Шокована жінка поскаржилась перевізнику та планує подати заяву до управління транспорту. Просить редакцію з’ясувати, чи мав водій право в грубій формі відмовити у перевезенні жінці з візочком. Перевізник проводить внутрішнє розслідування, про результати якого обіцяє повідомити редакцію "20 хвилин".
Жінку з двомісячним немовлятком не пустив до салону водій 19-ї маршрутки.
Більше того: коли вони з чоловіком почали цікавитись даними водія, з’ясовувати, хто є власником маршруту і фотографувати, керманич мало не наїхав на молоду маму. В цей час візок з двомісячною донькою стояв за кілька сантиметрів від дверей транспорту, що почав рух.
Жінка поскаржилась телефоном перевізнику. Той вже взяв пояснення у водія і зараз вирішує, чи каратиме його.
Інцидент трапився у п’ятницю, 12 серпня, близько 19.40. На зупинці біля «Подолян» стояла 19-та маршрутка. В салоні, кажуть пасажири, ще були вільні сидячі місця. Чоловік Оксани підійшов до водія, попросив, щоб відчинив задні двері. Не чекаючи відповіді, пішов до візка, аби занести його у салон. У той час водій почав кричати, мовляв, це тобі не вантажне таксі, пригадує жінка.
Жінка пригадує, як намагались з’ясувати прізвище водія і перевізника. У слід водій лише кричав. Тоді молода мама стала перед транспортом, аби хоч номери сфотографувати. Помітила держномер: ВО 3521 В. В цей час водій натиснув на газ. І величезна машина поїхала на жінку, яка стояла перед маршруткою.
Наступного дня молода мама зателефонувала до диспетчера фірми-перевізника, де розповіла про інцидент. На тому кінці дроту жінці поспівчували, вибачились та пообіцяли провести розмову з водієм.
Директор ТОВ «Менс-Авто» Андрій Намака пояснив, що з водієм вже спілкувались, пояснення той написав. Але рішення щодо покарання поки не прийняте. Проте результат буде найближчим часом.
В приватній бесіді з перевізниками ті припускають, що водій справді міг не пустити пасажирів з візком. Але лише в тому випадку, коли візок великогабаритний, а в салоні повно пасажирів. Як стало нам відомо з власних джерел, саме це і пояснював водій 19-ї маршрутки керівництву: мовляв, у салоні було багато людей і він не мав куди з візочком брати. Виходить - слово водія проти слова пасажирів. На фірмі, як нам вдалось з’ясувати, водій працює не один рік, досі зауважень до виконання ним службових обов’язків не було.
Молода мама планує також звернутись зі скаргою до управління транспорту і зв’язку. Та просить журналістів з’ясувати, чи мав право водій відмовити їм у перевезенні. Ми переадресували питання до фахівців управління транспорту і зв’язку.
Коментар
Ігор Мединський, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради: - У подібних випадках пасажир повинен звернутися зі скаргою до управління транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради. Після отримання скарги буде проведене службове розслідування на предмет встановлення вини водія. А за недотримання правил перевезення пасажирів на водія чекає суворе покарання.
Даний випадок кваліфікується як відмова у наданні послуги, тому потрібно провести службове розслідування. Його проведемо після звернення жінки.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер