Тим часом, аби врятувати від руйнування комору, мешканці підставляють відра і тазики. Одначе приміщення уже почало руйнуватись – обсипається штукатурка із стелі. Також людям довелось повикидати продукти, щедро змочені водою з туалету.
Якби це був звичайний будинок, проблему, вочевидь, було б легше вирішити. А оскільки йдеться про гуртожиток, де туалетом на поверсі користуються сім родин, то і претензій нема до кого ставити.
- Почало текти, довелося повикидати продукти, - розповідає мешканець другого поверху Володимир Гаврон. – Звертались у жек, певно, двічі. Прийшли працівники, як на екскурсію - без інструментів. Оглянули і сказали, що причина - у зіпсованій, дірявій гофрі від унітазу. Тож сусіди повинні купити нову гофру, а вони її безкоштовно встановлять. А сусіди кажуть, що у них нема ніяких проблем.
Далі чоловік знову звернувся у жек. Тут знову відполи: проблему повинні вирішити сусіди.
- І все, ніхто нічого не робить, - із розпачем каже пан Володимир. - Жек нічого не робить, сусідам байдуже. А я не знаю, до кого мені звертатись. У нас більше нема де продукти зберігати. А там вони бути не можуть – самі розумієте, вода з туалету. Ввечері після роботи, як усі посходяться, почнуть користуватись туалетом, то маємо потоп.
Чим можна допомогти чоловіку, ми поцікавились у головного інженера жеку Володимира Байгера. Спершу той не дуже привітно відреагував на дзвінки, мовляв, мешканці самі винні, що до жахливого стану довели свої спільні санвузли та кухні. І пояснював, що особисто до нього ніхто не звертався.
- Я ще нікому не відмовив, - каже він. – Але я не знаю, про що йдеться. Ви повинні розуміти, що це малосімейка, гуртожиток. Ми там обслуговуємо стояки, лежаки, а все, що в них на кухні та у туалеті – це їхні проблеми. Якщо там потрібно замінити щось, то мешканці самі повинні купити деталь. І взагалі, там є голова будинкового комітету. У разі виникнення якихось проблем мешканці мали б спершу звернутись до нього. А тут відразу скарга на жек. А ми тут ні при чому!
Чоловік заявив, що у разі браку грошей у мешканців та звернення до жеку голови будинкового комітету, від якого й отримують кошти, вони могли б вирішити проблему. Але оскільки про скаргу він дізнається через газету, а проблема – не їхня, то її жек не буде вирішувати.
Утім, після перевірки інформації у журналах звернень співрозмовник констатував: так, звернення було, але проблема таки не їхня. Про неї він повідомив голову будинкового комітету.
- Ніхто до мене не звертався з такими питанням, бо якщо хтось звертається, то питання завжди вирішуємо, - розповідає голова будинкового комітету Степан Боднар. - У нас є будинковий комітет, організація співвласників, маємо рахунок у банку. Всі мешканці платять комунальні платежі на наш рахунок, а я перераховую гроші у жек і так далі. Роботи виконує жек. Але якщо мешканці звертались у жек, то вони повинні були і мені сказати, що у них така проблема. До мене ніхто не підходив і не говорив. Вони знають, де я проживаю. Мають мій мобільний.
Натомість мешканець стверджує, що давно не бачив голову БК і не має номера телефону, хоч і проживає у гуртожитку вже років 30. Чоловік не знає, хто ж керує у будинку. Таке твердження дивує голову. Той каже, що цього не може бути.
- Я заходив у жек, там мені повідомили, що приходили сантехніки на третій поверх, - додає пан Степан. - Сказали купити гофру, бо люди не платять стільки, щоби безкоштовно робити їм ремонт у загальних туалетах та кухнях. Жек замінить безкоштовно, тут питань нема, але мешканці третього поверху не захотіли. Я з цим невдовзі розберусь.
Найоптимальнішим варіантом вирішення проблеми, якщо мешканці відмовляються ремонтувати сантехніку, буде відключення води. Іншого виходу, каже голова, нема.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Анонім
ви ж не кличете жек, щоб вам в квартирі міняли сантехніку? чого в гуртожитку хочуть, щоб то робив жек за гроші всіх мешканців?
Анонім reply Анонім
Анонім
Anonymous
як що сусіди такі як на Злуки 35, то від них нічого доброго не чикайте
Анонім