Куди не піду - скрізь сміття. Свині й ті краще живуть, - обурено говорить вона. - Я постійно оббиваю пороги жеку, але результату немає. Заходимо в будинок, як у печеру. У під'їзді — повно бруду. На підлозі розкидані папірці, на стелях висять “антени” з павутиння. Лампочки взагалі ніхто ніколи не міняє, увечері в будинку — суцільна темрява. Коли на вулиці дощ, зі стелі ліфта капає вода. Не дай Боже, проводка замкне.
Спочатку жінка пробувала домовитися з працівниками жеку по-доброму. Але розмови ні до чого не привели. Тернополянка вирішила писати скарги. Після того технічний працівник таки прийшла в їхній під'їзд. Та, як говорить пані Любов, тільки робила видимість, що щось робить.
- Розводить ганчіркою бруд по підлозі, і на тому миття закінчується, - додає співрозмовниця. - У будинку навіть немає окремого водовідведення для прибиральниці. Вона просить воду у людей. Нам не шкода води, але дивно: за що ми платимо гроші?
- Одного разу він послизнувся на тій каші й ледь ногу не вивернув, - каже вона. - Я плачу за послуги жеку 70 гривень на місць. Але, судячи з їхньої роботи, платити немає за що.
У жеку “Вікторія М”, який обслуговує цей будинок, кажуть, що під'їзди прибирають регулярно, відповідно із затвердженим графіком.
- Вологе прибирання робимо тричі на тиждень - у понеділок, середу і п'ятницю, - пояснює майстер дільниці Любов Довбуш. - Миття підлоги проводимо раз на місяць, із 25 до 30 числа. Ми не винні в тому, що люди багато смітять. До того ж, на одному сходовому майданчику розташовані шість квартир. Зрештою, і бруду більше наносять.
Працівник жеку стверджує, що жінка, яка звернулася зі скаргами, постійно всім незадоволена. Вона шукає привід, за що можна вчепитися.
- Ця мешканка тривалий час мала заборгованість за надані комунальним підприємством послуги, - говорить пані Довбуш. - Як тільки ми надсилали їй попередження про сплату боргу, вона бігла скаржитися.
У підвалах, за словами працівниці жеку, води немає. Місць тому там прорвала каналізація. Але аварійна служба водоканалу ліквідувала поломку. Про те, що в ліфті протікає вода, майстер уперше чує. Жодної скарги від мешканців вона не отримувала. До того ж жінка розповіла, що минулого року перестелили покрівлю на будинку. Лампи, як переконує Любов Довбуш, на першому поверсі міняють постійно. А на другому-дев'ятому поверхах заміну роблять за заявами мешканців.
Скарги тернополянки “RІА плюс” переадресувала в міське управління житлово-комунального господарства. Там пообіцяли розібратися в ситуації.
Наталія БУРЛАКУ
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous