Про покращення іміджу Тернополя й області говорили під час круглого столу 13 червня.
Зокрема, учасники зустрічі озвучили ідею видавати туристам, які приїжджають до Тернополя, сертифікат "Бандерівця".
Оскільки раніше іміджем нашого міста і області серйозно не займалися, то тепер починатимуть усе "з нуля". Для створення іміджу міста залучатимуть студентів, громадські організації та владу.
- Організуємо групу людей, які професійно займатимуться цим питанням, - каже голова громадської організації "Змінюємо Україну" Олег Мушій.
Кожен, мовляв, відповідатиме за конкретні проблеми.
- Ми розпочали свою роботу з аналізу економічної проблеми області, - повідомляє заступник голови ОДА Леонід Бицюра. - Але разом з тим, ми зрозуміли, що є ще одна проблема. Протягом 23 років жодної системної роботи з творення іміджу та просування Тернопільській області в Україні, Європі та світі не було.
Тож тепер, за словами голови ОДА, тернопільська влада працює над стратегією розвитку області до 2020 року. Леонід Бицюра вважає, що чим більше знатимуть про нашу область у Європі і у світі, тим більше буде туристів і потенційних інвесторів.
- Імідж області, який є зараз, був стихійно створений і немає ніяких планових завдань, - каже Леонід Бицюра. - Наше завдання - сприяти успіху в економічному плані. Через залучення інвестиції збільшаться туристичні та інвестиційні потоки.
Скільки часу потрібно для створення іміджу Тернопільської області, представники громадської організації і влади не знають. Проте запевнили, що за пів року вже буде результат.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous