Близько 50 шанувальників “рогатих” приїхали до Тернополя, аби покататися двома орендованими тролейбусами КП “Тернопільелектротранс”: одного із них незабаром спишуть, а інший нещодавно відреставрували.
З 12.00 до 16.00 у неділю, 15 травня, каталися учасники містом на тернопільських тролейбусах. Запевняють, що руху громадського транспорту така акція не заважала.
- Час від часу проводилися "фотостопи" в мальовничих місцях, щоб гості акції мали змогу зазнимкувати "героїв дня", а якщо наздоганяв маршрутний тролейбус дня, то водії знімали штанги з лінії та пропускали їх, - каже учасник акції Антон Бриних.
Орендовали два тролейбуси: ЮМЗ-Т1 та Шкода-14Тр.
- ЮМЗ-Т1 - перша масова модель українського тролейбуса, "вимираючий вид" - їх лишилося вже дуже мало, і конкретно цей №119, випущений у 1992 році, скоро буде списаний, тому ця акція була своєрідним "прощанням" з ЮМЗ-Т1, - продовжує Антон. - Другий тролейбус - Шкода-14Тр - капітально відремонтований у Тернополі, за якістю не поступається новому, бо роботи виконані на найвищому рівні.
На таке катання приїхали шанувальники тролейбусів з різних міст України: Києва, Львова, Луцька, Рівного, Одеси, Білої Церкви, - були навіть двоє учасників із Чехії, розповів Антон Бриних. Такі акції вони проводять час від часу в різних містах країни.
- Ми каталися по всіх нових лініях Тернополя (Корольова-Сахарова, Окружна-Довженка, Лучаківського), - зазначає Антон. - Адже у Тернополі тролейбус - пріоритетний вид міського транспорту, бо масово закупляються тролейбуси-"гармошки" великої місткості Шкода-15Тр (цього року очікується 10 машин) та будуються нові лінії - зокрема цього року мають з"єднати лінії по вул. Текстильній та на Алясці повз ТЦ "Подоляни".
Фото: Антон Бриних.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер