- Це у тернопільських таксі таке ставлення до клієнтів? – обурюється сестра Олександри Олена Ференц. – Тим більше, що моя сестра ще дитина і чи не вперше викликала таксі…
Дівчина розповідає, що могла б закрити очі на певні недоліки роботи, які є у служб таксі. Зокрема запізнення авто, неохайність салону, невідповідальність деяких диспетчерів... Але це перейшло усі межі, вважає Олена. .
- Я ніколи не користуюся таксі, тому це взагалі перша така ситуація в моєму житті, - каже Олена - Але люди у соцмережах писали, що їм у цій фірмі не раз хамили...
Тернополянка скаржитися у саму фірму не збирається тому, що вважає, що це нічого не дасть. Але скаргу на сайт-довідник тернопільських фірм дівчина все ж написала.
Директор фірми таксі “ТТ” Микола Чапля стверджує, що диспетчера, яка нахамила клієнтці вже звільнено.
- Диспетчер каже, що такої ситуації не було, - розповідає пан Чапля. – Але я більше схиляюсь до думки клієнтки. Хоча я не маю доказів, що справді таке було і не можу сказати хто винен, хто ні..
За словами Миколи Чаплі, дівчина, яка відповідала тоді на дзвінок, стверджує, що нікому не хамила і це просто наклеп. І при звільненні плакала.
- От я сиджу і думаю чи правильно я поступив звільнивши її, - каже директор фірми таксі. - Але репутація моєї фірми для мене дуже важлива, тому вині завжди будуть відповідати за свої вчинки.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous