Гроші. Їх зекономить місто на капітальному ремонті «соцзабезу», але натомість над ним з’явиться багатоповерхівка... і ще одна багатоповерхівка збоку. Наразі триває небезпечна реконструкція об’єктів
«В управлінні соціальної політики міської ради, що на Лисенка, зривають дах. Привезли будматеріали. То якийсь ремонт даху чи що? Не огородили нічого, ще на голову щось впаде», - з такою інформацією в редакцію звернулись читачі. З’ясувалось, що на Лисенка не просто ремонт даху, а реконструкція двох приміщень (там, де кабінети, і там, де склад) в багатоквартирні житлові будинки з вбудованими приміщеннями громадського призначення.
Власні приміщення
Будівельні роботи - наслідок ще однієї інвестиційної угоди міської ради. Добре це чи погано, вирішувати читачам. Забігаючи наперед повідомимо, що управління соцполітики там діятиме, щоправда, з багатоповерхівкою зверху. Роботи проводить ТзОВ «Центр Громадського харчування", яке згідно з відповіддю міської ради на наш інформаційний запит є співвласником будівлі, де розташовані кабінети управління та власником складу поряд.
«Кошти місцевого бюджету на проведення ремонтних робіт і реконструкції будівлі не виділялись. Відповідно до рішення виконавчого комітету від 21.05.2014 року № 525... було затверджено переможця на даний інвестиційний об’єкт відповідно до протоколу комісії з вибору інвестора №9 від 29.07.2014 року. В подальшому був укладений інвестиційний договір № 13 від 29.09.2014 року щодо реконструкції фасадної частини та покрівлі будівлі за адресою: м. Тернопіль, вул. Лисенка, 8. Згідно з договором щодо реконструкції фасадної частини та покрівлі будівлі ТзОВ «Центр громадського харчування» зобов’язується виконати наступні будівельні роботи: оздобити та відремонтувати фасад з теплоізоляційного матеріалу, облаштувати дах, укласти тротуарну плитку на прилеглій території, встановити металопластикові енергоощадні вікна, забезпечити благоустрій території, встановити дитячий майданчик та влаштувати у будівлі за адресою вул. Лисенка, 8а ігрову кімнату для дітей, а також перебудувати десять робочих кабінетів в приміщенні за адресою вул. Лисенка, 8, 2 поверх, замінивши перекриття стелі, стіни між кабінетами, які були облаштовані з тирсоплити, електричні мережі», - йдеться у відповіді на наш запит, підписаній заступником міського голови Леонідом Бицюрою.
В редакції маємо й копію самої інвестиційної угоди. Там чіткіше прописані площі та суми. Так в головному приміщенні, де дислокуються кабінети управління соцполітики, ТзОВ «Центр Громадського харчування" з 2004 року є власником 238,2 метрів. Загальна ж площа об’єкта 1729,3 квадрати. Щодо складу, то його площа 517 квадратів. Все приміщення у власності ТзОВ. Майнова участь, тобто гроші, які фірма вкладе в роботи, 5 мільйонів 100 тисяч гривень. Після завершення усіх робіт реконструйовані об’єкти перейдуть у власність «Центру Громадського харчування". Щоправда за виключенням 1491, 1 м.кв. в яких і дислокуються кабінети управління соцполітики. Вони після ремонтів залишаться у власності міської ради.
Чотири поверхи
Просили ми у мерії й копію містобудівних умов та обмежень, тобто документу в якому чітко видно обсяги перебудови. Не дали. Натомість повідомили, що такі документи є в ТзОВ. Туди й звернулись. Реконструкція передбачає надбудову над головним корпусом двох поверхів з мансардним приміщенням. На місці ж складу постане нове приміщення, також на чотири поверхи.
- Загалом буде близько сорока квартир, - каже один з співзасновників ТзОВ «Центр громадського харчування» Андрій Гак, який тимчасово виконує функції керівника. - Разом з тим управління соцполітики на сто відсотків зберігає свої приміщення, які ми відремонтуємо. Ми виконаємо усі своїх зобов’язання. Наші видатки на роботи для соцзабезу, до слова - більше 2 мільйонів гривень. Бо окремі приміщення в аварійному стані, а про техніку безпеки взагалі промовчу. Крім того, близько 200 тисяч гривень ми сплатимо до бюджету на розвиток інфраструктури. Всі роботи з реконструкції, згідно з проектом, закінчимо до кінця 2017 року. Хочу запевнити, що прикладемо всіх зусиль, аби покращити комфорт відвідувачів управління соцполітики. Приміром забезпечимо додаткові місця для паркування з тильного боку приміщень, які до того не були задіяні.
