Більшість з них – підприємці, які приганяють автомобілі з-за кордону. Люди скаржилися на непрозору систему утворення податків на ввезення транспорту, а також утилізаційний збір, який практично зупинив ринок вживаних автомобілів, привезених з інших країн.
- Ми розуміємо, що не митники створюють ці закони, але хотілося щоб ви були солідарні з нами, - каже до митників один із пікетувальників Андрій Брожина, – Ми займаємося автомобільним бізнесом давно. Хто 20, хто 15 років. І спочатку, коли тільки Україна стала незалежною, був простий і прозорий закон. Людина могла сама оформити усі документи і знати точну суму, у яку їй обійдеться розмитнення. Але з часом цю процедуру ускладнили до неможливого. З’явилася можливість проводити велику кількість корупційних схем. Ціна розмитнення автомобіля виросла у кілька разів!
{photo_gallery id=3977|}
- З цими податками і справді оборот автомобілів майже зупинився, - каже Ігор Галущак. – Я за те, щоб максимально спростити процедуру розмитнення. Тоді, зрозуміло, збільшиться оборот автомобілів. А відповідно, зростуть і надходження до бюджету.
Митники та підприємці погодилися надалі разом домагатися від депутатів спрощення митних законів.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous