У Тернополі можуть облаштувати новий підземний перехід: що відомо?

Новий підземний перехід мають облаштувати на вулиці Морозенка. Для цього виділили земельну ділянку. Подробиці дізнавалися журналісти «20 хвилин».
У міській раді прийняли рішення передати ділянку площею в 0,0095 Га у постійне користування відділу технічного нагляду міської ради. Вона розташована на вулиці Морозенка.
Відділу технагляду доручили скласти проект землеустрою для будівництва підземного переходу. Проєкт на затвердження мають подати в шестимісячний термін.
Як повідомила речниця міськради Мар’яна зварич, ділянка, де мають облаштувати підземний перехід, розташована неподалік ТРЦ «Подоляни».
Журналісти «20 хвилин» звернулися до міської ради за уточненнями з інформаційним запитом. Ми запитали точну локацію, де мають облаштувати перехід, а також чи буде він інклюзивним. Більше – згодом.
Нагадаємо, тернопонляни помітили, як біля будинку №5 на вулиці Морозенка з’явився котлован. Він на відстані приблизно 600 метрів від ТРЦ «Подоляни». Мешканці бояться, що через яму може статися зсув грунту та обвалитися дерева та електроопори, які розташовані поруч. Ми звернулися до міськради на запитали, які роботи там мають проводити та чи є на це дозволи. Наразі очікуємо відповідь.
А як вважаєте ви, чи потрібен підземний перехід на вулиці Морозенка? Пишіть у коментарях!
Читайте також:
Порожні пляшки, сміття та вода зі стелі: в якому стані підземний перехід біля «Ватри»
Ми перевірили, у якому стані підземні та надземний переходи Тернополя
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
В місті є люди, яким треба мати безбар'єрний доступ, і вони мають такі самі права на життя, як і цілком здорові люди, невже ТМР важко про це подумати?
Для чого численні видатки на розкопки, проколювання, покрівлю, ліфти, пандуси та щомісяця і щороку виділяти гроші на утримання цих переходів, коли на ці гроші можна облаштувати багато доступних наземних переходів?
Наше місто ж має прямувати до безбар'єрності, а не створення бар'єрів людям. Якщо хочете, щоб людей не збивали, то для цього вочевидь треба високі штрафи, строгі обмеження швидкості та засоби заспокоєння руху та унеможливлення швидкісної їзди, а не заганяти людей під землю.
На ці гроші, які підуть на 1 підземку, яка не вирішить проблем з мобільністю в місті, можна зробити з 10-20 наземних переходів, які б зробили значно більше проблем. А їздити на машинах і тратити щомісячно великі гроші на обслуговування та на заправлення – тут не війна? Це ж десятки тисяч грн на місяць, а машин то десятки/сотні тисяч в місті, сума ох яка.
Пора вже зрозуміти, що підземки – це зло.