Запитали ми й про те як ТзОВ «Центр громадського харчування» отримав у власність приміщення. З’ясувалось, що в 2004 році їх викупили в іншого підприємця, який ними володів.
Інвестують часто
В державному реєстрі фізичних осіб та підприємств ми поцікавились засновниками ТзОВ «Центр Громадського харчування". Співзасновниками є: Лашкевич Тетяна Володимирівна, Шинке Володимир Володимирович, Гак Андрій Романович (кінцевий бенефіціарний власник), Онищук Василь Олегович (кінцевий бенефіціарний власник), громадянин Туреччини Шахін Махмет (кінцевий бенефіціарний власник). Останнє прізвище читачам нашої газети відоме, адже пан Шахін був в співзасновниках фірми, яка мала виступити інвестором в будівництві багатоповерхівки в зеленій зоні на Текстильній, 2 поряд з гуртожитком. Той намір тоді спинили мешканці, адже будівельні плани суперечили чинному законодавству. Дружина ж пана Махмета Ольга Шахін є інвестором в ще одному проекті - добудові приватного медичного центру до приміщення міської поліклініки № 2. Пані Ольга, коли запитали про таку часту участь в інвестпроектах, пояснила ситуацію.
- Визнаю, що іноді людям не подобаються ті чи інші будівельні роботи, - каже Ольга Шахін. - Але інвестиції для нашого міста надзвичайно важливі. Це розвиток. Ми відстежуємо оголошення про інвестиційні конкурси. Якщо щось цікаве, з точки зору бізнесу і користі громаді, подаємо заявку. Десь виграємо, десь програємо. Щодо Текстильної, то ми зважили на думку людей і не будемо там реалізовувати проект з будівництва багатоповерхівки. Біля поліклініки, завдяки інвестпроекту, виріс сучасний діагностичний центр, а на Лисенка, завдяки інвестуванню соцзабез оновиться без будь-яких витрат міських грошей. То що тут поганого? А ще зважте на робочі місця та податки в місцевий бюджет від працюючих.
Питання реконструкції депутати міської ради піднімали й під час сесії міської ради 16 червня. Начальник управління соцполітики міської ради Володимир Сулима запевнив, що для управління такі роботи вигідні, бо ж буде значне оновлення без затрат бюджетних коштів.
- Щодо роботи управління, то воно працює, - повідомив начальник. - Будівельникам наголошу про кращі заходи безпеки (цього вимагали депутати, адже попід стінами ходять люди, а в кабінетах сидять працівники).
Станом на 24 червня місце робіт не було належним чином огороджене, лише змонтовані захисні дашки. Крім того, ніде немає інформаційного стенду щодо самих робіт і майбутнього об’єкта, просимо керівників управління, ТзОВ «Центр Громадського харчування" та міську владу звернути на це увагу.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Анонім
Олена Степанова reply Анонім
Діонісій reply Олена Степанова
Anonymous
Jura Jurges
Анонім reply Jura Jurges
Anonim Anonimus reply Анонім
Anonim Anonimus reply Jura Jurges
Олена Степанова reply Anonim Anonimus
Anonim Anonimus reply Олена Степанова
Олена Степанова reply Anonim Anonimus
Олена Степанова reply Anonim Anonimus
Jura Jurges reply Anonim Anonimus
Anonim Anonimus reply Jura Jurges
Anonymous reply Anonim Anonimus
Коли строять будинок то розраховують фундамент так чи ні. Вот коли строїли цей будинок як ви думаєте розраховували фундамент на 2 поверхи чи на 5. Кожна тонна грає велику роль. і те що провели комісію і вона дозволила це єрунда тому що фундамент розрахований на 2 поверхи не несучий для 5 поверхів і це при тому що вже є ізнос того фундамента.
Anonim Anonimus reply Anonymous
Anonymous reply Anonim Anonimus
Anonim Anonimus reply Anonymous
Anonymous reply Anonim Anonimus
про які комфортні умови ви говорите?? це про ті що недавно писали в статті що затопило верхні поверха і тепер працівинкам треба сушити документи
Anonim Anonimus reply Anonymous
Anonymous reply Anonim Anonimus
Anonymous reply Anonim Anonimus
Anonymous reply Anonim Anonimus
Anonymous reply Anonim Anonimus
Anonim Anonimus reply Anonymous
Олена Степанова reply Anonim Anonimus
Anonymous reply Anonim Anonimus
Anonim Anonimus reply Anonymous
Anonymous reply Anonim Anonimus
Anonim Anonimus reply Anonim Anonimus
Anonim Anonimus reply Anonim Anonimus
Діонісій