпсовані нерви та стосунки з керівником?
У державтоінспекції радять таки одразу викликати наряд, бо як машина вскочила в яму – це вже дорожньо-транспортна пригода.
Такі ДТП автоінспекція фіксує рідко, бо, кажуть, водії не звертаються. Від початку року у Тернополі, скажімо, зафіксовано лише три таких. Потім матеріали направляються до суду.
Яму залатали, а грошей зробити всі дороги – немає
Дорожники за кілька годин після дзвінка журналіста 5 червня запевнили, що яму вже залатали.
Дороги мають обстежувати щодекадно. І виявлені недоліки намагаються усувати, переконують дорожники.
Грошей дорожники отримали втричі менше, ніж в аналогічний період минулого року - за 4 місяці 14 млн. грн. Це гроші, якими не покрили навіть зимове утримання доріг, нарікають дорожники. Ремонт 1 ями чи 1 кв. м обходиться у 250 грн.
- Коли фінансування не було 20 років, то більшість доріг потребують капремонту, а ми латаємо тільки ямки. Це - тимчасово, каже пан Петро. – Щоб довести до ладу всі дороги області, потрібно більше мільярда. І ми в планах ці цифри озвучуємо. Однак, за останніх 3 роки фінансування складає лише 10% від потреби.
Довідка
У Службі автодоріг діють гарячі телефони, за якими можна повідомити про проблеми з дорожнім покриттям чи про наявність ям: 52-54-43, 52-65-32.
Коментар
Володимир МАЛИШЕВСЬКИЙ, (40 р.), адвокат:
І обов'язково простежити, аби працівники ДАІ підписати протокол, інакше доказів не буде. Потім цей документ потрібно доправити до організації, яка обслуговує даний відрізок дороги - для відшкодування в добровільному порядку. У випадку незгоди - звернутись до суду щодо відшкодування завданої шкоди.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous